Kafama Göre

2K 158 40
                                    

------------------Vote ve Yorum Bırakmayı Unutmayın-------

Kuralı yok, kuralı yok

Hayat senin gibi delisi yok

Yaşıyorum gelişine takılıyorum kafama göre

Kafama göre, kafama göre

Karışmasınlar, dokunmasınlar

Ben böyle keyfime bakıyorum

Bozuk düzen öylesine takılıyorum kafama göre

Kafama göre, kafama göre

Arada ayıp ederim

İstemeden kırarsam

Kalbini

Kusura bakma

Arada ayıp ederim

Ansızın gidersem yanından

Kusura bakma

Kuralı yok, kuralı yok

Hayat senin gibi delisi yok

Yaşıyorum gelişine takılıyorum kafama göre

---

İnternet unutmaz.

Evet,kesinlikle internet unutmazdı.

Ama Pamir de internetten halice bir belleğe sahipti faydalı ve işlevli. Ya da karanlık dipsizlikte oldukça absürt! Ve asla unutmamak gibi huyları vardı. Arama geçmişinden bulurdu. Arama geçmişinden bulamasa kesin mi kesin IP'den bulunurdu yazdıkların. 

İnternet ve Pamirler unutmazdı.

Lise boyunca sosyal anksiyetisini tetikleyen ve onunla bir oyuncakla oynar gibi oynayan herkesin ismini bir bir yazıvermişti bir kağıda ve ders çalışır gibi çalışmıştı ustalıkla önündeki listede ismi yazanların geçmişlerine.

En başa elbette ki Ertan'ı koydu. Henüz daha Güngör'ü kazanamadan kaybetmesine neredeyse sebebiyet veren Ertan.

Onun üstüne kahvesini döken, resimleriyle alay eden, ablasından kalma bilekliği taktığı için "kız gibi" diyerek aşağılayan. Pamir'in çareyi onu aşağılayarak bulması ayrı bir olaydı lakin Güngör haklıydı. Cinsel manada aşağılanmak bile piç için bir lütuf idi çünkü Pamir'e dokunabilmesi bile bir hakaret gibiydi.

Bu nedenle Pamri politikasını yeniden uygularken açtığı fakelerden birine girip son ekran görüntülerini de hazırlamıştı geceden. Hatta öyle ki flash belleği bayramlık kıyafetleri arefe gecesinden baş ucuna koyup uyuyan çocuklar gibi baş  ucuna koymuştu tüm gece.

Ve işte mezuniyet günü geldiğinde tüm zorbalıklara rağmen oradaydı.

Gülben Ergen'in de dediği gibiydi. 

"Unutmayın ki bana hiç bir şey olmaz.."diyordu Pamir yüzündeki kıvanç dolu gülüşle. Üzerine giydiği smokin gömlekle birlikte kürsüye çıkmadan önce Hüseyin tebessüm edip sıktı omzunu. "Helal lan sana , sayende ben de son seneyi karnede beşle bitiriyorum."

"Hasan Abi ne diyo buna?"dedi Pamir alayla.

Mezuniyetin yapıldığı salonda isimler kürsüye çağrılırken Hüseyin göz devirdi. "Hayatımda ailem hiç takdir teşekkür görmediğim için hediye almıyordu seni Güngör Abi'ye şikayet edecek Hasan Abim çünkü cebinde akrep var hediye alacak ya bana.."

Pamir ufak çaplı bir kahkaha savururken. "Hüseyin, gör bak şimdi şamatayı."

"Ne?"

"Rio karnavalı tadında bir fantezi yaşayacağız Hüsoooo."diye mırıldandı Pamir ismi kürsüye davet edildiğinde.

Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin