Hayatıma Hoşgeldin

3.1K 225 59
                                    

"Hiç kırılmış gibi hisseder misin?

Hiç yersiz hissediyor musun?

Bir şekilde sadece ait değilsin gibi

Ve kimse seni anlamıyor..."

"Bana bak."dedi Güngör denilen esmer sinirle.
"Adın ne senin?"

"Pamir..."dedi Pamir sertçe  kabine çarparken.
"Ama sen bebeğim de diyebilirsin."

"Pamir."dedi Güngör hırsla.
"Bak kardeşim altına kimi aldığın  ya kimlerin altına yattığın beni bağlamaz. Ama halin ,ağzın yüzün var sikerim senin şaftını!"diye gürledi esmer.
"Laçka laçka hallerin var,aranır gibi davranma bana."

"Babacık kızdı mı?"dedi Pamir.
"Ha,güzel bulmadın sen beni."

"Davranışlarının farkına var. Tiksiniyorum hallerinden. Laf atıp,bakıyorsun dik dik. Hareket çekiyorsun arsızca."dedi Güngör yüzünü ekşitip.
"Bana ters hareketlerin."

Pamir dudak büküp alayla sırıttı.
"Erkeğim diye  mi? Dibine kadar heterosun ondan herhalde."

"Kız olsan da değişmezdi sana tavrım."dedi Güngör ellerini çekip sertçe geriye adımlarken.
"Benim arkadaş olabileceğim kıvamda biri değilsin,ne olduğun...Az çok belli. Yanımda yöremde görmeyeceğim o değişik tavırlarını."

Hazla gözlerini yumdu Pamir.
Dudak ısırdı.
Kapalı bir antepfıstık kabuğu.
Kesinlikle böyle hitap ediyordu artık bu esmere.
Onu aralayıp yemenin hazzı ise açık fıstıklardan çok daha  lezzetliydi şüphesiz.
"Güngör...."diye mırıldandı.
"Bana yapamazsın deme."

"Yapamazsın çünkü rahatsız oluyorum oğlum senden."dedi Güngör ona sert bir omuz geçirip öfkeyle  homurdanırken.
"İlla ibne diye aşağılamak,onurunu kırıp dövmek mi lazım? İstemiyorum,tiksiniyorum."

"Güngör..."diye fısıldadı Pamir arzuyla.
"Hadi bir daha desene."

"Neyi?"

"Bana yapamayacağımı söyle."dedi Pamir dilini dudaklarında gezdirip şuh bir bakışla mırıldanırken.
"Bana,benim olamayacağını söyle."

"Psikolojik destek mi alıyosun tımarhaneye mı giriyorsun ? Naparsan yap siktir git amın feryadı!"dedi onu ittirip sertçe kabinlere vuran adam.
"Uzak dur,canını alırım."

"Yapamazsın desene."dedi Pamir hırsla.
Arzuyla ısırdı dudaklarını  zira lezzen şöleni gibiydi esmerin tavırları.
Onu reddedişi...
Bir süredir herkes kapısında köpek olmuş ve uğruna ölürken tazecik bir kandı bu yabancı.

"Seni istemiyorum,seni asla istemiyorum. İstemeyeceğim. Tiksinç geliyorsun,onurunu kırdırma bana  onurunu zedelemekle kalmam. Aleme rezil ederim seni."diye fısıldadı esmer hırsla.
"Uzak dur."

"Yani..."diye mırıldandı Pamir.
"Gözlerinin içine  baktığımda beni duvardan duvara vurarak becermek istemeyeceksin sen hiç?"

"Olum,hastasın lan sen!"dedi kaş çatan adam.

"Altında inlememi istemeyeceksin hiç?"

"Defol git ,alacağım o yüreksiz canını!"

Pamir sırıttı.
"Bana yapamazsın de."

"Yapamayacaksın? Çünkü öyle bir dünya yok. "
Esmer kabini savurup mekana gitmek üzere adımlarken peşinden  çığırdı Pamir.

"Bekle ve gör."

"Siktir,deli."

Pamir keyifle bir sigara yaktı dumanı ensesine üflerken esmerin.
"Bana tapınacaksın,ben uğruna ölmek isteyeceğin oğlanım. Gelecekten spoiler babacık,aç kucağını.
Güzelin geliyor."

Güngör tiksinen bir bakış atsa da yumruğunu indirip mekandaki arkadaşlarına  "Kalk."diye eliyle komut verdi.

"Çünkü ben de şeytanın tüyleri var.
Ama Alaycı Kuş kanadından da bir tüy çalmam gerekli."

Pamir,gidişini izledi esmerin ve bağırdı.
"Kurban olam yürüdüğün yollara!"

Belki...
Belki bu alaycı kuşun dikkatini çekerdi Pamir.

Hayatına hoşgelirdi...
Ama gelseydi keşke.
Kimsesiz hayatına.

*******************************

Olmadığım biri gibi olursam kimse beni incitemez hissi...
Ama birileri beni görsün arzusu.
Gerçekten görsün.

Ah,Pamir.
Gençlik hataları ile dolu kekim!
O da bir gün büyüyecek,kızmayın hemen...

Hassas kalbini kıramasınlar diye kalpsiz biri olmaya çalışırken bir kalbin olduğunu mu hatırladın?

Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin