Esmerin kapısında soluk soluğa nefeslenirken zile üst üste iki defa bastı Pamir.
Esmer yorgunca kapıyı aralarken ovuşturdu gözlerini.
Dizlerine kadar uzanan uzun kalın bir hırka ve beyaz kapşonlusuyla bile nefesini kesecek kadar hoş oluşuyla duraksadı Pamir.
Özensizken bile nasıl olurdu da kusursuz görünebilirdi...
Bilmiyordu."Pamir?"dedi Güngör kaşlarını havaya kaldırırken.
Pamir uzanıp esmerin dudaklarını öperken kapı girişinde nefes nefese bastırdı kendini dudaklara.
İhtimaller...
Şayet bugün orada Bade'yi deli gibi öpen kişi Güngör olsaydı.
Pamir kısa süreli nefes alış verişini unuturken soluğu ebediyen ciğerinde asılı kalacakmış gibi hissederdi zira.
Geri dönüşü olmayan sarpa saran korkunç bir yoldu orası.
Engebeli ve kayalı.
Girişi olsa da çıkışı olmayan.
Gidişi var olan ama geliş yolları ebediyen kapalı olan pek korkunç bir yol.Pamir sımsıkı doladığı kollarıyla esmerin boynuna asılırken kapı ağzında deli gibi öpüşen ikilinin telaşını dindiren Güngör oldu.
Oğlanı poşet gibi evin içine yollarken temiz ve krem rengi halıların Pamir'in çamurlu botlarıyla leş olmasını dahi umursamadan örttü kapıyı.Sarışını duvara ittirip kapıyı kilitlerken oğlanı kaldırıp kucakladı Güngör.
Pamir dudakları arasında onun dudaklarını ezerken parmaklarını koyu renk tutamlara dolayıp sıkıca çekiştirdi köklerinden.
Ağzının içine inlerken deli deli güldü Pamir.
"Bana kaldın.""Hı?"
"Bana kaldın!"diye bağırdı Pamir esmerin dudaklarını dişleyip çekiştirirken.
"Benimsin bana kaldın!""Ha,sana mı kalmışım?"diye fısıldadı Güngör ellerini oğlanın daracık kot pantolonunun sıktığı dolgunluklara indirirken.
"Oynama..."diye fısıldadı Pamir.
"Kalbini alacağım.""Kalbimle ilgili düşünmene gerek yok."diye fısıldadı esmer alayla oğlanın dolgunluklarını avuç içinde ezerken.
"O ne demek!"diye gürledi Pamir sinirden titrerken.
"O ne demek.""Çoktandır ilgilenmiyorum çünkü kalbimde."diye fısıldadı esmer dudaklarını Pamir'in boynunda gezdirirken.
"Bende değil.""Artık kimsede değil."diye fısıldadı Pamir sinirle.
"Çünkü ben alacağım onu.""Diğer eline mi ?"dedi esmer alayla.
"Deli seni.""Deliyi göstereceğim sana !"diye inledi Pamir yeniden esmerin dudaklarını kendine bastırıp.
"Görürsün sen deliyi!""Görüyorum..."diye mırıldandı esmer kucağındaki oğlana sertliğini bastırıp.
"Çok güzel.""O güzel seni aldatıyor!"diye güldü Pamir.
"Harcıyorlar seni,en yakın arkadaşınla ...Bugün gördüm ikisini."diye fısıldadı Pamir.
"Senin kalbini hak etmiyorlar.""Hak etmiyorlar mı?"dedi esmer sessizce.
"Etmiyorlar!"dedi Pamir sinirle.
"Çünkü ben alacağım onu. Benim olacak..."Güngör umursamazca oğlanın boynunu emmeye devam ederken hazla inledi Pamir.
Esmerin ıslak dudakları ve dili boynunda gezinirken seslice yutkundu.
Derin bir nefes verip gözlerini sabitledi esmere."Bade seni Hasan ile aldatıyor Güngör. Gözlerimle gördüm ve kanıtım var!"diye mırıldandı Pamir.
Dolan kahvelerinden bir damla süzüldü.
"O...O kusursuz. Ama kusuru var.""Ben...Tüm kusurlarıma rağmen seni asla aldatmam. Sana hep sadık kalırım."diye mırıldandı Pamir acıyla.
"Çünkü senden başka kimsem yok...Sen varsan kimseye daha ihtiyacım yok!"Güngör sevecen bir bakışla süzdü sarışını.
Öfkeden titreyen dudaklarını...
Damla dolu gözlerini.
Hırsla öpüşmesini...
Nefesiyle,sesiyle...
Pamir'in bir saniye çekilmeyen gözlerine bakındı gözlerini alamadan."Öyle miymiş? Tüh,üzüldüm..."diye mırıldandı Güngör.
"Ne!" dedi Pamir sinirden titreyen elleriyle esmerin göğsüne bir yumruk indirirken.
"O... o sana ihanet ediyor. En yakın arkadaşın sana ihanet ediyor. Umursamadan...
Nasıl gülebiliyorsun sen?""Nasıl gülebilirim?"dedi esmer hınzırca gülümseyip.
"Ne yapayım ağlayayım mı? Aşk işte...""GÜNGÖR!"diye inledi Pamir esmerin boğazına ince parmaklarını dolayıp sertçe kavrarken.
"Sana ihanet ediyorlar diyorum. İnanmıyorsan kanıtlarım var benimle alay.....""Olsun işte yabancıya gitmemiş. Kardeş payı say."dedi alayla gülen esmer sarışının deli deli bakan gözleri ve kendini boğazlamaya çalışan hallerine bakıp.
Bir kahkaha daha patlattı istemsizce."GÜNGÖR O KIZ SANA IHANET EDIYOR AMINA KOYAYIM!"diye inledi Pamir dudak ısırıp.
"Hâlâ nasıl umursamazca gülüyorsun.""Çünkü umursamıyorumdur?"dedi Güngör kaş çatıp.
"LAN BU KIZ İÇIN ANLAŞTIK GEÇEN GÜN !"diye fısıldadı Pamir.
"Çok seviyordun !""Ben zaten çok seviyorum ki Bade'yi..
"diye fısıldadı esmer alayla Pamir'i süzüp minik ellerine öpücükler kondururken."Onu?"dedi Pamir acıyla.
"Onu seviyorsun ama benimlesin. Onu istiyorsun ama...""Neden,insan yengesini sevmez mı yahu?"dedi Güngör dudak ısırıp.
"Hasan mutluysa ,severim tabi iyidir Badecik...""Ne diyorsun lan amına koyayım miden XL mı oldu senin !"diye inledi Pamir acıdan sulanan gözleriyle.
"Kankanın o...Kankanla...""Ne güzel işte..."diye fısıldadı Güngör kollarını Pamir'e sıkıca dolarken.
"Herkes sevdiğinin kollarında?""GÜNGÖR..."diye inledi Pamir pes eden sesle.
"Ben...Anlamıyorum.. ""O göt oğlanı Ertan'ı dövmek için bir bahaneye ihtiyacım vardı..."diye fısıldadı Güngör sarı tutamlara öpücük kondurup.
"Değil mi?""S-sen..."dedi Pamir yutkunup.
"Bade,her zaman yengemdi yani."diye fısıldadı Güngör alayla.
"N-neden ,kimsin! Sen...Sen napıyorsun!"diye inledi Pamir cılızca.
"Sevdiğime..."diye fısıldadı Güngör göz kırpıp.
"Gitmek üzere yollar açmaya bahaneler bulmaya çalışıyorum sadece."**********************************
İblislerin savaşı başlıyor.
Mısırları patlatın siz 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Tüyleri
RomanceSeni çiğneyeceğim ve seni tüküreceğim Çünkü gençlik aşkı bu demek Yani beni yakına çek, ve sertçe öp!