~ΈΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ~
Bella'S PoV
Ε-π-ι-τ-ε-λ-ο-υ-ς... δυο εβδομαδες για τα Χριστουγεννα...!! Πέντε μερες για να κλεισουν τα σχολεια..!! Εικοσι μερες χωρις αγχος, διαβασματα, πρωινα ξυπνηματα.. το κυριοτερο.. (!)
Θα ξεχαστω απ'όλα και απ'όλους ..!!
Όχι οτι εω κουραστει από τα παιδιά, αντίθετα, έχουμε γνωριστεί αρκετά περισσότερο, και περναμε πολλες ωρες την μερα μαζι..
Όσο για τη σχεση μου με τον Ζέιν, δεν άλλαξε ούτε λίγο.. Αντίθετα, όσο περναει ο καιρός, τόσο ιο πολύ φωνάζουμε και ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλον..
Αυτό κάπως με ανησυχεί..!! Εννοώ, γιατι πρέπει να μαλώνουμε κάθε μέρα..?? Γιατί 'μισούμε' τόσο πολύ ο ένας τον άλλον..?? Κάλλιστα θα μπορούσαμε να είμασταν φίλοι..!!
Καμιά φορά πριν κοιμηθώ, ονειρεύομαι πως θα περνούσαμε αν ήμασταν πράγματι φίλοι..!!! Θα ήταν υπέροχο.. συνέχεια θα είμασταν μαζί, ο ένας στο σπίτι του άλλου, οι μαμάδες μας θα ήταν οι καλύτερες φιλες, -ήδη είναι-, θα μιλούσαμε για τα προβλήματα μας, για τα προσωπικά μας.. ό,τι κανουμε με τους άλλους..!! Αλλά για κάποιον λόγο με τον Ζέιν από την αρχή δεν ταιριάξαμε..Και ούτε θα ταιριάξουμε ποτέ..!!
Αναρρωτιέμαι, τα εχει ποτέ σκεφτεί αυτά..?? Σκέφτηκε ποτέ πόσο πιο υπέροχα θα ήταν τωρα η σχέση μας, αν αντί να με ειρωνευόταν την μέρα που γνωριστήκαμε, να ρωτούσε πράγματα όπως όλοι οι άλλοι..?? Πραγματικά, όσο θυμάμαι αυτά που έλεγε, περι ότι μου αρέσει, και απλα δεν το παραδέχομαι, γελάω μέσα μου..
Αλλά φυσικά, μιλάμε για τον Ζέιν.. για έναν έφηβο, που το μονο που τον νοιάζει είναι να περνάει αυτός καλά, και να μην του λένε όχι..
Οπότε, λογικό να μην το σκέφτεται, και να μην νιώθει τύψεις για την σχέση που έχουμε αναπτύξει.
~'~'~'~'~'
Καθόμαστε στο Στέκι μας, και συζητάμε για το πως θα περάσουμε τις διακοπές μας..
Όλοι θα είναι με τις οικογένειές τους, μερικοί θα πάμε διήμερα ταξιδάκια, ο Λούι θα λείψει στην Αναστασία, και εκείνη σ'αυτόν, αλλά θα μιλάνε όλη τη μέρα..
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...