'' Γιατι με φίλησες..?? '' ψυθιρισα στεκόμενη ακόμα κολλημενη στον τοιχο με το σώμα του πανω στο δικό μου.
'' Γιατι, δεν σου αρεσε..?? '' να'ξερε μονο τι σκεφτομαι..
Αντι να του πω πως πραγματικα νιωθω, το μονο που έκανα ειναι να κουνησω το κεφαλι μου αρνητικα..
'' Συνηθως οταν δεν μας αρεσει κατι το σταματαμε..!!! Εγω ετσι εχω μαθει .. '' χάιδεψε το μαγουλό μου ξανά..
Έκλεισα τα μάτια μου για να σκεφτω, αλλά δεν μπορεσα να του φέρω άλλη αντίρρηση.. Εξάλλου είχε δίκιο..
Όταν δεν σου αρέσει κατι, δεν κάθεσαι στην ίδια θέση παρακαλώντας να το ξαναζησεις..
'' Γιατί με φίλησες..?? '' επαναλαμβάνω ξανα την ίδια ερώτηση..
'' Αυτό είναι μια άλλη ιστορία.. !! Για να μην μεινεις με το παράπονο όμως, ήθελα να καταλάβω δυο πράγματα.. '' έδειξε με τα δάχτυλα του μπροστα στο πρόσωπό μου..
Αν κάποιος με έβλεπε, θα έλεγε πω έτρεμα από φόβο..
Αλλά ο Ζέιν ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα φοβόμουν..
Όσο αλαζόνας, εγωιστής, εκνευριστικός και εγωκεντρικος ηταν απέναντί μου, δεν θα με έκανε ποτέ να τον φοβηθώ...
Δεν το ξέρω, αλλά το νιώθω..
'' Τι ακριβώς ήθελες να καταλάβεις.. ?? ''
'' Αν σου αρέσω τόσο όσο νόμιζα, και να μάθω αν φιλάς αρκετά ωραία.. ''
Μόλις τελείωσε με το να ψυθιρίζει, το αίμα μου άρχισε να βράζει, και τον έσπρωξα μακριά μου..
Αισθάνθηκα επιτέλους πως ανέπνεα απο την στιγμή που είχα το μπροστά πεδίο ελεύθερο..
''Είσαι άρρωστος.. ''
'' Και επειδή καίγεσαι να μάθεις τι κατάλαβα, σου έχω κάνει μεγαλύτερη ζημιά απ'ότι ήδη ήξερα, και φιλάς μέτρια.. Θα πρέπει να το βελτιώσεις αυτό.. '' Ξανακοιταζόταν στον καθρεύτη παίζοντας με την φράντζα του.
'' Μη με ξαναπλησιάσεις ποτέ.. '' ξεστόμισα αηδιασμένη..
'' Ωω έλα τώρα... Απλά πληγώθηκε ο εγωσιμός σου.. '' γύρισε το βλέμμα του πάνω μου, και με πλησίασε πάλι ξανά.
'' Αν μπορούσα να σε χαστουκίσω πάλι.. ''
'' Και γιατί δεν το κάνεις..?? ''
'' Γιατί απλά δεν θέλω να σε κυνηγάω και τις επόμενες μέρες.. '' ξεκίνησα να απομακρύνομαι απο κοντά του, και πλησίασα την πόρτα.
'' Νόμιζα πως ήθελες να συνεχίσουμε..?? ''
'' Τι ακριβως..?? '' σταμάτησα στην θέση μου.
'' Την εξάσκηση σου στα φιλιά.. '' έκλεισε το μάτι του χαμογελώντας..
'' Δεν θέλω να με δένει τίποτα μαζί σου..!! Κάνε απλά σαν να μη σε ξέρω.. !!! Και αυτό που έγινε προτιμώ να μείνει μεταξύ μας και να το ξεχάσουμε..!! ''
'' Για εμένα δεν θα είναι δύσκολο.. Εσύ όμως θα το ξεχάσεις..?? ''
Μόλις τελείωσε, η καρδιά μου πόνεσε για λίγο..
Δηλαδή τι..?? Θα βγεί απο εδώ και όλα θα είναι σα να μην έγινε ποτέ τίποτα..?? Το ξέρω ότι εγώ το πρότεινα, αλλά θα το ξεχάσει τόσο ευκολα..??? Εγω δεν υπάρχει περίπτωση να το ξεχάσω, αλλά αντίθετα θα το θυμάμαι κάθε βράδυ, και θα το νοσταλγώ..
Ας φέρεται όπως θέλει, όσο αλαζονικά και εγωιστικά θέλει, αλλά ας μη το ξεχάσει μόνο..
'' Δεν απαντάς..!! Ας ειναι.. Ας το ξεχάσουμε, και ας μη μάθει κανεις τίποτα..!!! Ήρθες εδω, μου ζήτησες συγνώμη, έγινε δεκτη, αυτό μόνο..!!! Πρόσεχε όταν βγεις μη σε δει κανείς και έχεις μπελάδες μετά.. '' έκλεισε ξανά το μάτι του και χαμογέλασε..
Ορίστε και το 15.. :)
Ελπίζω να βγήκε ωραίο και κατανοητό, γιατι ήταν λίγο μπερδεμενο στο μυαλό μου, και φοβόμουν μήπως δεν έβγαζε νόημα..!! Anyway ελπίζω να σας αρεσε <33
Ευχαριστω που το διαβαζετε, και για την υποστηριξή σας..<33
Σήμερα το What about Love είναι στην πρώτη θέση των Fanfiction.!! Wooww :D Ευχαριστω πάρα πολυ για ό,τι κάνετε ΚΑΙ για αυτο το ιμάτζιν <3 ..
Επιση;, ελπιζω να απολαμβανετε το τετραημερο <3 Ειναι υπεροχο μέχρι τωρα.. (αν εξαιρεσω πως ειμαι αρρωστη ;) :* )
#ερώτηση_μέρας: Μμμμ Μέχρι τωρα ποιο σημειό σας άρεσε περισσότερο..?? Κάτι που σας έμεινε και κάθε φορα που θυμαστε αυτο το ιμαζτιν ειναι το πρωτο πο ερχετα στο μυαλο σας..?? <3
................................. ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~ ...................................................
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...