Chapter 5

2.3K 193 5
                                    

Bella'S PoV:

O Zayn σημερα με κοιτα καπως περιεργα.... Σαν να προσπαθει να καταλαβει τι του λενε..

Ελπιζω να εχει μετανιωσει για αυτα που μου ελεγε χτες, και να μου ζητησει συγνωμη..

Ειχαμε καθσει στην <αυλη τους> και πλεον ηταν και δικο μας αυτο το μερος, αφου ημασταν πια μια παρεα, και ολοι ηταν πολυ καλα παιδια... εμμ.. ναι.. υπαρχουν και εξαιρεσεις...

Οι υπολοιποι δεν ειχαν ερθει ακομα, και ετσι ημασταν εγω, η Αναστασια και ο Λουι...

Ευτυχως θυμιθηκα αυτα που μου ειχε πει η  Αναστασια αυτα που ειχαν γινει χτες: οτι της χαμογελουσε συνεχεια και της κρατουσε το χερι οταν ηταν ωρα να φυγουν...

Προσπαθουσα να βρω μια δικαιολογια και να τους αφησω μονους ...

Σηκωθηκα και ξεκινησα να παω προς το ντουλαπακι μου, και εκει ειδα τον Ζαυν και τον Χαρρυ να μιλανε..

O Harry αλλαζε τα βιβλια του για την πρωη ωρα, ενω ο  Zayn ειχε ακουμπησει στο δικο μου καθως ηταν γυρισμενος προς ο μερος του..

Ποσο ατυχη ειμαι..??? 

Καποια στιγμη σκεφτηκα να γυρισω πισω, αλλα οταν ειδα τον Λουι και την Αναστασια να καθονται διπλα-διπλα , αλλαξα γνωμη..

Περπατησα προς το μερος του Χαρρυ απο την αλλη πλευρα, και τον χαιρετησα.

-''Γεια σου Χαρρυ..!! Τι κανεις..?? '' ρωτησα ενω ο Ζαν καθοταν διπλα του, και δεν με κοιταξε καν.. 

-''Εππ.. ?? Γεια σου Bella, Καλα, να εδω μιλαμε...Εσυ τι κανεις..?? '' Χωρις να κοιταξω αταλαβα οτι ο Ζαυν εβγαλε το κινητο του, χωρις να τον νοιαζει αν τον δει καποιος καθηγητης, και χαμοελασε πλατια, πονηρα και ευχαριστημενος...

Στη συνεχεια, ακουμπησε τον ωμμο του Χαρρυ και ειπε: -'' Εγω σας αφηνω... εχω μια δουλεια..'' και εφυγε βιαστικα...

-''Γιατι δεν ησασταν στην αυλη σας..?? '' ρωτησα.

-''Γιατι δεν πρεπει ..'' μου ειπε πονηρα, χαμογελασε και με ξανακοιταξε.

-''Τι εννοεις δεν πρεπει..??'' απορησα.

-''Παμε μια βολτα και θα καταλαβεις..''

Ξεκινησαμε να περπαταμε προς την αυλη τους,, και ειδαμε τον Λουι να φιλαει την Αναστασια...

-''Γι'αυτο..'' μου εδειξε να κοιταξω προς το μερος τους.

Συνεχισαμε την βολτα μας και μου ελεγε οτι ο Λουι τους ειχε παρακαλεσει να μην πανε προς τα εκει, γιατι θα ζητουσε απο την Αναστασια να γινει η κοπελα του, και απ'οτι φαινεται, εκεινη δεχτηκε.

What about love..???Where stories live. Discover now