Chapter 44

1.4K 156 7
                                    

Bella'S PoV

Χτυπαει συνεχεια τη πορτα, και φωναζει να ,πει μεσα.. 

Η καρδια μου λεει να του ανοιξω και να πεσω στην αγκαλια του, αλλα μετα απο αυτο που ειδα δεν ειμαι σιγουρη αν νιωθω το ιδιο γι'αυτον..!! Εννοω, επρεπε να λειψω για τρια λεπτα, για να καταστρεψει ολα αυτα που ειχαμε..?? Περιμενε να το κανει, ενω ελειψα για τρια λεπτα..??? Ισως να ηταν μεθυσμενος, και να μην ειχε ιδεα τι εκανε, αλλα γιατι ηπιε, οταν ξερει πως γινεται οταν μεθαει..?

Αν μεθουσα εγω, και πηγαινα να φιλησω καποιον που εδω και καιρο φαινοταν πως ηθελε να μας καταστρεψει, εκεινος πως θα ενιωθε..?? 

Το οτι ειναι αρρωστος δεν ειναι λογος, ουτε το οτι ειναι μεθυσμενος.!! Ισως αυτη ειναι η αφορμη, και ειμαι σιγουρη πως εκεινη δεν τον εβγαλε με το ζορι εξω.. εννοω δεν ειναι αντικειμενο που να κουβλιεται τοσο ευκολα σε ενα αλλο μερος..!! 

Θελω να ακουσω τι θα μου πει, θελω να ακουσω τι σκεφτεται.. θελω να δω για ποσο νομιζει οτι μπορει να με κοροιδευει..

Ξεκλειδωνω αργα, και στεκομαι πισω της.. 

Ακομα κανενα δακρυ δεν εχει βγει, και χαιρομαι γι'αυτο, γιατι αν τρεξει το πρωτο, μετα δεν θε μπορεσω να τα σταματησω..

Ανοιγει αργα την πορτα, και ψαχνει στον χωρο για εμενα.. 

'' Bel.. εισαι καλα..?? '' με πλησιαζει για να με αγκαλιασει, αλλα τον σπρωχνω..

''Μην μ'ακουμπας..!! Εισαι αηδιαστικος.. '' τα ματια μου ειναι ορθανοιχτα.

'' Μωρο μου, ακου με..!! Δεν ειναι αυτο που νομιζεις, εγω- ''

'' Οχι αυτην την ατακα..!!! Ξερω τι ειδα, δεν ειμαι ηλιθια.. '' απομακρυνομαι απο κοντα του.

'' Ναι, εχεις δικιο.. αυτο που ειδες ειναι, αλλα οχι αυτο που νομιζεις..!! '' λεει γρηγορα και στη φωνη του διακρινεται το αγχος.

'' Επισης ακουσα τι της ειπες, οποτε να εχεις μια καλη διακιολογια για ολα αυτα.. '' κραταω μια αποσταση μεταξυ μας.

'' Δηλαδη..?? Τι της ειπα..?? '' ρωταει φοβισμενα..!! 

Γιατι φοβαται..?? Γαμωτο, δεν θα επρεπε να φοβαται αν ηταν αθωος.. 

'' Οτι μου ειπες ψεματα πως κρυωνες, και οτι την αγαπας.. '' κοιταζω αλλου καθως η εικονα τους να φιλιουνται σαν να μην υπαρχει αυριο ξαναπηδα στο μυαλο μου.

'' Μα δεν τα ειπα στην Addison..!! Νομιζεις οτι θα της ελεγα οτι την αγαπω, ενω ημουν μεθυσμενος..?? '' 

What about love..???Where stories live. Discover now