Chapter 72

1.2K 109 8
                                    

3 Χρονια Αργοτερα:

''Αντε ρε μαμα... θα αργησω.. '' 

'' Δεν θα αργησεις, σταματα να φωναζεις..!!! Και αν δεν εισαι ακομα ετοιμη, θα περιμενει κατω, δεν χτρειαζεται τοσο αγχος..!! ''

'' Δεν θελω να περιμενει..!!! Μου ειπε στεις εντεκα να ειμαι ετοιμη..!! ''

'' Κανε ο,τι θελεις..!!! Εγω παραιτουμαι..!! '' αφηνει τα ρουχα μου στο κρεβατι και ξεκιναει να φυγει.

'' ΜΑΜΑ..!! Δεν θα φυγεις τωρα..!!! '' 

'' Λοιπον, ισως να ειχες δικιο..!!! Δεν εισαι ετοιμη, και ο Ζειν ηδη χτυπαει την πορτα.. '' γελαει και τα ματια μου γουρλωνουν.

'' Πηγαινε να ανοιξεις.. ''

Τρεχω στον κατω οροφο και μολις ανοιγω την πορτα δεν τον αφηνω να πει τιποτα, αφου βιαζομαι να του μιλησω:

'' Ζειν, δεν ετοιμαστηκα ακομα.. '' 

'' Ναι, το βλεπω.. '' χαμογελαει καθως με παρατηρει.

'' Ελα μεσα.. '' 

'' Η μαμα σου.?? '' μπαινει μεσα στο σαλονι.

'' Ειναι πανω.. Ελα μαζι μου.. '' τραβαω το χερι του και ανεβαινουμε τις σκαλες.

'' Μαμα, ηρθε.. '' 

'' Ελατε.. '' απανταει και μπαινουμε στο δωματιο μου.

Αφου χαιρετιουνται, η μαμα μου κατεβαινει κατω και μενω μονη μου με τον Ζειν.

'' Λοιπον, γιατι δεν ετοιμαστηκες ακομη..?? '' με 'μαλωνει' παιχνιδιαρικα και γελαω.

'' Ισως να με πηρε ο υπνος.. '' 

'' Δεν αλλαξες παρ'όλο που μεγαλωσες.. ''

'' Και τι σημαινει αυτο...?? Επειδη περασαν λιγα μονο χρονια απο τοτε που με γνωρισες, οτι θα σταματησω να αγαπαω τον υπνο.?? '' 

'' Ναι, αυτο πιστευα..!!! Αλλα τωρα ειμαι σιγουρος για το αντιθετο..!! Ελα, ετοιμασου.. '' 

Διαλεγω μια κοντομανικη μπλουζα με ενα μαυρο κολαν, και απο πανω την κοκκινη ζακετα του.

'' Δεν νομιζω να θελεις να βγω εξω για να αλλαξεις..?? ''

'' Σταματα.. '' γελαω και αλλαζω οσο πιο γρηγορα μπορω μπροστα του.

'' Το κανουμε στ'αληθεια αυτο..?? '' πηγαινω κοντα του.

'' Αν δεν θελεις περισσοτερο χρονο, και εισαι ετοιμη, και το θελεις στ'αληθεια, τοτε ναι..!! Νομιζω ειμαστε στην καταλληλη ηλικια.. δεν ειμαστε..?? '' 

What about love..???Where stories live. Discover now