Chapter 74

1K 101 11
                                    


''Bel... Bel ξυπνα..!!! Μωρο μου θα αργησουμε..!! '' σκουνταει τον ωμο μου.

Κουκουλωνομαι καλυτερα κατω απο τα σκεπασματα και εκεινος γελαει.

'' Ελα, ξυπνα..!! Παμε να φαμε και θα φυγουμε... ελα...!!! Θα κοιμηθεις στο αυτοκινητο.. '' χαϊδευει τα μαλλια μου και τα ματια μου ανοιξουν σε πολυ αργο ρυθμο..

Το πρωτο πραγμα που αντικριζω ειναι η βροχη που φαινεται απο τα παραθυρα, και υστερα επικεντρωνομαι στον Ζειν ακριβως διπλα μου.

'' Τι ωρα ειναι..?? '' λεω νυσταγμενα.

'' Η ωρα να σηκωθεις.. !!! '' γελαει και κατευθυνεται προς τη ντουλαπα. Στ'αληθεια προσπαθω να κρατησω τα ματια μου ανοιχτα, αλλα ειναι τοσο δυσκολο.. 

Ο Ζέιν πετάει μερικα ρουχα στο κρεβατι και σηκωνει αποτομα τα παπλωματα. 

'' ΕΛΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΣΣ..!! '' φωναζει γελωντας και εγω διαμαρτυρομαι.

'' Γιατι πρεπει να φυγουμε τοσο νωρις..?? '' 

'' Για να εχουμε περισσοτερο χρονο εκει που θα παμε.. '' 

''Και γιατι δεν μου λες που θα παμε..?? '' 

'' Γιατι θα το δεις οταν φτασουμε..!!! Που οπως το βλεπω δεν θα φτασουμε ποτε στο κοντινο μελλον.. ''

Αφου ειμαι ετοιμη κατεβαινω στη κουζινα, οπου ο Ζειν εχει ετοιμασει πρωινο, και τελειωνει βαζοντας χυμο στα ποτηρια μας.

'' Ενταξει εισαι..?? '' σκυβει και αφηνει ενα φιλι στα μαλλια μου.

'' Ναι.. '' σηκωνω το κεφαλι μου και μου χαμογελαει.

Σε μιση ωρα εχουμε τελειωσει το πρωινο, και θα ειχαμε τελειωσει πολυ νωριτερα αν απλα τρωγαμε και δεν λεγαμε χαζομαρες και γελουσαμε.

Αρχιζω και υπερενθουσιαζομαι για το Σαββατοκυριακο, και δεν με πειραζε πλεον που η ωρα ειναι μονο εννια το πρωι.

Αφηνυμε το τραπεζι ακαταστατο και κατεβαζουμε τα πραγματα μας που μαζεψαμε χτες. Εξω βρεχει ακομα παρα πολυ, αλλα αυτο δεν μας πτοει. Αντιθετα στον Ζέιν αρεσει περισσοτερο ετσι.

Πηγαινω μεχρι το σαλονι για να παρω τα κλειδια του αυτοκινητου, και οταν φοραω τα παπουτσια μου στην πορτα, ο Ζειν με φιλαει πριν βγουμε απο το σπιτι.

'' Θα περασουμε υπεροχα.. '' υποσχεται και μου κουμπωνει καλυτερα το μπουφαν μου -του-.

Στη συνεχεια βαζουμε τα πραγματα στο πορτμπαγκαζ, παρ'όλο που επιμενει να μπωστ αυτοκινητο για να μην βραχω. 

What about love..???Où les histoires vivent. Découvrez maintenant