Chapter 58

1.1K 120 36
                                    


Αυτο ομως δεν με κανει να χασω το χαμογελο μου, και οταν πλησιαζει καταλαβαινει πως ολοι ειμαστε χαρουμενοι..!!

'' Καλημερα ..!! Τι ειναι ολη αυτη η χαρα..?? Αλλα πριν μου πειτε, να σας συστησω την Chelestine, η οποια ειναι η κοπελα μου.. Chel, απο εδω οι φιλοι μου, Λιαμ, Λουι, Χαρρυ, Νάιαλλ, Αναστασια, που οπως βλεπεις ειναι η κοπελα του Λουι, -πιστευω θα τα πατε καλα οι δυο σας,- και τελος η Bella'' χαμογελαει και ολοι παγωνουμε..!!

Η ποια του..?? Η κοπελα του..?? Και εγω τι ειμαι.?? Εγω ειμαι ο βλακας της υποθεσης, που ηθελα και νεα αρχη..!! Που καθομουν χτες και εκανα τριωρη συζητηση με τον Λουι και αποφασισα να τα αφησουμε ολα πισω, και ηρθα χαρουμενη στο σχολειο σημερα, και μου βγηκε η χαρα απο τη μυτη..!!! Δηλαδη τωρα αυτη ειναι στ'αληθεια η κοεπλα του.?? Εγω του τελειωσα.?? Αυτο ηταν..??? 

Το γεγονος πως το βλεμμα του ειναι ολη αυτην την ωρα πανω μου, μού λέει εντελως το αντιθετο, αλλα γιατι να τα φτιαξει με μια αλλη..!!! Ουτε που τη ξερει..!! 

Τα παιδια ειχαν παγωσει και κοιτουσαν εμενα, που ειχα τα ματια μου πανω της..!! Ηταν σαν η ζωη να με ειχε σφαλιαρισει για δευτερη φορα, μετα απο εκεινη τη βραδια στα γεννεθλια του Λιαμ.

''Χαρηκα πολυ παιδια..'' η φωνη της ειναι τσιριχτη, και τοσο ενοχλητικη..!! '' λεει δινοντας το χερι της στον Χαρρυ πρωτα.. Φυσικα εκεινος δεν ανταποδιδει, μονο της χαμογελαει ειρωνικα.! Το ιδιο κανουν και οι υπολοιποι, και με το ζορι κρατιεμαι να μην με πιασουν τα γελια..! Η Chelestine, ξυνιζεται, και εγω το απολαμβανω..!! 

Στη συνεχεια με κοιταει μη εροντας αν πρεπει να τινει το χερι της προς το μερος μου, μετα απο αυτο που εκανα τα παιδια, και εγω τη διευκολυνω κανοντας τη πρωτη κινηση..!!! Ακουμπαει τη δικια μου παλαμη, και ολοι ξαφνιαζονται, μα πιο πολυ ο Ζειν, ο οποιος γουρλωνει τα ματια του.!

Λιγο αργοτερα, αφου την καλωσορισα στην παρεα, εκεινη ανακοινωσε στο νεο της αγορι πως θα απομακρυνοταν για λιγο, για να παει να δει τις φιλες τις.. -ποια ειναι τελοσπαντων, και εχει και φιλες ηδη στο σχολειο..?? Απο ποτε ειναι στο σχολειο μας, και δεν την εχουμε δει ποτε.?? - 

Οση ωρα η ξανθια εχει απομακρυνθει, ο Ζειν λεει τα νεα του στα παιδια..!! Υπαρχει λιγη νευρικοτητα στον χωρο, και ξερω πως ολοι θελουν να του φωναξουν για αυτο που μολις εγινε, αλλα ταυτοχρονα δεν θελουν να ξαναμαλωσουν, οποτε απλα καθονται και τον ακουνε προσεκτικα..!! 

What about love..???Where stories live. Discover now