'' Ζειν, ζεσταινομαι.. ''
'' Λογικο ειναι, αφου φορας χειμερινα οταν εχουμε καλοκαιρι.. ''
'' Μα δεν θελω να το βγαλω ακομη.. '' κατσουφιαζω.
'' Τοτε κρατα το, μπορει εξω να κανει κρυο, γιατι ειναι βραδυ και πριν εβρεχε.. ''
'' Ναι, αλλα πρεπει να βγαλω το ηλιθιο φορεμα απο κατω.. πρεπει να φορεσω σορτσακι.. ''
'' Παμε να φορεσεις σορτσακι.. '' λεει στριφογυριζοντας τα ματια του, καθως μπαινουμε στο δωματιο των κοριτσιων.
'' Ποιο να φορεσω..?? '' τον ρωταω κρατωντας ενα στο καθε μου χερι μπροστα του.
'' Bel, φορα οποιο σου αρεσει καλυτερα..!! Η ιδια θα εισαι οποιο και να φορεσεις..!! '' μπορω να πω πως δεν του αρεσει να μιλαει για ρουχα, συνδυασμους και τετοια..
'' Ναι, ομως δεν θελω η Addison να με κοιταζει επικριτικα οπως και μεχρι τωρα.. ''
'' Ποιος νοιαζεται γι'αυτη..?? '' ξαπλωνει πανω στο -καποτε- κρεβατι μου.
'' Εγω..! Ειμαι σιγουρη πως προσπαθει να βρει την ευκαιρια που θα εισαι μονος σου και θα ορμηξει πανω σου.. ''
'' Μην λες βλακειες..!! ''
'' Ζειν, δεν λεω βλακειες..!! Μα ελα τωρα..!! Σου τη πεφτει αδιακριτα και δεν δινει δεκαρα αν ειμαι εγω μπροστα ή οχι..!! ''
'' Δεν μου τη πεφτει καμια..! Σταματα να το λες αυτο γι'αυτη.. ''
'' Γιατι..? Θυγεσαι..?? Την υποστηριζεις κι'ολας..?? '' σχεδον φωναζουμε.
'' Δεν θα κανω αυτη τη κουβεντα μαζι σου τωρα..!! Εισαι ανασφαλεις και λες ο,τι σου κατεβει.. Τωρα φορα εκει ενα ηλιθιο σορτσακι και παμε να φυγουμε γιατι οι αλλοι θα εχουν ηδη παραγγειλει και πειναω... '' σηκωνεται και φτιαχνει καλυτερα το παντελονι του πανω του.
Θυμωνω ακομα περισσοτερο με τον τροπο που μου μιλαει, και αλλαζω γρηγορα μπροστα του. Το τελευταιο που με νοιαζει ειναι να δει το σουτιεν μου, και ηδη βλεπω την Αddison να χασκογελα μαζι του, οταν εκεινη θα του την πεφτει μπροστα μου, και εκεινος θα του αρεσει, και θα δειχνει πως μολις μαλωσαμε, οποτε αυτη θα βρει το πεδιο ελευθερο. Ηλιθιε Ζayn..!!
'' Λοιπον, καλως..!! Δεν θα ξαναπω τιποτα γι'αυτην σημερα, αλλα θα δεις και μονος σου οτι εχω δικιο..!! Αν εκεινη κρατησει τα χερια της κοντα της, και θα φερεται εντελως φιλικα μαζι σου, και τιποτα αλλο, τοτε θα σου ζητησω εγω συγνωμη μπροστα σε ολους..!!! Αν ομως κανει την παραμικρη κινηση πανω σου, θα τη σταματησεις, και θα μου ζητησεις εσυ σγνωμη μπροστα σε ολους, ενταξει..?? '' πιανω τον αγκονα του και εκεινος σμιγγει τα φρυδια του.
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...