Chapter 52

1.3K 135 37
                                    

Bella's PoV

Ξυπναω το ιδιο βραδυ κατα τις 21.10 και κατεβαινω στο σαλονι.

Η μαμα μου λειπει και αρχιζω να ανησυχω, μιας και δεν συνηθιζει να λειπει τετοια ωρα χωρις να με ενημερωσει.

Ψαχνω για το σταθερο τηλεφωνο για να της τηλεφωνησω, αλλα τα κλειδια στην πορτα με σταματανε απο καθε κινηση μου.

Η μαμα μου μπαινει μεσα και στο προσωπο της ειναι ζωγραφισμενη η λυπη και ανησυχια.

"Ελα ρε μαμα.. ανησυχισα... που ησουν τετοια ωρα..?? " ξεφυσαω και βαζω στο ποτηρι μου νερο.

"Ειχα παει διπλα και δεν ηθελα να σε ξυπνησω... Ησουν κουρασμενη οταν ηρθες.."

"Ακομα ειμαι.." λεω καθως εκεινη καθεται στον καναπε του σαλονιου.

Δεν μπορω να αποφασισω αν πρεπει να τη ρωτησω, αλλα η περιεργεια μου ενοχλει τα σωθηκα μου, οποτε δεν κρατιεμαι.

"Ηταν.. ηταν και ο.. ξερεις... ο Ζειν εκει..?? " την πλησιαζω.

"Ναι, κοιμοταν και αυτος... τωρα μολις ξυπνησε.."

"Το μωρο μου" σκεφτηκα αλλα αμεσως συνελθα.

"Α, καλα... παω πανω να ξαπλωσω παλι.." ανεβαινω τις σκαλες, αλλα η φωνη της με σταματαει:

"Με ρωτησε για εσενα" η καρδια μου χανει τον ρυθμο της, και στη συνεχεια χτυπαει πολυ γρηγορα για να αναπληρωσει τους χτυπους που της ξεφυγαν.

"Τι σε ρωτησε..?? "

"Ηθελε να μαθει αν εισαι καλα.." με κοιταζει.

"Και..?? Τι του ειπες..?? "

"Του ειπα οτι εισαι.. Φανηκε να το πιστευει.. Τουλαχιστον σαν να ηθελε να το πιστεψει.. "

"Καλα εκανες... ειμαι καλα.. " ανεβαινω αλλες δυο σκαλες, αλλα παλι με σταματαει.

"Bella, μη κρυβεσαι απο εμενα..!! Δεν εισαι καθολου καλα..!! Εισαι σιγουρη για αυτο που εκανες..?? " δεν μιλαω.

"Εισαι σιγουρη οτι δεν τον θελεις ξανα στη ζωη σου..?? Γιατι θα σου το πω μια μονο φορα: Αν τον διωξεις τωρα, δεν θα γυρισει ποτε πισω..!! " παλι δεν μιλαω.

Εννοωει οτι αυτο ηταν δηλαδη..?? Δεν θα μιλαμε πλεον..?? Ας μην ειμαστε μαζι, αλλα ας μου μιλαει... ας γυρισουμε παλι ετσι οπως ημασταν παλια..

"Ουτε θα μιλατε, όχι...!! Οι αντρες ειναι πολυ υπερηφανοι για να μεινουν μαζι μας οταν τους θελουμε, και να φευγουν οταν δεν θελουμε να ειναι εκει... να κανουν δηλαδη αυτο που τους λεμε... Γι'αυτο σκεψου το καλα..!! Οσο ειστε μικροι... οσο σε αγαπαει ακομα..!! Αν χασει το ενδιαφερον του, παει... ξεχνα τον.."

What about love..???Where stories live. Discover now