Chapter 24

1.8K 175 23
                                    

~~~

''Πριν μου πεις οτιδήποτε, σταμάτα αυτόν τον ήχο.. '' 

'' Η πόρτα είναι.. '' απαντάω

'' Και γιατί χτυπάει τόσο επίμονα..?? '' 

'' Δεν ξέρω, λοιπόν..''

'' Πήγαινε άνοιξε και θα σε ξαναπάρω σε λίγο.. '' 

'' Σίγουρα θα ξαναπαρεις..?? '' 

'' Ναι, σίγουρα.. τα λέμε..'' κλείνω το τηλέφωνο και πλησιάζω την πόρτα..

Μόλις την ανοίγω, τα μάτια μου γουρλώνουν, και το στόμα μου ανοίγει διάπλατα..

'' Πλάκα κάνεις..'' ψυθιριζω αλλά με ακούει..

'' Καθόλου.. ''

~~~

Zayn'S PoV

''Mαμα..??? '' κλεινω την πορτα πισω μου.

'' Μαμα, εισαι εδω..?? '' συνεχιζω να φωναζω, αλλά παιρνω απαντηση..

Μπαινω στην κουζινα, και εκει βρησκω ενα σημειωμα που λεει πως θα αργησει αρκετα..

Μονος μου... Υπεροχα..!!

Ανοιγω τη τσαντα μου  και βγαζω απο εκει τα τσιγαρα μου.. Ανεβαινω στο δωματιο μου, και κλεινω την μπακλονοπορτα πισω μου..

Καθομαι στον μικρο καναπε, και ανεβαζω τα ποδια μου στο παρβαζι του μπαλκονιου, καθως αναβω το πρωτο μου τσιγαρο..

Δεν θελω να καπνισω μεσα στο δωματιο  μου, γιατι θα μυρισει, και στη μαμα μου δεν αρεσει αυτο..!!

Ξερει πως καπνιζω, της το ειπα όταν το πρωτοξεκινησα, γιατι δεν μπορουσα να της κρυφτω, και ειωθα τυψεις που δεν ηταν η πρωτη που το ειχε μαθει.. όμως χαιρομαι που το εμαθε από εμένα, και όχι από τους γειτονες..

Ίσως είμαι λίγο μαμάκιας, σίγουρα είμαι, και όλοι το ξερουν, αλλά όταν πρόκειται για εκείνη, δεν με ενδιαφέρει τίποτα, ούτε φήμη, ούτε τι νομίζουν οι άλλοι..!! Απλά είναι ο μόνος άνθρωπος που έχω στη ζωή μου, και όσο και να μεγαλώνω, πάντα θα κάνω ό,τι μου λέει.. Πάντα θα είμαι το μωρό της, όπως λέει και εκείνη..Η σχέση μου με τη μαμά μου, είναι το μόνο πράγμα για το οποίο δεν ενδιαφέρομαι τι και πώς το βλέπουν οι φίλοι μου, και οι ξένοι..!! 

What about love..???Where stories live. Discover now