Chapter 53

1K 124 13
                                    

'' Τι γινεται μ'εσας τους δυο.? '' αμεσως καταλαβαινω που αναφερεται.

'' Σαν τι να γινει δηλαδη..?? Οπως τα ξερεις.. !! ''

'' Γιατι δεν τον αφηνεις να σου εξηγησει..?? ''

'' Τι να μου εξηγησει Λιαμ..?? Αυτο που βλεπω τωρα..?? '' του κανω νοημα να κοιταξε πισω απο την πλατη του.

'' Ε δεν το πιστευω. '' λεει θυμωμενος οταν βλεπει τον Ζειν να φιλαει ευγενικα την μελαχρινη κοπελα που μαζι της χορευει ολο το βραδυ τωρα.

Αμεσως γυριζει μπροστα και σκουπιζει τα δακρυα απο τα μαγουλα μου.

''Bella, σε παρακαλω, κανε πως δεν το ειδες αυτο.! '' λεει μπροστα στο προσωπο μου.

Τα ματια μου ειναι κολλημενα πανω τους, και γερνω το σωμα μου πιο κοντα στον Λιαμ.

' Μην τους κοιτας, επιτηδες το κανει..!! Σε ικετευω... δειξε οτι δεν σε νοιαζει... μη κλαψεις και καταλαβει οτι ζηλεψες.. !! Εξαλλου θα χαλασει και η βραδυα του Λουι και της Αναστασιας.. !! Αυτο θελεις..?? '' κραταει το προσωπο μου μεσα στις παλαμες του, και επιτελους κοιταζω τα γλυκα και ευγενικα ματια του. Ειναι η πρωτη φορα που τον παρατηρω απο τοσο κοντα..

Γνεφω το κεφαλι μου καταφατικα και χαμογελαει.

'' Τωρα χορεψε, και αστον πανω μου.. '' ακουμπαει τον δεικτη του πανω στη μυτη μου παιχνιδιαρικα και γελαω.

Λιγα λεπτα αργοτερα, ενω συνεχιζα να χορευω στην αγκαλια του Λιαμ, ριχνω το βλεμμα μου ξανα προς το μερος του Ζειν, αλλα δεν τους βλεπω εκει. Η κοπελα χορευει τωρα με εναν ξανθο, αγνωστο υποθετω, ενω ο Ζειν καθεται στο τραπεζι μας και πινει το ποτο του. Όταν βλεπω το προσωπο του, εκεινος με κοιταζει ηδη, και τα χαρακτηριστικα του δεν θα μπορουσαν να ειναι πιο θυμωμενα.

Αν και δειχνω χαρουμενη, μεσα μου εχω διαλυθει.!! Σημερα εσπασε ο,τι κομματι μου ειχε απομεινει.! Εκανε ξανα το ιδιο λαθος, και το κακο ειναι πως για αυτον δεν ειναι λαθος..!! Εκεινος το διασκεδαζει..!! Του αρεσει να με βλεπει να πληγωνομαι.

Για την υπολοιπη βραδια, στεκομουν ουτε ενα μετρο μακρια απο τον Λιαμ... Μου ειχε πει πως δεν θα με αφηνε μονη μου, ουτε σημερα, ουτε ποτε..!! Και πραγματι, ενιωθα ασφαλης..!! Ισως φταιει το οτι ο Λιαμ ειναι υπερβολικα ευγενικος και καλος, οποτε σε κανει να νιωθεις πως διπλα του ειναι ο χωρος που ανηκεις..!!! Οσο για τον Ζειν, δεν του εριξα ουτε ενα μικρο βλεμμα..!! Οχι οι εκεινος εκανε κατι αλλο..!! Απλα αγνοουσαμε ο ενας τον αλλον, και ειχα αρχισει να το συνηθιζω..!! Εννοω, αν αυτο θα κανουμε απο εδω και περα, πρεπει να εξασκιθουμε απο τωρα.

What about love..???Where stories live. Discover now