''Δηλαδη εμεις τωρα ειμαστε μαζι ας πουμε..?? '' γελαω χαμηλοφωνα νιωθωντας τον να φιλαει τον λαιμο μου καθως ειναι ακομα ξαπλωμενος πανω μου. Το ενα μου χερι χαιδευει το μαγουλο του και το αλλο τα μαλλια του.
'' Μμμ.. ναι..!!! Και καλα θα κανεις να μην μιλας, να μην κοιτας, και το κυριοτερο να μην φιλας αλλους..!! '' γελαω ακομα πιο δυνατα..
'' Οριστε..?? Μου βαζεις ορους..?? '' γελαει και εκεινος και συνεχιζει να φιλαει τον λαιμο μου γλυκα..
'' Μμ, ναι..!! ''
'' Λοιπον, αν ειναι ετσι, και εσυ πρεπει να ξεκοψεις απο ολα τα αλλα κοριτσια, και δεν σου επιτρεπω ουτε μια ματια να ριξεις.. '' προσπαθω να ακουστω σοβαρη..
'' Θα προσπαθησω, αλλα θα μου ειναι δυσκολο..!! Παντως να ξερεις οτι εισαι πολυ τυχερη που εισαι η κοπελα μου, γιατι ο ανταγωνισμος θα ειναι μεγαλος.. ''
'' Ναι, ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι..!! Και ηδη νιωθω υπερτυχερη.. '' στο υφος μου κρυβεται σαρκασμος, αλλα καπου πισω απο τα λογια κρυβεται η ειλικρινεια..
'' Το περιμενες οτι θα γινοταν αυτο σημερα..??? Εννοω, εμενα προσωπικα μου ηρθε πολυ ξαφνικο.. '' λεω και σηκωνει το βλεμμα του πανω για να με κοιταζει..
'' Ναι, μπορει να μην φταναμε ως εδω, αλλα το περιμενα πολυ καιρο.. !! '' χαμογελαω και τον αγκαλιαζω πιο σφιχτα πανω μου..
Λιγη ωρα περναει με ησυχια, και νιωθω τα ματια μου να κλεινουν απο τη νυστα..
Την ωρα που ειμαι ετοιμη να κοιμηθω, ακουω γελια εξω απο την πορτα, και ηδη η φωνη του Λουι τρυπωνει στα αυτια μου..
'' Ζειν, ερχονται.. ''
'' Κανε οτι κοιμασαι'' φευγει γρηγορα απο πανω μου και ξαπλωνει διπλα μου γυριζοντας την πλατη του, και με στριμωχνει στην ακρη του κρεβατιου..
Κανω το ιδιο και αμεσως η πορτα ανοιγει και νιωθω βηματα να ερχονται προς το μερος μας..
'' Σςς.. σας το ειπα οτι κοιμουνται..'' ο Χαρρυ ειναι πανω απο το κεφαλι μου, και μετα βιας κρατιεμαι να μην γελασω..
'' Ναι, αλλα γιατι στο ιδιο κρεβατι..?? Εννοω γιατι επετρεψε η Bella να καθησει ο Ζειν μαζι της.?? '' ο Λουι ψιθυριζει..
'' Μαλλον θα ειναι κουρασμενοι..!!! Λογικο ειναι.. ηταν μια μεγαλη μερα..!! ''
'' Ναι, ομως δεν εχει τελειωσει ακομα.. Ουτε καν ο ηλιος δεν εχει δυσει.. !! Τωρα που θα πηγαιναμε για φαγητο βρηκανε..?? '' ο Ναιαλ ακουγεται παραπονεμενος.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What about love..???
Hayran KurguO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...