Bella's 'PoV :
Εφτανα στο σπιτι μου κι ανοιξα την πορτα..
Επιτέλους θα γνωριζα τον <<γείτονά μου>>, και η κυρια Juliet θα σταματουσε να μου το θυμιζε συνεχεια, και να μου δημιουργει ενα αγχος μεσα μου.
'Εκλεισα την πορτα πισω μου αφου βρισκομουν πλεον μεσα στο σπιτι..
Μολις γυρισα και αντικρισα ποιος βρισκόταν στο σαλονι μου, παγωσα..
Δεν συμβαινει σ'εμενα αυτο...!!!!! Γιατι Θεε μου..??? Τι σου'χω κανει..??? Γιατι με τιμωρεις ετσι..??
Τα πόδια μου δεν εκαναν βημα, και ετσι εμεινα για λιγο εκει, και σκεφτομουν το ποσο πολυ ηθελα να φυγω τρεχοντας..
Με το ζορι τους πλησιασα, μη μπορωντας να πω τιποτα...
-'' Kαλως την.. '' ακουσα την μαμα μου να λεει, και ήξερα οτι χαμογελουσε, παρ'ολο που δεν την εβλεπα, γιατι τα ματια μου ηταν καρφωμενα στο πατωμα.
'Ηθελα να λυποθυμήσω... πραγματικά.... αν ήμουν μόνη μου ορκίζομαι πως θα το ειχα κανει.
-'' Λοιπον... '' ξεκινησε να λέει η κ.Juliet χαρούμενη....
Λογικό... αφου περίμενε τοσο καιρο αυτη τη στιγμή..
-'' Να σου γνωρισω τον γιο μου .. - ''
-'' Zayn.. '' ειπαμε ταυτοχρόνως..
Όταν τον κοίταξα, κατάλαβα οτι είχε παθει και ο ίδιος το ίδιο ΣΟΚ με εμένα...
Δεν μπορούσε να μιλήσει, να πει το οτιδήποτε....
Ήταν το μονο πράγμα που δεν περιμέναμε με τίποτα να συμβεί, και παρακαλούσαμε να βρισκόμαστε ο ενας οσο πιο μακρια απο τον αλλον μπορουσε.
Το άγχος του μεγάλωνε όσο η ώρα περνούσε, και το μόνο που ήξερα ήταν πως θέλαμε και οι δυο να τρέξουμε προς αντίθετες κατευθύνσεις...
-'' Γνωρίζεστε..??? '' ρώτησε η μαμά μου.
Αποφάσισα να μιλήσω εγώ, αφου απο εκείνον δεν έβγαινε λέξη. Είχε αρχίσει να βλέπει οπουδήποτε αλλού, ψηλά, εκτός απο εμένα.
-'' Αμμ.. ν-ναι.. ειναι.. ειναι ενα παιδι απο το σχολείο, που έχουμε ήδη γνωριστεί..'' Άλλα δεν μπόρεσα να πω..
-'' Αχα... πολύ ωραία.... '' χάρηκε η κ.Juliet ...
Βασικά, γιατί χαιρότανε..?? Δεν είχε ξαναγνωρίσει κάποιον ο γιός της..????
Όλη αυτην την ώρα, ο Ζαυν και εγώ πνηγόμασταν... και όλη η κατάσταση με τις μαμάδες μας να χαίρνται για την γνωριμία μας για έναν αγνωστο λόγο, ενώ εμείς δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε, αυτό δεν είναι ο,τι καλύτερο..
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...