Chapter 60

1.3K 131 21
                                    

Ο Ζειν ξεφυσαει δυνατα και μπαινει στο δωματιο τους, -μας, για αποψε- .

'' Οχιι..!!! Εγω θελω να κοιμηθω μαζι της..!!! Δεν εχω κοιμηθει ποτε με την Bella..!!! Οποτε τη δικαιουμαι..!! '' ο Νάιαλλ σπρωχνει τον Χαρρυ μακρια μου και με αγκαλιαζει σφιχτα, καθως ο Λιαμ γελαει και μπαινει και εκεινος μεσα.

Ακολουθουμε και οι υπολοιποι και κλεινουμε την πορτα πισω μας.

Ο Ζειν σιωπηλος, ξαπλωνει στο κρεβατι, και δεν ξαναμιλαει σε κανεναν απο εμας.

Την ωρα που ετοιμαζομαστε για υπνο, ο Ναιαλλ δεν μπορει να κοιμηθει γιατι πειναει, οπως και εγω.

Επειδη ομως δεν μπορουμε να αποφασισουμε τι θα αγορασουμε, ξεκιναει μαξιλαροπολεμος...

Ο Νάιαλλ θελει τα δικα του φαγητα, εγω λιγα σνακ για να μου κοπει η πεινα, και ο Χαρρυ παραπονιεται με την ανωριμοτητα μας, και μας λεει απλα να σταματησουμε να κανουμε σαν παιδια, πηδωντας ολοκληρος πανω μας, καθως μας χτυπαει με τα δυο μαξιλαρια ταυτοχρονα..

Ολη αυτην την ωρα ο Λιαμ προσπαθει να μας χωρισει και να μας σταματησει, αλλα το μονο που καταφερνει ειναι να του ερθει ενα μαξιλαρι στο προσωπο απο εμενα..

Τα τρια αγορια -σαν αντρες που ειναι και δεν φοβουνται- πηγαινουν κατω μηπως βρουν καποιο μαγαζι ανοιχτο, οποτε μενω απλα μονο εγω και ο Ζειν, ο οποιος εχω την εντυπωση οτι κοιμαται..

Ομως διαπιστωνω πως τελικα δεν κοιμαται οταν ξαπλωνω στο διπλο κρεβατι διπλα του, κοιτωντας το ταβανι καθως εκεινος ειναι γυρισμενος πλατη σ'εμενα, και απλα κουναει το κεφαλι του για να δει ποιος ειναι πισω του.

Περναει λιγη ωρα χωρις κανεις μας να εχει κατι να πει, οποτε αποφασιζω να σπασω εγω τη σιωπη.

'' Ζειν, τι εχεις..?? Γιατι εισαι ετσι..?? '' γυρναω προς το μερος του.

Εκεινος δεν απανταει. Τον ξαναρωταω και συνεχιζει να με αγνοει.

'' Σου εκανα κατι εγω.?? '' βολευεται καλυτερα με το μαξιλαρι του.

'' Ζειν σου μιλαω..!!! Τι σου εκανα..?? '' υψωνω λιγο την φωνη μου αλλα αυτο δεν αλλαζει κατι.

'' Καλα, παρατα το..!!! Ουτως ή αλλως δεν με ενδιαφερει.. '' ξαναβρισκομαι στην προηγουμενη θεση μου, κοιτωντας το ταβανι.

'' Φυσικα, εσενα μονο ο Μάικ σε ενδιαφερει.. '' μουρμουριζει αλλα τον ακουω.

'' Και καλα κανω..!!! Εξαλλου εσυ εχεις την γλυκυτατη Chel'' και βγαινω στο μπαλκονι περιμενοντας τα παιδια να ερθουν.

What about love..???Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora