Chapter 6

2.1K 190 6
                                    

Πλέον είχαμε γυρίσει ξανα στην αυλή μας, και εκεί ήταν όλοι, αλλά πουθενά ο Zayn .

-''Απ'οτι φαινεται δεν τελείωσε τόσο γρήγορα '' είπα ψυθιριστά, αλλά αρκετά δυνατά αφού ο Harry με άκουσε και χαμογέλασε.

-''Ναι.. έτσι φαίνεται.. '' συμφώνησε μαζί μου.  Το χαμόγελό του μεγάλωσε όταν είδε τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν από ντροπή.

Την ίδια στιγμή είδα τον Zayn να περνάει ακριβώς από δίπλα μου, και να κατευθύνεται στους άλλους.

Κοιταχτήκαμε με τον Harry και πήγαμε και εμείς εκεί. 

Όλοι έδειχναν χαρούμενοι, ειδικά ο Zayn.. 

Καθήσαμε μαζί τους, και εγώ δίπλα στην Αναστασία για να μιλάμε. 

-''Κάθησε..!! Έχω να σου πω.. '' μου είπε χαρούμενα. ..

-'' Ξερω.. ξέρω.. '' απάντησα και χαμογέλασα πονηρά. 

-'' Ναι, όμως δεν ξέρεις λεπτομέριες.. '' επέμεινε..

-'' Α, ναι.. έχεις δίκιο...!!! Αλλά θα μου τα πείς στον δρόμο όταν φύγουμε.. Ή θα πας με παρεα..??   '' γελούσα χαμηλόφωνα. 

-'' Ε.. όχι... μαζί θα πάμε...!! Αφήνω εγώ την κολλητή μου μόνη της..?? '' 

-'' Αχά.. εντάξει τότε... !!!!! '' χαμογέλασα και με αγκάλιασε.. 

[...]Μετά από λίγο το κενό είχε τελειώσει, και έπρεπε να γυρίσουμε στις τάξεις μας, αυτή τη φορά για το μάθημα της ιστορίας.. 

Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το μάθημα, αλλά πρέπει να προσπαθώ συνέχεια για να διατηρήσω τον Μ.Ο μου σταθερό.. 

Για καλή μου τύχη είχα δίπλα μου την Αναστασία η οποία αντί για σημειώσεις, μου έγραφε για τον Λούι, και τα διάβαζα όσο πιο διακριτικά μπορούσα. 

Έτσι η τελευταία ώρα πέρασε γρήγορα. 

Αφού βγήκαμε από την αίθουσα, ο νέος μου προορισμός ήταν το ντουλαπάκι μου, για να πάρω την τσάντα μου και να φύγω. 

Εκεί βρήκα τον Ηarry, και με έκανε συνέχεια να γελάω.

Από την άλλη μου πλευρά στέκονταν ο Zayn, ο οποίος έδειχνε να μην μου δίνει την παραμικρή σημασία. 

Ήταν λίγο ενοχλητικό αυτό... Στο κάτω-κάτω δεν φταίω εγώ που είμαστε έτσι... όπως και να είμαστε τέλος πάντων..  που δεν μιλιώμαστε..

Συνέχει κοιτούσε το κινητό του, και  γελούσε πνιχτά... Μάλλον η κοπέλα που πρίν μία ώρα είχε παγηδεύσει στο πίσω μέρος του σχολείου του έστελνε  μηνύματα ..

What about love..???Where stories live. Discover now