Chapter 42

1.4K 146 20
                                    

Ενας μηνας αργότερα: ~(29/8) ~

"Εισαι ετοιμος εορταζομενε..?? " ο Λουι ακουμπαει τον ωμο του Λιαμ πριν βγουμε απο το δωμάτιό μας για να κατεβουμε κατω στον πρωτο οροφο, οπου γινεται και το παρτυ γενεθλιων του.

Ο Λιαμ ειναι υπερβολικά χαρούμενος σήμερα,  και δεν εχει ιδεα για το τραγουδι..

Ολη την ημερα τον προσεχουμε, και εχουμε γινει κυριολεκτικά δουκοι του, αλλα μπορω να πω πως του αρεσει αυτο, και απολαμβανει να μας δίνει διαταγές.

Ευτυχως, η ιδιοκτητρια μας επετρεψε να κάνουμε το παρτυ μας εδω, οποτε ολα ηταν ενταξει..

Ειμαι ακομα αγχωμενη με το τραγουδι, αλλα εμπιστευμαι τα παιδια, και θα ειναι μια υπεροχη βραδιά...!!

"Ναι, παμε... Αλλα παιδια..!! :( Νιωθω πως δεν ορεξη να περπατησω μεχρι κατω.." κοιταει πονηρα τον καθενα τους.

"Ενταξει Λιαμ, βασανισε μας αλλο λιγο, που θα παει... βραδια ειναι και θα περασει.. " λεει ο Νάιαλλ καθως τον σηκωνουν στα χερια τους και τον κουβαλανε μεχρι κατω..

Εγω και η Αναστασία μενουμε πισω και γελαμε..

"Λοιπον, θα ειναι και η Addison μαζι μας..?? "

"Ναι, αλλα δεν προκειται να κανει τιποτα..!! Της το ξεκαθαρισα... " απαντάει νευρικα.

"Δεν νομιζω να την συμπαθεις πιο πολυ απο εμενα, ετσι..?? "

"Χαζη εισαι..?? Φυσικα και οχι..!! Εσενα σε αγαπω..!! Ενω εκεινη ουτε τη συμπαθω..!! Λοιπον, το εκανα μονο τη πρωτη μερα, οταν και την ειχα καλέσει να ερθει..!! Απο τοτε απλα κανω υπομονη..!! Αννκανει κατι σημερα, τελειωσε.. θα τη ξεμαλλιασω..!! "

"Αυτη είναι η Αναστασία που ξέρω. " γελαω.

Οταν κατεβαινουμε κατω, τα αγορια ειναι ηδη εκει, και στην εισοδο υπαρχει ενα τεραστιο πανο με ευχες που εχουν γραψει στον Λιαμ..

Πηγαινουμε στο τραπεζι τους, και ο Ζέιν ανοιγει τα χερια του για να με αγκαλιαζει..

Φερνει το σκαμπό δίπλα του και κάθομαι εκει.

"Πώς νιωθεις..?? " ακουμπαω το κουτελο του και το νιώθω ζεστο..

Ο πυρετός του δεν εχει κατέβει, αλλα δεν θελω να τον τρομαξω, οποτε δεν λεω τιποτα.

"Ανυπομονω να κοιμηθώ.... " λεει χαμηλόφωνα και χαιδευω το μαλλί του.

"Αν θέλεις μπορεις να ανεβεις.. ο Λιαμ θα καταλαβει.. "

"Οχι.. δεν πειραζει.." χαμογελαει και τα ματια του ειναι κατακόκκινα.

What about love..???Where stories live. Discover now