-'' Δεν πειράζει.. έτσι είναι οι κόντρες : Στην αρχή είναι έντονες, αλλά γλυκές, ενώ μετά.. '' έλεγε πονηρα..
-'' Ενώ μετά..?? '' ρώτησα ενώ ευχόμουν να μην πεί αυτό που φανταζόμουν.
-'' Μετά μετατρέπονται σε αγάπη.. '' χαμογέλασε χαρούμενη... Το είπε..!!
-'' ΜΑΜΆ..!!! '' σχεδόν ύψωσα την φωνή μου.
-'' Δίκιο έχω..!! Κοίτα.. εσύ τον Ζέιν τον βλέπεις ως έναν άνθρωπο που όλο κοντράρεστε.. αλλά εγώ τον βλέπω υπό την άποψη του καθενός αλλουνού..!! Και σήμερα που τον γνώρισα, μου φάνηκε πολύ καλό παιδί, και ευαίσθητος... ''
-'' Τι..??? Ευαίσθητος..??? Ο Ζayn..?? Με τίποτα..!! '' σχεδόν γελάω απ'όσα ακούω..
-'' Κάνεις λάθος..!! Σου είπα... !! Δεν ξέρω τι εντύπωση σου έχει δώσει όλο αυτόν τον καιρό, αλλά μαζί μου ήταν τελείως διαφορετικός με ό,τι μου περιέγραψες....!! Ίσα-ίσα .. Ο Ζέιν έχει κάτι διαφορετικό, ξεχωριστό από τους άλλους, που σε κάνει να τον αγαπάς..!!! Είναι πολύ γλυκός και χαριτωμένος..!! Άν και σήμερα είχε πολύ άγχος, παρ'όλ'αυτά έιναι πολύ καλός.. ''
-'' Τέλος πάντων.. μακάρι νά'ναι έτσι... !! Λοιπόν.. εγώ πάω μια βόλτα στην Αναστασία να της πώ τι έγινε..!! Μου τηλεφώνησε πριν, αλλά δεν πορούσα να πω κάτι έχοντας δίπλα μου τον Zayn. Μπορεί να είναι και οι υπόλοιποι εκεί και να βλέπουν ταινία.. Λείπουν οι γονείς της, και φοβάται μόνη της.. Θα σου γνωρίσω και τα παιδιά το συντομότερο.. '' έσκυψα να την φιλήσω και γέλασε..
-'' Εντάξει.. καλά να περάσεις. ''
[...]
Έφτασα στο σπίτι της, όπου είδα όλη την παρέα μαζεμένη.. Τους χαιρέτησα όλους, και μου αναπέδωσαν με ένα χαμόγελο.
Μου είπαν να πάω κοντά τους, για να δώ την ταίνία παρέα, και κάθησα στην μοναδική θέση που υπήρχε.. δίπλα στον Harry...!!! Τι πιο ωραίο..??
Μόλις με είδε, με αγκάλιασε σαν μικρό παιδί, με αποτέλεσμα να γελάσω πρώτα και μετά να του πειράξω λίγο τα μαλλιά..!!
Μου άρεσε να του τα πειράζω... αν και νομίζω πως τον ενοχλούσε λίγο, αλλά ήταν πολύ ευγενικός για να το πει.
Είχα δεθεί αρκετά μαζί τους σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα, αλλά λίγο περισσότερο με τον Χάρρυ.
Ίσως επειδή είμασταν στην ίδια τάξη, και μιλούσαμε όλη την ώρα..
Επίσης, όταν είχαμε δει τις προάλλες τον Zayn με την κοπέλα πίσω στο σχολειο, ο Χάρρυ ήταν ο πρώτος που μου είχε μιλήσει για τον χαρακτήρα του, και την συμπεριφορά του απέναντι στα κορίτσια - μετά την Αναστασία βέβαια.. η οποία κατάφερε να με πείσει να μην του δίνω σημασία- .
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...