Chapter 12

1.9K 175 13
                                    

''Λοιπον.. δεν εχω ολη την νυχτα στη διαθεση σου, οποτε καλυτερα να μου εξηγησεις οσο πιο γρήγορα μπορεις τι ηθελες να μου πεις πριν.. '' απομακρυνθηκε απο κοντα μου, και το υφος του ξαφνικα σοβαρεψε..

Ήθελα να γελάσω στην αλλαγή αυτη, αλλά ειχα ανοιξει μια κουβέντα, την οποια δεν ειχα ιδεα πως θα την χειριστω..

Ή μάλλον ειχα..

''Μάλιστα... απλά πριν, όταν αρχισες να μιλας με τον Χάρρυ, πήρες ενα υφος ειρωνικο, και απλά ήθελα να σου πω πως δεν ειναι ευγενικο αυτο, τουλάχιστον οταν είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι παρόντες.. '' κάθησα στην καρέκλα της τραπεζαρίας.

'' Και εγω τι θες να κανω γι'αυτο..?? '' 

'' Να μην το ξανακάνεις.. '' τότε ξέσπασε σε δυνατό γέλιο, το οποιο προσπαθουσε να κρατήσει.. Ο σκοπός μου ήταν να νευριάσει, αλλά μάλλον δεν τα κατάφερνα και πολυ καλά.

'' Να σταματήσω τις συνήθειες μου, επειδή δεν αρέσουν σ'εσένα..??? '' 

'' Τουλάχιστον όταν πρόκειται για εμένα.. '' πλησίασε και κάθησε πάνω στο τραπέζι απέναντι μου (έτσι οπως κάθονται συνηθως οι καθηγητες στην έδρα τους :ρ ) 

'' Μεγάλη ιδεα δεν εχεις για τον εαυτο σου..??? '' χαμογέλασε και έκανα το ιδιο..

'' Δεν ειμαι η μόνη.. '' 

'' Τι προσπαθεις να καταφέρεις..?? '' το χαμόγελο εξαφανίστηκε..

Είχε αρχίσει να με τρομάζει έτσι πως άλλαζε διάθεση.

'' Τίποτα απολύτως.. ''

'' Έχεις αρχίσει και με κουράζεις... '' σηκώθηκε όρθιος και μου γύρισε την πλάτη απομακρύνοντας το σωμα του αργα..

'' Έρχεσαι στη θέση μου.. '' τότε σταμάτησε, και σήκωσε το κεφάλι του προς τα πάνω..

Ξαναγυρνάει το σώμα του έτσι ώστε να τον κοιτάω..

'' Κοίταξε... δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις απο εμένα.. αλλά νομίζω πως αρχίζω να καταλαβαίνω τον τύπο σου.. Αν λοιπόν θέλεις να κερδίσεις την προσοχή μου, το κάνεις, αλλά με λάθος τρόπο... '' είπε καθώς στρυφογύριζε την άκρη των μαλλιών μου με το αριστερό του χέρι..

'' Γιατί να θέλω την προσοχή σου..?? '' σχεδόν γέλασα σ'αυτα που άκουσα..

'' Για να κερδίσεις ίσως κάτι από εμένα.. '' 

'' Και εσύ εχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου.. Αλλά όχι.. δεν θελω να κερδίσω τιποτα απο εσένα.. '' χαμογέλασα στραβά, για να του δείξω οτι δεν περιστρέφεται όλος ο κόσμος γύρω του.

'' Το λες αυτό γιατι δεν με έχεις γνωρίσει ακόμα... Οταν το κάνεις, σίγουρα θα αλλάξεις γνώμη. Ρώτα και άλλους να σου πουν.. '' 

'' Πίστεψε με, δεν θες να μάθεις τι μου έχουν πει για εσένα.. ''

'' Δεν εννοώ τους κολλητούς μου.. Ρώτα πρώτα όλα τα κορίτσια, και μετα έλα να μου πεις τι θέλεις.. ''

'' Δεν χρειάζεται... και δεν καταλαβαίνω γιατι επιμένεις να μάθω τι νομίζουν όλες οι 'ευκολες' να το πω του σχολειου..Δεν ειμαι σαν αυτες, οπότε δεν με ενδιαφέρει καθόλου.. '' έδιωξα απαλά με το χέρι μου το δικό του μακριά από τα μαλλιά μου.

'' Ασε με να σου καταστρέψω για λίγο το ονειρο σου..!!! Αυτές που εσύ λες 'ευκολες', ανετα θα τις ζήλευες.. Και ήδη τις ζηλεύεις... αλλά αναρρωτιέμαι γιατι..?? '' πάλι η ειρωνία ξεχείλιζε απο τα χείλη του.

'' Εσύ μάλλον ονειρεύεσαι.. Δεν ζηλεύω καμία τους, γιατι πολυ απλά δεν υπάρχει λόγος.. ''

''  Και αν ο λόγος ειμαι εγω..??? Αν προσπαθείς να κρύψεις έστω και τα λίγα συναισθήματα σου, που κατάφερα να χτίσω μέσα σε μια εδομάδα μέσα σου..?? '' με πλησίασε και ψυθίρισε στο αυτι μου.

'' Το παρατραβάς.. '' προειδοποίησα.

'' Και πως θα με σταματησεις..??? ''

'' Λέγοντας σου πως εύχεσαι να μου άρεσες.. αλλά έχει ήδη πάρει κάποιος την θέση σου.. '' 

'' Ε οχι... !!! Τι μου λες τώρα..?? Βρέθηκε κάποιος που να σου αρέσει..??? '' 

'' Το συνεχίζεις..!!! '' 

'' Πάντως δεν μπορείς να πεις.. κάνουμε μια υπέροχη δεύτερη αρχή..!!  Αλλά ξανά στο θέμα μας... !! Θέλεις να μου πεις ποιοίς έχει κερδίσει την καρδιά σου..?? '' 

'' Κάποιος με πολύ πιο ψηλό επίπεδο από το δικό σου....!!!! '' 

'' Εννοεις επίπεδο βαθμών..?? Γιατί μόνο τα φυτά θα μπορύσαν να σου αρέσουν. '' 

'' Εννοώ σε όλα καλύτερος από εσένα..!!! Και πάνω απόλα σεβασμό προς τα κορίτσια..!! Με σέβεται και ξέρει πως να φερθεί απέναντι μου.. '' ειπα ψέματα... Δεν υπάρχει κανένας που να μου αρέσει αυτον τον καιρο.

'' Μα ποιός ηλίθιος θα φερόταν καλα σ'εσ- '' γουρλωσα τα μάτια μου και τον διέκψα χαστουκίζοντας τον..

Δεν εχω επιτρέψει σε κανέναν να με προσβάλλει με κανέναν τρόπο..!!! Δεν θα σταματησω να το κάνω τωρα, επείδη ένας έφηβος, που τα θέλει όλα δικά του, και φέρεται αλαζονικά έχει βάλει στόχο ζωης να με φέρνει στα όρια μου..!!! 

'' Καλύτερα να πρσέχεις τι λες για εμένα..!! Δεν με ξέρεις και από χτες για να μου μιλάς έτσι..!!! '' ειπα αυστηρά και έφυγα απο μπροστά του χτυπώντας τον στον ώμο του, αφήνοντας τον να τρίβει με το δεξί του χέρι το κοκκινισμένο μάγουλο.

Επιτελους, #Zella_moment ..!! Αν και καθόλου ρομαντικο, αλλά έστω..!!!

Ελπίζω να σας αρεσε.!! <33

What about love..???Where stories live. Discover now