Chapter 56

1.2K 133 40
                                    


Bella'S PoV:

Το Σαββατο το μεσημερι ξυπναω παλι αποτομα, και ξανανοιγω την σχολικη τσαντα μου για να ψαξω απο την αρχη..!!! Πως ειναι δυνατον να εχασα κατι τετοιο..??? Ή ακομα και αν το ξεχασα να το παρω..!!! Ποτε δεν το ξεχναω..!!! Και αν μου επεσε στο προαυλιο του σχολειου..?? Και αν το εχει βρει καποιος καθηγητης..?? Θεε μου.. θα ρεζιλευτω..!! Εκει εγραφα τα παντα για τον Ζειν.. καθε συναισθημα..!!! Προχθες το ειχα μαζι μου, εγραφα το βραδυ.. και το εβαλα στη τσαντα μου..!! Τι το ηθελα μαζι μου..?? Καλα ηταν τοσο καιρο στο σπιτι..!!! Κανενας δεν ξερει για αυτο, και τωρα ολοι θα το μαθουν..!! Και θα τα πουν ολα στον Ζειν, και εκεινος θα γελαει μαζι μου για ολες τις ανοησιες που γραφω εκει μεσα..!!! Αλλα αφου εκεινος φταιει..!!! Για ολα εκεινος φταιει..!! Αν δεν τον ειχα γνωρισει ποτε, ολα θα ηταν καλα..!!! Δεν θα χρειαζοταν να αγχωνομαι για τα παντα, καθε μερα.!!! Εκεινος φταιει..!!!!!

Κοιταζω το κινητο μου μηπως εχω καμια απαντηση απο την Αναστασια, αλλα τιποτα..!! Που σημαινει οτι δεν εχει βρει τιποτα ακομα..!! Δεν ξερει ακριβως περι τινους προκειται, αλλα μου υποσχεθηκε οτι θα ψαξει στα πραγματα της μην τυχον και εχουμε μπερδεψει τα τετραδια μας..

Η μαμα μου ουτε εκεινη το εχει δει καπου, και το γεγονος πως δεν ξερει τι ακριβως ειναι γιατι δεν της λεω, το κανει ακομα πιο δυσκολο, οποτε απλα λεω πως εχω σημειωσεις που μου χρειαζονται για τη δευτερα...!!

Αποφασιζω να μη ψαξω αλλο για σημερα, αφου οσο δεν το βρισκω, τοσο πιο πολυ τρελαινομαι, οποτε κατεβαινω κατω για να δω τηλεοραση, αφου δεν εχω καθολου ορεξη να διαβασω..

Μιλαω στο τηλεφωνο με τον αδερφο μου, και μου λεει τα νεα του, τα οποια συμπεριλαμβανουν και μια κοπελα που προσπαθει εδω και καιρο να την πεισει να βγουν ραντεβου, αλλα εκεινη ειναι απλα πολυ δυσκολη..!! Του δινω λιγες συμβουλες, και παρ'όλο που αρνειται να τις ακολουθησει, ξερω πως τις γραφει καπου για να τις εχει για αργοτερα.

Το βραδυ κοιμαμαι νωρις, επεξεργαζοντας ξανα και ξανα την εικονα του Ζειν αφου θα τον εχω χτυπισει αγρια σε ολο του το προσωπο και τα μαλλια του α τα εχω κουρεψει γουλι..!! Γελαω λιγο με ολο αυτο, και το μονο που θυμαμαι μετα ειναι να αγκαλιαζω τον Μικρο Ζειν πριν κοιμηθω.

Την επομενη μερα οταν ξυπναω ειναι η ωρα τεσσερις το απογευμα, και κατω ακουγεται η τηλεοραση να ειναι ανοιχτη. Σηκωνομαι και φοραω μια ζακετα πανω απο το φουτερ του -σοβαρα, γιατι το φοραω ακομα..?? Μυριζει το αρωμα του, παρ'όλο που το εχω πλινει πολλες φορες-

What about love..???Where stories live. Discover now