Μια μερα αφου γυριζουμε απο την εκδρομη μας στο εξοχικο, ξημερωνει Σαββατο. Τοσες μερες περασαμε υπεροχα, και αφησαμε σ'εκεινο το ζεστο σπιτακι τις πιο ομορφες αναμνησεις μας.
Τωρα γυριζουμε ξανα στην καθημερινοτητα μας.
Όταν ανοιγω τα ματια μου, ο Ζειν δεν ειναι διπλα μου οπως συνηθως, και υποθετω πως θα εινια κατω στην κουζινα, οποτε ντυνομαι και κατεβαινω.
Πλησιαζει μεσιμερι, και ο Ζειν δεν ε ξυπνησε, γιατι οπως λεει παντα ειναι Σαββατοκυριακο, και επιβαλλεται να κοιμομαστε μεχρι αργα.
Καθως κατεβαινω τη σκαλα ακουω μια αγνωστη φωνη, και βλεπω εναν αντρα στην πορτα μας, να μιλαει στον Ζειν, καθως ακομα στεκεται απ'εξω.
Ο Ζειν εχει το χερι του στην πορτα, και οταν πλησιαζω τριβω πανω-κατω την πλατη του, πριν γυρισει να με κοιταξει.
''Αγαπη μου, γιατι δεν λες στον κυριο να περασει μεσα..?? '' γυριζω να κοιταξω τον αντρα, ο οποιος χαμογελαει και γαινεται κοντα στα σαράντα.
'' Bella, πηγαινε μεσα.. '' λεει αυστηρα και τα φρυδια μου σμιγουν.
'' Γιατι..?? Ποιος ειναι ο κυριος..?? '' το βλεμμα μου πεφτει ξανα στον αντρα απεναντι μου.
'' Δεν ειναι κανενας που να εχει σημασια... Δεν εχει καμια θεση εδω.. '' κλεινει δυνατα την πορτα και μενει ακινητος, καθως βλεπω απο το παραθυρο τον ψηλο αντρα να αποχωρει απο την αυλη μας, αφου γυρισει μια τελευταια φορα να δει την πορτα ξανα.
'' Ζειν, τι επαθες..?? '' χαϊδεύω το μαγουλο του, ομως εκεινος απομακρυνεται και καθεται στο σαλονι.
'' Πες μου, σε παρακαλω.. '' καθομαι στα γονατα μου απεναντι του, παιρνοντας τα χερια του μεσα στα δικα μου.
'' Ποιος ηταν....?? Τι ηθελε..??'' εχω αρχισει και ανησυχω με το σοκ που εχει παθει.
Σηκωνει το κεφαλι του και με κοιταζει με κοκκινα ματια, τα οποια δεν μπορω να διακρινω τι συναισθηματα κρυβουν.
'' Ηταν ο μπαμπας μου..'' λεει με θυμο, και τα ματια μου γουρλωνουν.
'' Τι..?? '' αυτος που ηταν εκει .. ηταν.. Ω Θεε μου.!! Τωρα εξηγουνται ολα... Η συμπεριφορα του πριν.. Εκλεισε την πορτα.. Δεν εχει καμια θεση εδω.
'' Πως σε βρηκε..?? Τι σου ειπε..?? ''
'' Δεν εχω ιδεα πως με βρηκε..!! '' κοιταζει γυρω γυρω.
YOU ARE READING
What about love..???
FanfictionO Zayn και η Bella... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι, μα τοσο ιδιοι ταυτοχρονα.. Θα τους παρει πολυ χρονο μεχρι να καταλαβουν τι ειναι γραφτο για αυτους.. Θα αντιμετωπισουν πολλες δυσκολιες, θα κανουν και οι δυο λαθη, θα δοκιμασουν διαφορετικους τροπους...