Chapter 92

554 63 4
                                    

Ο Ζειν ειναι έτοιμος να πάει στη δουλειά του πιο αργά από συνήθως. Έχουν μια συνάντηση με κάποιους συνεταίρους και θα πάει στο αεροδρόμιο να τους παραλάβει.

Η ωρα ειναι 10.00 το πρωι οταν τρώει πρωινό και κάτι πληκτρολογεί στο κινητό του.

"Ποτε θα έρθουν τα κορίτσια;" αναφέρεται στην Blair και τη Rebecca. Συνεννοηθήκαμε να έρθουν εδω και να περιμένουμε και την Mary με τον αδερφό μου, οι οποίοι θα φέρουν μαζι τους το μωρό της Αναστασιας επειδή εκεινη έχει ραντεβού με τον γυναικολόγο. Στη συνέχεια ο αδερφός μου θα αποχωρήσει για να πάει στη δουλειά του, οποτε θα μείνουμε κοριτσοπαρεα. -εκτός το μωρό, αυτό δεν μετράει 😂- .

Οταν φτάνω στο υπνοδωμάτιο, αρχίζω να τακτοποιώ το κρεβάτι ώστε να ειναι Ενταξει οταν έρθουν τα παιδιά. Δεν θέλω να το δουν ξέστρωτο.

Από κάτω ακούγεται το κουδούνι και ο Ζειν ανοίγει την πόρτα.
Κατεβαίνω προσεκτικά τη σκάλα και τους πλησιάζω. Ο Ζειν έχει ήδη μπει πίσω στην κουζίνα για να συνεχίσει το πρωινό του. Τα κορίτσια κάθονται στο σαλονι και αρχίζουν να μιλάνε για μια γειτόνισσα τους, που χτες μάλωνε με τον άντρα της και μετα κάλεσε την αστυνομία για να έρθει να τον συλλάβει. Σκληρό.

Ο Ζειν επιστρέφει κρατώντας στα χέρια του ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα και μια κάρτα την οποία διάβαζε προσεκτικά.

"Που το βρήκατε αυτό κορίτσια;" η φωνή του ειναι σοβαρή αλλα σταθερή.

"Καλε εδω έξω. Ήταν μια γυναίκα που κρατούσε κάτι χαρτιά να τα υπογράψουμε. Έβαλα την υπογραφή του Ναιαλλ. " απαντάει η Blair γελώντας.

Ο Ζειν με κοιτάζει συνοφρυωμένα και μου δίνει την κάρτα να τη διαβάσω. Στέκεται απέναντι μου όρθιος με σκληρά χαρακτηριστικά.

Τον κοιτάζω ερωτηματικά αλλα όπως φαίνεται περιμένει εμένα να του εξηγήσω;;;;;;;; Δεν ειμαι σίγουρη.

"Δεν θα μπορούσα να ξεχάσω οτι ειναι τα αγαπημένα σου λουλούδια... Ελπίζω να μην με ξέχασες, και ας μην κρατήσαμε επαφή.... -Μ " Το διαβάζω δυνατά και στη συνέχεια ξεσπαω σε γέλια.

"Δεν ειναι δυνατόν" πηγαίνω στην κουζίνα για να τα βάλω σε ένα βάζο.

"Δεν θα μου πεις από ποιον ειναι;" ο Ζειν έρχεται πίσω μου.

"Δεν ξερω από ποιον ειναι.... Μπορεί να ειναι και από γυναίκα... Δεν εχω ιδέα..... " ελευθερώνω τα τριαντάφυλλα από το περιτύλιγμα και τα τοποθετώ σε ένα βάζο.

What about love..???Место, где живут истории. Откройте их для себя