Chapter 82

1K 87 7
                                    

Ναιπ, επιτελους, μετα πο 1 μηνα και 6 ημερες μπηκε..!! Συγνωμη που αργησα τοσο πολυ, αλλα ειχαμε εξετασεις, οποτε κτλβαινετε.!(Παρεπιπτοντως στα θετικα πατωσα :Ρ)

Επισης: Αυτες τις ημερες ξεκιναω δουλεια, που σημαινει οτι θα λειπω 10 ωρες απο το σπιτι, και δεν θα βαζω συχνα, οποτε παρακαλω δειξτε κατανοηση και υπομονη <3

Καλο Καλοκαιρι :D <3

~~~~~

Εχει περασει μιση ωρα και τα παιδια ακομα να φτασουν στο σπιτι. Ο Ζειν εχει αρχισει ηδη να παραπονιεται και να γκρινιαζει, γιατι αργουσαν υπερβολικα πολυ για εκεινον. Υποσχεθηκε ακομα οτι θα τους διωξει πριν απο τις δωδεκα, αλλα κατα βαθος ξερει πως μολις ερθουν, θα το ξχασει και θα περασει οσο πιο υπεροχα μπορει, σαν τον παλιο καλο καιρο, -οπως λεει καθε φορα-.

Εξω στην αυλη ακουγονται αυτοκινητα να σταματανε, και ο αδερφος μου προσφερεται να ανοιξει. Ο Ζειν με κραταει διπλα του, και κοιταει προς την πορτα για να μπουν τα παιδια.

'' Σ'αγαπω πολυ εσενα.. '' ψυθιριζει στα μαλλια μου, και χαμογελαω πριν τυλιξω τα χερια μου στο σωμα του.

Πισω μας ακουγονται φωνες, και ο Νάιαλλ μπαινει πρωτος κρατωντας το φαγητο στα χερια του, σαν σωστη ντιβα που ειναι. Ακολουθει ο Harry με τα χερια του γυρω απο τους ωμους του Louis καθως χαιρετανε τον αδερφο μου, και πλησιαζουν στους καναπεδες, και εκει 'χωριζουν οι δρομοι τους' .

'' Εδω καθομαι εγω και η Anastasia '' ανακοινωνει ο Λουι και βολευεται στον μονο καναπε. Ο Νάιαλλ εχει καθησει ηδη στο ενα πουφ, -το οποιο κατεβασα προηγουμενως απο τον πανω οροφο- ο Χαρρυ ερχεται διπλα μας, και αγκαλιαζει ενα μαξιλαρι για να νιωθει ανετα.

Ο Λιαμ πλησιαζει και μας χαιρεταει πριν καθησει ευγενικα διπλα μας, και τελος, ερχονται τα κοριτσια και ακολουθει ο αδερφος μου. Η Αναστασια πηγαινει στον Λουι, και βολευεται στα ποδια του, ενω η ξαδερφη της Αναστασιας στεκεται ορθια αμηχανη, κατακοκκινη κοιτωντας την Αναστασια, και παω στοιχημα οτι την βριζει απο μεσα της που αναγκαζεται να εχουμε ολοι τα ματια μας πανω της.

'' Λοιπον, επειδη η ξαδερφη σου ειναι γουρουνα, θα σας συστησω εγω: Εδω ειναι η αδερφη μου, Bella και το αγορι της, Zayn. Παιδια, η Mary... '' ο Nick χαμογελαει και σηκωνομαι ορθια στον καναπε πριν την πλησιασω και την αγκαλιασω.

'' Καλως ηρθες.!! Θελω να μου υποσχεθεις οτι δεν θα ντρεπεσαι, και ο,τι χρειαστεις θα μας το ζητησεις, ενταξει.?? '' χαμογελαω και κοκκινιζει.

What about love..???Место, где живут истории. Откройте их для себя