Chapter 96

664 57 5
                                    

*Ζητω συγνωμη αν ειναι πολυ καταθλιπτικό (με την εννοια Οχι πολυ ζωντανο, απλά... μην τρομάξετε..) απλώς μετα από μερικα αγαπημένα του Χατζηγιάννη😭❤️,  (οπως ειναι 'τα αισθηματα' 'να είσαι εκει' 'Δεν Φευγω❤️' 'κανεισ') ειναι μια ωρα δύσκολη 😂*

*Εναν χρόνο αργοτερα*

Ο Ζειν ειναι -επιτέλους- έτοιμος να φύγουμε λιγο πριν η μικρή κοιμηθεί στην αγκαλιά μου.

Οταν τη βλέπει, χαμογελάει και αφήνει ένα φιλί στο κεφαλι της.

Αποφασίζω να καθίσω στις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου για να κρατήσω στην αγκαλιά μου την Wendy και να μπορεί να κοιμηθεί άνετα.

Η Αναστασία μας περιμένει μισή ωρα τωρα, αλλα ο Ζειν δεν μπορούσε να φύγει χωρίς το ρολόι του.

Την μικρή την είπαμε οτι θα ειναι έκπληξη το που θα παμε, αλλα ο Ζειν το πήρε θερμά το θέμα και δεν της ελεγε με τιποτα τον προορισμό μας, μέχρι που εκεινη βαρέθηκε και έπεσε να κοιμηθεί. Λογικό.

Η αλήθεια ειναι οτι η Wendy έχει μια μικρή αδυναμία στον Dylan -γιος του Λουι- και κάθε φορά που τον βλέπει τον ρωτάει αν θέλει να έρθει να ζησει μαζι μας για να ειναι όλη την ωρα μαζι.

Εκείνος παλι φοβάται να αφήσει τους γονείς του και να φύγει από το σπίτι γιατι ο Λουι και η Αναστασία θα μείνουν χωρίς παιδι μετα.

Γενικά ειναι ένας έρωτας ανεκπλήρωτος.

[...]

Η διαδρομή μέχρι που να φτάσουμε ειναι ήρεμη, κανεις μας δεν μιλάει..

Οταν ο Ζειν παρκαιρνει το αυτοκίνητο του η μικρή ξυπνάει μόνη της και μόλις συνειδητοποιεί που βρισκόμαστε πανίκοβαλλεται.

"Γιατι δεν μου είπατε; Θα γινόμουν πιο όμορφη.. Τωρα δεν ειμαι όμορφη..." τραβάει δυο τούφες από τα μαλλιά της και αρχίζει να κλαίει.

Κοιτάω τον Ζειν και προσπαθώ να κρατήσω το γελιο μου, σε αντίθεση με εκείνον που ξεσπάει μπροστά της.

Η Wendy κλαίει ακόμα πιο δυνατά και ο Ζειν γυρίζει προς το μέρος της σκουπίζοντας τα δάκρυα της.

"Άκουσε λιγο τι εχω να σου πω.. Ενταξει, δεν έγινες πολυ όμορφη σημερα, αλλα αν συνεχίσεις να κλαις θα γίνεις ακόμα πιο άσχημη. Προσπάθησε να μην κανεις την κατάσταση χειρότερη. Δεν θελουμε ο Dylan να τρέξει μακριά οταν μας δει;" τωρα αυτός ειναι που προσπαθεί να μην γελάσει αλλα η ζημιά έχει ηδη γίνει.

What about love..???Onde histórias criam vida. Descubra agora