İlk defa yarı yıl tatilinin bitmesine çok sevinmiştim. Ertuğrul'u görmek için yanıp tutuşuyordum. Şimdi karşısına geçtiğim zaman nasıl tepki verecek merakla bekliyordum. Normal tepki beklemiyorum açıkçası. Hani mutlu da olmayacak. Eh dayak yiyecektim muhtemelen. Aman temas olsun benim için sorun değildi.
Onunla konuşmuştum, verdiği tepkiler hep sinirli halleriydi ama olsun, sonuçta iletişim olmuştu. Karşısına geçtiğim zaman keskin gözleri gözlerim ile bulaşacaktı ve sesini duyacaktım, kokusunu alacaktım...
Allah'ım ben sapık mı oldum... Bu arzulu hallerim fazla gibi geliyordu. İnşallah onu gördüğüm anda direkt üstüne atlamam. Aman Allah'ım manyak esmer benim resmen leşimi çıkartırdı.
Sakarya'ya gelmiştim. Evimin salonunda otururken yarın için heyecanlıydım. Tek umudum esmeri görmekti. Instagram'da paylaştığı fotoğraflar sayesinde okuduğu bölümü öğrendiğim için fakültesine gitmeyi düşünüyordum. Benim gibi üçüncü senesiydi.
Beş dakika önce oynadığım oyundan çıkmış sosyal medyada geziniyordum. Sıkılmıştım. Yemek siparişim gelene kadar oyalanayım demiştim ama sıkıcıydı.
Esmerimi bugün rahat bırakmak istemiştim ama özledim sanırım...
Dayanamayıp Instagram'a girdim ve konuşmamıza açtım. En son o yazmıştı. Küfrü yine yedirmişti bana. Ama ne yapabilirim ki, sinirlenince çok tatlı oluyor puşt.
[19:45] SnBatu: Çiçeğimmm
[19:50] Ertugrulkr: Çiçeğin seni siksinn
[19:50] SnBatu: olurr ksjshsjdhwhhy
SnBatu: Dedim ki bugün haşin esmerime yazmadım. Aman dedim, yokluğumu hisseder, yalnızlığa kapılır. Hemencecik yazdım.
Ertugrulkr: Sen bana yazdığından beri oturup ciddi ciddi düşünüyorum.
Ertugrulkr: Ne suçum vardı da sen bana musallat oldun?
Ertugrulkr: Namaz kılıp, mübarek insan olacağım lan, senden kurtulmak için.
SnBatu: Esmerim görüyor musun ne mübarek insanım, seni dine yaklaştırdım. Sevap kazandım.
Ertugrulkr: Ya sabır
SnBatu: Yarın okul var!
SnBatu: Seni göreceğim, çok mutluyum.
SnBatu: Esmerim hazır ol, karşılaştığımız zaman bana aşık olman lazım.
Ertugrulkr: Okula gelmeyecektim.
Ertugrulkr: Ama sırf seni dövmek için geleceğim.
SnBatu: Oyyy Haşinim! HEYECANLANDIM.
Ertugrulkr: İflah olmaz bir gevşeksin değil mi?
SnBatu: Hoşuna gitti değil mi?
Ertugrulkr: Midemi bulandırıyorsun.
SnBatu: Ayran iç iyi gelir.
Ertugrulkr: Bak yine bana yavaştan geliyorlar.
Ertugrulkr: Bana yazma aga sinir olup cevap vermek zorunda kalıyorum.
SnBatu: Sinirden değil o hayatım.
SnBatu: Hoşuna gidiyorum senin.
Ertugrulkr: Git lan.
SnBatu: Neyse siktir git demedin.
SnBatu: Zorlamayacağım seni, zaten yemeğimde geldi.
SnBatu: Öptüm seni kocaman.
Ertugrulkr: 🤢
SnBatu: KDJDJDHWJŞSLSJD çocuksun yahu.
[20: 09] Görüldü...
...
Artık karşı karşıya getireyim. Aklıma öyle sahneler geliyor ki duramıyorum yerimde. Diceksiniz ki HTTE yazarı mı bu😂
Yok mu bir bölüm daha yazıp atmam??
Öptüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barutla Yan
Teen Fiction(bxb) -Düz yazı ve texting- Tamamlandı Biri öfkeliydi biri arsız, seviştiler ansız... Hiç Tanımaz Tenim Ellerini hikayesinin, Ertuğrul ve Batu'nun hikayesidir. Bağımsız okunabilir.