57. Dayanılmaz His

5.9K 413 65
                                    


Diğer bölümü atlamayın lütfen.

Wattpad saçmaladı tekraryükledimBakın yorumlar beni gaza getiriyor,  bilin istedim. 💃

Uyarı: Cinsellik vardır. (+18)

Saat 23:16'yı gösterirken teyzem ve Ferman abiyi uğurlamıştık. İkisi merdivenlerden inerken kapıyı kapattım. Sonunda esmerim ile yalnızdım.  Şimdi nankörlük yapamazdım, teyzemin buraya gelip beni yalnız bırakmaması bana çok iyi gelmişti.

"Aşksu böceğim yalnızız." dedim yanımdaki bedene heyecanla dönüp. Ertuğrul heyecanlı oluşuma gülümsedi. Fakat bakışlarındaki farklılığı fark etmemle bu gecenin sakin geçmeyeceğini anlamıştım ve bedenim deli gibi ona özlem duyarken bu gecenin benim için en özel gün olacağını biliyordum.

Ama öncelikle trip zamanıydı. Tam trip için modumu açacakken  Ertuğrul  göğsümden kapıya doğru itti ve dudaklarıma yapıştı. Ama şimdi sen niye tutkulu başlatıyorsun ki olayı. Trip atacaktım.

Dudağımı sömürürken omuzlarından tutup dudaklarımızı ayırdım. Ertuğrul bu yaptığımdan hoşlanmayıp kaşlarını çatmıştı.

"Dur bakalım. Sen niye bugün beni korumadın he, dalga geçtin anca." dedim.

 Esmerim şimdi bana inanmayarak bakıyordu.  Şey gibi,  'ciddi misin aq'...

"Yavrum harbi şimdi sırası mı?"  Bana yine eğilecekken durdurdum. " Evet. "   Ertuğrul donuk haline dönerken dudaklarımı yaladım. Bak bu ifadesi beni geriyordu.

"Vıttırı vızzık adam seni!" dedim.

"Ne?" deyip kahkaha attı. Sanırım boşluğuna gelmişti ya da sinirden gülüyordu bilmiyorum. Şimdi adam sevişeceğimizi düşünüyordu ve engellemiştim. Şu an kızgın boğa tarafından esir alınmış olabilirdim.

"Şafak'ın attığı şarkı vardı ya orada anlatılan adamlar gibiydin, hain esmer." dedim.

Esmerim dili ile dudağının yanını yoklarken bu eylemi ile yutkundum.  Şu an yandığımı hissediyordum.  Kanımın kanması ile bedenimdeki sıcaklık sanki son hızla artıyordu.  Özledim deli gibi! Açlıkla bedenim kıvranırken resmen durduğum için bana düşman kesilmiş gibi tepki veriyordu.

Kolları iki yanımdan çekip geri adım attı. Dudağının yanı kıvrılırken, "Peki sen bilirsin, yapmayız." dedi. Ne,  hayır ya!

Çeksene nazımı be!  Şekeri elinden alınmış bebek gibiydim. "Uyumaya gidiyorum o halde ben, yorgunum." dedi. Bana arkasını dönüp giderken sinirle soludum. Şerefsiz esmer benimle oynuyordu resmen.

Ama ben onun oyununa ayak  uyduracak sakin kafada değildim. Çünkü yanıyordum.  Arkasından gidip omuzundan tutup kendime döndürdüm ve ensesine elimi attım, kendime çektim. Yaşadığım açlığı iki et parçasından çıkardım. Hızlı hareket ediyordum.

Ertuğrul'da dayanamıyordu, biliyordum.  Vücudunun verdiği tepkiler bana aç olduğunu gösteriyordu. Kollarını belime sarıp kendine çekti. Ellerini kalçama indirip yukarı çekerken kucağına zıplayıp bacaklarımı beline sardım.

Sert öpüşüme karşılık verirken alt dudağımı dişleri ile ezip çekiştiriyordu. Yakınımızda olan duvara sırtımı sert bir şekilde yasladığında acıyla inledim.  Dudaklarını benden çekip yüzüme baktı.

Halimize  güldüm. "İlk seksimizi mi yâd ediyoruz esmer şekerim." dedim.

"Arada etmek lazım." dedi haz dolu sesle ve dudaklarımı öpmeye başladı. İkimizde sanki yoksulluğun içindeydik. Ellerim onun kaslı bedeninde gezerken o dudaklarını dudaklarımdan çekip çeneme ardından boynuma ıslaklıklar bırakıyordu. Özlediği şekeri emer gibi derimi emiyor, ısırıklar bırakıyordu.

Barutla YanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin