26. Paravan insin

10K 591 207
                                    

Bölümü gizmalfoyy 'a ithaf ediyorum, iyi ki doğdun kuzum.🤍

Medya: Yasemin Kumral - Bim bam bom

Sabah yaşananların üzerinden bir saat geçmişti. İkimiz duş alıp kendimize gelmiştik. Pekâlâ ben henüz kendime gelmiş değildim.

Toz pembe bir dünyaya yollanmış orada Ertuğrul'un paraleliyle mutlu zamanlar geçiriyordum sanırım.

Henüz düzgünce konuştuğumuz söylenemezdi. Esmerle düne kadar adam akıllı iletişime bile geçemezken, bir anda birlikte olmuştuk ve ardından itirafını duymuştum.

Şimdi nasıl bir yaklaşım sergileyeceğimi kestiremiyordum. Onu bunu bırakın Ertuğrul'un bundan sonraki davranışını heyecanla bekliyordum.

Acaba yine bana kızacak mıydı? Bak bundan kesinlikle emindim. Her şeye öfkelenen biriydi ve gevşek olduğumu düşürsek yüzde yüz kızacaktı. Bundan gocunmazdım, sonra bana sarılıp öpecekse, şefkatini gösterecekse bana olan kızgınlığını nefret olarak algılamazdım.

Ya da ben ona nasıl davranacaktım? Yüzüne her baktığımda şapşal gibi gülümsüyordum.

Ertuğrul benden önce duş aldığı için mutfağa gidip bize kahvaltı hazırlıyordu. Ben ise duştan çıktıktan sonra Ertuğrul'un kıyafetlerinden giymiştim.

Aynı boyda gibi duruyorduk ama bu çocuğun neden kıyafetleri bana bu kadar geniş olmuştu? Aman ya, üzerimde onun kıyafetleri vardı ve ben çığlık atacaktım.

Pencereyi açıp 'Bim bam bom' şarkısını söylemek istiyordum bağırarak. Evde kalmış kadınların heyecanı vardı içimde.

Sırıtarak ilerledim ama ağzımda düşündüğüm şarkıyı mırıldanıyordum.

"Oldu en sonunda oldu bim bam bom
Rüyalarım gercek oldu bim bam bom
Duyduk duymadık demesin hic kimse
Iste ilan ediyorum herkese

Oh oh oh cok sükür dostlar
Benimde artık bir sevgilim var." Aynı yeri sessizce mırıldanırken etrafı inceliyordum.

Oğlum böyle öğrenci evi mi olur? Eve bak, anne eli değilmiş gibi. Bir de erkek öğrenci evi.

Mutfağa girdiğimde Ertuğrul tezgahta domates doğruyordu. Esmerim evde yarı çıplak gezmeyi seviyordu anladığım kadarıyla. Yine bana mükemmel görüntü sergiliyordu. Arkasından sarılsam kızar mıydı? 

Kendime sinirlendim. Ulan sen arsız değil misin bu çocukla samimi değilken neler yaptın. Şimdi karnına sarılmanı mı sorgulayacak?

Evet sen Batu'sun, özüne dön oğlum. Ona yaklaştım ve karnına kollarımı doladım. Başımı çıplak sırta yaslayıp derin nefes aldım.

Ertuğrul bir şey demedi. Tam tersi elimi okşayıp işine geri dönmüştü. "Yirmi dört saat dolmadan bu halimize hemen alışmam normal mi esmer şekerim?" dedim.

"Tek değilsin." dedi. Doğramayı bitirdi. Geri çekildiğimde bana dönüp gülümsedi ve tabağı masaya koydu.

Mutfak bile düzenliydi. "Bu eve arada temizlikçi falan mı uğruyor esmerim, nasıl öğrenci evi bura?" dedim. Sandalyeye otururken.

"Şafak, temizliğe ve düzene önem veriyor. Bizde ona ayak uydurduk." dedi ve çayları doldurup oturdu.

"Titiz hastası falan mı?" dedim meraklı halimi göstererek.

"Öyle diyebiliriz. Manyak o kadar empoze etti ki bize, eve gittiğimde dayanamayıp bir yerleri topluyorum, annem bile şaşkın şaşkın bana bakıyordu." dedi.

Barutla YanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin