52. Saklı yılanın ortaya çıkan zehri

5.6K 499 107
                                    

Başlık neden beni güldürdü, bilmiyorum...

.

[17:38] Teyzoşum🥺: Batu

[17:45] Batu: Efendim teyzusuaşkım

[17:47] Teyzoşum🥺: Nasılsın oğluşum?

Batu: Biraz soğuk almışım, onun dışında iyiyim teyzoşum, senn nasılsın? Hayırdır bir anda aklına mı geldimm

Teyzoşum🥺: İt hayrını hatrını sormuyor muyum hiç, ettiği lafa bak sarı lağım faresi seni!

Batu: Yahu ne dedim, tövbe tövbe jdjsjs

Teyzoşum🥺: İçimde böyle kötü bir his var, neden bilmiyorum. 

Teyzoşum🥺: Ablamı falan aradım iyilermiş, sesinden anlaşılıyor. Ha bir de hayırsız dedi sana bir haftadır adam akıllı konuşmuyormuşsun onlarla.

Teyzoşum🥺: Dedim Batuşuma sorayım. Çünkü durmadan arayan velet neredeyse hiç aramamaya başladı. Sınav haftan da bitti, bahanende yok.

Teyzoşum🥺: Cidden iyi misin sen?

Batu: Anaaa aramadım diye mi bunlar?

Batu: Biraz beni özleyin dedim.

Teyzoşum🥺: İçimden bir ses sen tarafından iyi şeyler olmuyor diyor.

Batu: İçindeki sesi öpüyorum aşkom da cidden iyiyim.

Teyzoşum🥺: Ertuğrul ile ayrıldığında beri nasıl gidiyor?

Batu: Yani aynı, sonuçta birbirimizle var olmadık.

Batu: Ayrı devam ediyoruz.

Teyzoşum🥺: Benim elimde büyüdün sen, biliyorsun değil mi?

Batu: Evet...

Teyzoşum🥺: Bu yollardan bende geçtim sarışın kuşum, sen kimi yiyorsun?

Batu: Harbi sorun yok.

[17:55] Görüldü...

...

Teyzemin son yazdığım şeye görüldü bıraktığını görünce kaşlarımı çattım. Akıllı kadındı ve beni çok iyi tanırdı. Son zamanlarda davranışlarım haliyle gözüne batmıştı ve bunu engelleyememiştim. Ailemle konuşurken yaşadığım bu üzgünlüğümü onlara yansıtıp, etkilemek istememiştim.

Bir kere alışkın değildiler bu hallerime. Belki de en son ortaokulda falan görmüşlerdir çok üzüldüğümü.

Telefonum çalmaya başladığında arayan teyzem olduğunu görünce derince ofladım. Onu inandırmak çok zordu. Açtığım anda sorduğu sorularla, duyduğu cevap ve ses tonumla her şeyi anlayacaktı.

Ki beş gün önce Ertuğrul ile yaşadığım gergin durumun izleri hâlâ zihnimde eko yaparken, direkt ona açılmam kaçınılmazdı. 

Telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Teyzoşuum!" dedim.

"Dökül bana Batu, hadi oğlum." teyzem konuya direkt girerken sırtımı koltuğun arkasına yasladım. "Teyze sonuçta ilişkim bitti benim, tabi arada üzülüyorum. Onun dışında pek bir sorun yok." dedim.

"Ertuğrul'a aşırı düşkündün sen ve bittiği anda kolay bir şekilde  toparlanamayacağını biliyorum canım, bunu içine atmanı istemiyorum. Tamam mı? Bu yüzden kalkıp bana iyiyim deme."

Barutla YanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin