18. Haşin miymiş haşin esmer

8.6K 662 210
                                    

Bu saatte yeni bölüm aaaa
Önceki bölümü atlamayın. İyi okumalar bebekler.😘
.

Geleli on ya da on beş dakika olmuştu. Dakikalarca onu izlemek istesem de arkadaşlarımdan dolayı engelleniyordu.

Mekâna geldiğimden beri heyecanla ona bakarken beş dakikadır rahatsızca yerimde kıpırdanıyordum. Çünkü onların masalarına iki kız gelmişti ve sarışın bir kız hayran hayran Ertuğrul'a bakıyordu.

Kalbimde hissettim acı ile ona daha fazla bakmamaya çalıyor, ortada dönen konuşmaya odaklanmaya çalışıyordum. Ama olmuyordu. Gözlerim kahkaha atan masaya kayıp duruyordu.

Arkadaşlarıyla o kadar güzel anlaşıyordu ki. Bir an sevgiyi, aşkı siktir etmiştim. Arkadaşı olarak bir saat böyle davransa, bana bir yıl gibi gelirdi.

Bir kere bile göz göze gelmemiştik. Burada olduğumdan bile bir haberdi. Hoş olsaydı arada çatık kaşlarıyla bana bakardı.

Kalın sesiyle kahkahası kulaklarımı doldurduğunda eridiğimi hissettim. Başımı çevirip ona baktım. Bir kolunu arkadaşının sandalyesine atmış bir halde sandalyede yayılmıştı.

Yine çok güzel giyinmişti. Tarzını seviyordum Ertuğrul'un. Sportif bir tarzı vardı. Baskılı tişörtleri ve kargo pantolonları seviyor gibi duruyordu. Kargo pantolon özellikle. Resmen çeşit çeşit giyiniyordu. Genelde siyah takılıyordu ama.

Tabi her zamanki gibi boynunda zinciri. "La Batu, yine daldı. Batu!" Kadir'in bağırması ile kendime geldim.

"Ne lan?" dedim.

"Sana sesleniyoruz duymadın bizi. " dedi Esma.

"He..." dedim.

"Diyoruz ki buradan kulüp yapalım." dedi Samet.

"Bana uyar." dedim.

Ertuğrul'un ayaklandığını görünce dikkatimi hemen onlardan çektim. Sanırım tuvalete gidiyordu. Ayaklandım. Tuvalete gidiyorum diye mırıldandım. Duyduklarından bile emin değildim.

Ondan özür dilemek istiyordum. Uzak durmaya çalışacaktım. Birkaç gündür başarıyor isem bunun devamını getirebilirdim.

Uzak kalmak daha iyi olurdu. Başka olur tarafı yoktu. Resmen salt bir nefret besliyordu adam bana. Midesini bulandırıyordum. Aynı mekânda olsak bile bir kere beni görmemişti.

Başka bir unsur ise kızlarla olan flörtleşmeleri. Canımı fazlasıyla acıtıyordu. Bu yüzden içimdeki huzursuzluğu ondan özür dilerek giderecektim ve bir daha onu rahatsız etmeyecektim.

Tuvaletin kapısını açtığımda kabine doğru yönelen esmeri fark edince, "Bekle." dedim.

Bana doğru döndüğünde o öpücükten sonra yeni karşı karşıya gelmiştik.

Bana hiçbir şey demeden tek kaşını kaldırmıştı. Bu görünüşü bile etkileyici olduğunu biliyor muydu acaba...

Aramızdaki saniye süren sessizliği bozdu. "Ne yapıyorsun lan burada?" dedi. Sesi yine her zaman ki gibi sertti ama şaşkınlığını gizleyememişti. Cidden beni fark etmemişti. Onun için tamamen görünmez biriydim.

Sesimi ona duyurmadığım sürece bana sağır ve kördü esmerim. Bu düşünceler gülümsememi engelliyordu. Dedim ya onun yanında umursamaz Batu kimliğim yok olurdu. Şu anki Batu kimdi? Ben bile yabacıydım...

"Bende mekândaydım ama fark etmedin beni. " o kadar bana kör gözlerin. O sinirlenmeden, beni azarlamadan konuya direkt girmek istedim. Ruh halim berbat olduğu için küçük bir kızmasında bile ağlarım diye korkuyordum.

Barutla YanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin