Stare navike

4.8K 294 79
                                    

*mislim da bi bilo najbolje da pročitate par prošlih nastavaka kako bi ste se podsetili šta se sve dogodilo*


Slušam Harry'evo ubrzano disanje dok mu se vene ucrtavaju u ruke i svuda po vratu.Zahvalna sam zato što ne može da se pomeri jer ne želim ni da zamislim šta bi mi sada uradio.Njegove oči mi daju nagoveštaj.Toliko emocija prolazi kroz njih ali najprepoznatljiji je bes.Nestala je svetla zelena boja iz njegovih očiju kao i razigrani Harry.Sada imam posla sa neobuzdanim Harry'em.Dlake na vratu kao i na rukama su mi se nakostrešile dok sam pratile vene uz njegov vrat sve do njegove vilice koju stiska iz sve snage.Među obrvama mu se pojavila ona duboka linija koja mi daje do znanja da razmišlja.Kada bih mogla makar na trenutak da uđem u taj njegov um, da imam nagoveštaj o čemu razmišlja a da ne izvlačim to od njega na ovakav način..sve ovo bi bilo mnogo lakše.Vratila sam se u stvarnost kada sam videla Harry'a kako pokušava da se oslobodi ali ne uspeva i na kraju odustaje dok psuje kada ispušta uzdah.

"Jennifer.." glas mu je preteće tih dok mi se njegov tamni pogled uvlači pod kožu.Ujela sam se za usnu kako bih osmislila svoj sledeći potez, moram biti obazriva ali slagala bih ako bih rekla da mi srce nije zaigralo pri pomisli da ja kontrolišem situaciju,to je tako...drugačije.Svoju desnu ruku sam naslonila na njegovo čelo i sklonila sam mu kosu koja mu se zalepila uz čelo, uz taj mali pokret osetila sam njegov uzdah.Počela sam spuštati kažiprst niz njegov nos u sporom,mučećem ritmu i zaustavila sam se na njegovim usnama kada ih je otvorio kako bi duboko udahnuo i prešla sam sa prstom preko njih osećajući kako se napreže ispod mene.Spustila sam kažiprst niz njegov vrat i osetila njegovu Adamovu jabučicu kako se pomera gore-dole uz moj dodir.Kroz telo mi prolazi adrenalin i telo mi podrhtava dok gledam ovog savršenog muškarca ispod sebe, način na koji reaguje na moj dodir i pokušava da uzme kontrolu u svoje ruke ali ne može.Oblizala sam donju usnu kada sam ga pogledala u oči.Vidim svoj odraz u njima ali isto tako vidim dubinu njihove tame, vidim strah,zbunjenost i ljutnju.Ne razume šta mu se događa, ne zna kako da odreaguje a mogu da kažem i za sebe da ni ja nemam pojma šta radim.Oči mu se čas spuštaju na moje usne pa vraćaju na moje oči moleći me da ga oslobodim.Stavljam ruke na njegova prsa i osećam pod desnom šakom njegovo srce.Mišići u telu su mi se zgrčili kada sam osetila brzinu sa kojom mu se srce odbija o prsa.Ispustila sam drhtav jecaj pre nego što sam shvatila da to činim i polako spustila glavu sve dok moje usne centimetri nisu delili od Harry'evih.Volela bih da nešto kaže, da viče na mene ako treba ali ne i da ćuti.Samo prati svaki moj pokret i proučava me.Zatvaram oči u trenutku u kojem sam protrljala svoje usne o Harry'eve ali je on imao drugačiju nameru zarobivši moje usne sa njegovim.Dubok jecaj iz dubine njegovog grla napušta njegova usta u trenutku kada zaposeda moje usne.Toliko toga osećam kroz ovaj poljubac ali najizražajnija je njegova žudnja.Njegov jezik ulazi u moja usta i bori se sa mojim jezikom i tera me da izgubim razum u ovom poljupcu.Osećam njegovo telo kako se napreže dok se pokušava osloboditi i ako i on sam zna da je to nemoguće dok osećam njegovu erekciju kako postaje sve čvršća na svojoj butini.Želim mu se predati toliko jako da me boli, praznina koju osećam u sebi izaziva bol u meni ali ne smem da se predam, moram izvući odgovore bez obzira na sve. "Saberi se,Jennifer!" savest viče na mene dok se gubim u Harry'evim usnama i načinu na koji mi dokazuje da ne mogu da mu odolim.Nalazim snagu u sebi da mu se oduprem i rastavim naše usne dok oboje pokušavamo doći do daha.Harry'eve oči zapaljuju moje i znam da je došao kraj njegovom strpljenju.

"Oslobodi me!" i ako mu je celo telo napregnuto, njegov hrapav glas je i dalje preteće tih dok njegove crne oči streljaju moje.Gutam knedlu kada protresujem glavu i vidim njegove zenice kako se šire ne verujući da mu govorim ne.

"Daj mi odgovore" uzvraćam sa isto pretećim tonom kao on izazivajući ga u njegovoj igri. Na licu mu se pojavljuje zlobni osmeh koji mu ne dopire do očiju dok mu iz očiju seva žudnja i želja za slobodom.

"Da sam na tvom mestu, oslobodio bih sebe i molio se da posledice kada se oslobodim ne budu strašne kao što su u mojoj glavi.." oblizuje usne dok još više snižava glas koji mu je sada šapat i dodaje "kao što planiram da budu"

Ujela sam se za usnu kako bih sprečila jecaj da mi napusti usta dok su mi na pamet padale prljave stvari koje bi mi Harry mogao raditi i osetila sam kako mi se crvenilo širi kroz obraze kada sam osetila njegov pogled na svom licu znajući da mu nije promaklo to da su mi misli odlutale. Ispustio je glasan uzdisaj kada sam se protrljala o njega i znam da je i on osetio istu bol kao i ja, povukla sam se unazad i zadržala sam dah kada mi je celo telo zadrhtalo od potrebe koju samo Harry može zadovoljiti. Polako sam spustila ruku niz njegov stomak i osetila kako mu se disanje ubrzava i koža ježi. Zaustavila sam se na njegovoj V liniji koja nestaje ispod njegovih bokserica i jedva se suzdržala da ne spustim pogled na njegovu erekciju. Podigla sam pogled zaključujući ga sa Harry'evim i mogla sam prepoznati životinju u njegovim očima. Vilica mu se pomera jer je stalno stiska dok pokušava povratiti kontrolu koja ga sve više i više napušta.

"Želiš li početi sa pričom?" podigla sam obrve dok sam pokušavala sakriti sve emocije i želju za njim sa lica znajući da je vreme za odgovore.

"Ovo je poslednji put da ću ti reći" rekao je kroz stisnute zube "oslobodi me"

"Stvarno?" uzvratila sam i ponašala se kao da me njegove pretnje ne dotiču.Spustila sam se tako da se moje telo trlja o njegovo i znam da ga vodim na ivicu ludila sa ovim pokretima.Naslonila sam usne na njegovo uvo i tiho uz svoj najbolji pospani glas rekla "a šta ćeš da mi uradiš?" i za uzvrat sam čula klicanje njegovih zuba.

"Pusti me da ti pokažem" uzvraća sa mojom taktikom ali bih slagala ako bih rekla da nisam osetila kako mi celo telo reaguje na tu rečenicu.

Progutala sam knedlu, i oblizala svoje usne kada sam uzvratila "sada igramo po mojim pravilima"

Iznenadivši me,Harry je podignuo svoje kukove i tako se njegova čvrsta erekcija protrljala o mesto u kome ga toliko trebam. Oboje smo ispustili uzdisaj i on je zatim naslonio svoje usne na moje uvo i uzvratio

"Oboje ćemo se složiti da su moja zanimljivija" i drhtaj mi je prošao kroz telo kada sam osetila njegove oštre zube kako se ostavljaju trag na mojoj ušnoj školjki. Celo telo mi vapi za željom da ga osetim dok moj um pokušava da me ubedi da to nije pametan potez, ne smem dozvoliti to da se dogodi, bez obzira koliko to želela, ne smem.

"Harry.." uzdišem svesna da mu se svaki moj deo tela predao i da se sa zadnjim atomima snage držim za svoj um koji mi govori da ne smem posustati, ali u tome mi njegove reči ne pomažu,ni malo..

"Reci devojčice" naslanja svoje usne na moje uvo i nastavlja sa mučeći tihim glasom da me sve više i više muči "reci da me želiš koliko i ja tebe želim, prepusti se, u redu je" ostavlja nežne poljubce na mom uvetu i na vratu koliko može pomeriti glavu dok posle svakog poljubca nova bomba eksplodira u mom stomaku u želji za njegovim dodirom.

Savest viče na mene da moram da saznam istinu o njemu, da moram da saznam zašto toliko jako pokušava sakriti svoju prošlost od mene i da je ovo možda jedina prilika koju ću imati da to izvučem od njega. Sa drhtavim rukama se podižem i ježim se osećajući manjak Harry'evog dodira i silazim sa kreveta dok čujem Harry'a koji proklinje posle par trenutaka i pokušava da se oslobodi.Kada sam stala na noge osetila sam val tame kako me je preplavio i kao u usporenom snimku čujem Harry'a kako viče "Devojčice!" i posle toga veliku buku dok osećam jake udarce unutar stomaka i jedina stvar na koju se mogu usresrediti je zvezdica u mom stomaku i čujem oko sebe sva opozorenja koja su mi rekla da moram da mirujem i da ne smem da se izlažem prevelikom stresu dok osećam dve snažne ruke kako me hvataju pre nego što sam utonula u mrak koji me je u najgorem mogućem trenutku preplavio.




A/N

Žao mi je, stvarno mi je žao, ne mogu vam se nikada dovoljno izviniti zato što ste ovoliko čekali ali trebala mi je ova pauza..Nadam se da niste odustali od ove priče i ako pretpostavljam da puno vas jeste..Nastavak dolazi za par dana

Ly all .xx

Revenge ✔️Where stories live. Discover now