*Imate pesmu sa strane, uživajte..xx*
’Ne beži, devojčice..Od mene ne smeš bežati..
Večeras u 21h budi spremna, vodim te negde..
Budi sexy za mene ;) H. xx“ Jennifer...Bojim se da od Harry-a nikada nećeš pobeći..Glas dodaje..Ma šta on misli, ko je on!?
„Šta piše?“ baka me radoznalo pita..Kolutam očima..
„Ništa važno..“ uzimam ruže i ustajem..Izlazim iz kuće i bacam ih u kantu za đubre, i sa belim papirićem..Ne želim ništa od njega..Neću pasti na njegov šarm..Neću mu dopustiti da se ponaša sa mnom kao i sa svakom drugom! Vraćam se u kuću...Čuje se bakin glas iz kuhinje..
„Jennifer, ajde da jedemo!“ penjem se uz stepenice i odgovaram:
„Nisam gladna..“
„Kako..“ prekidam je.
„Nisam gladna!!“ malo sam povisila ton..Ušla sam u sobu i zalupila sam sa vratima..’A šta je Pattie skrivila!?’glas me pita..Sležem sa ramenima..Ne znam..Dosadio mi je život..Dosta mi je svega..Uzela sam laptop i ušla u youtube ukucala sam ’Stupid Love-Jason Derulo’ pesma je stvarno savršena..Ali šteta što ne verujem u ljubav..Ne volim romantiku, izjavljivanje ljubavi..To su samo reči, ’volim te’ to se izgovori i ostane sačuvano u vazduhu..U srcu..Ne..U srcu će samo ostati bol..Patnja..Samoća..Ništa više..Drago mi je zato što sam ovakva..Ja sam ja..Ne mogu biti neko drugi, niti želim..Legla sam u krevet i pojačala sam muziku iznova i iznova, samo ’Stupid Love’...„I’m stupid in love..“ pevušim..
Samo sam išla na replay..Hm..Večeras u 21h dolazi Harry..Gde li me vodi? Kada malo bolje razmislim, bolje da idem sa njim..Ipak..Ja samo želim osvetu..’Nateraj ga da se zaljubi u tebe Jennifer..’ prisećam se Niall-ovih reči..Kako? Nemoguće je..Moram mu sama naći neku slabu tačku..Jer ljubav...Harry-ljubav..Nemoguća misija..A kamoli u mene da se zaljubi? On ne zna da voli..I zbog njega i ja više ne znam..Ne računajući moju porodicu..
Još malo sam slušala muziku..Hm..Sada je 14h..Idem malo na vazduh..
Obukla sam crne pocepane farmerice..Sivu majicu, i na njoj je bilo nešto napisana..Kao ’Party all day’ tako nešto..Obula sam starke.Hm..Sada je malo zahladnelo..Uzela sam kaput..Baka je u sobi, pa nisam htela da joj smetam..Izašla sam na hladan Londonski vazduh..Malo sam se naježila, i prolazila sam ulicama..Volim biti sama, razbistriti misli...Bez pritiska..Dok sam prolazila ’uzburkanim’ ulicama Londona..Ugledala sam ’Tattoo shop’ zastala sam..I bez razmišljanja sam ušla..Crnokosi dečko sa čokoladnim očima me je dočekao..
„Ćao“ uzvratila sam
„Ćao“
„Šta želiš?“ pitao me je..Na trenutak me je podsetio na Zayn-a..Malo liče..
„Tetovažu.“ Nasmešio se..
„Kakvu?“ namrštila sam se..
„Hm..Nisam baš razmišljala..“ zastala sam „Mogu dobiti papir i olovku?“ opet se nasmešio
„Naravno“ dao mi je..Uzela sam i počela sam razmišljati..Kakvu tetovažu želim? Zažmurila sam, i..Setila sam se..Opustila sam se i počela sam da crtam ono što je i James imao iznad desnog kuka..„Evo..“ podigao je obrve, i mogla sam videti njegovo poprilično naborano čelo..
„Zanimljivo“ pokazao mi je rukom negde iza sebe „eno..Tamo se smesti..Sada ću doći“ klimnula sam glavom..
Ubrzo je došao...
„Ne plašiš se? Boleće“ zakolutala sam sa očima..
„Ne..“ klimnuo je sa glavom..
„Gde želiš?“ podigla sam majicu i pokazala sam mu gde..Na istom mestu gde i James ima..
„Ovde..“
„U redu..Počinjem..“ tetovaža je neobična..Na njoj piše ’Lucky you’ i u sredini ima neki znak *imate sa strane sliku..xx*
..
Prošlo je nekih pola sata..
„Justin!“ okrenuo se crnokosi dečko koji mi je ’pravio-crtao’ tetovažu..
„Šta je?“ pitao je izritirano..
„Styles te zove..Treba te...Doćiće za nekih sat vremena..“
„U redu“ namrštila sam se..Styles..Harry Styles? On se okrenuo ka meni i nasmešio mi se..„Je l’ te boli?“ protresla sam sa glavom..
„Ne..“ malo sam se zakašljala „khm..Styles?“ radoznalo me je pogledao..
„Styles..Harry Styles..Znaš ga?“ uzdahnula sam.
„Na neki način..“ ćutao je nekoliko minuta..
„On je naša stalna mušterija“ uzdahnuo je „ od svoje 17-este godine se tetovira..“ podigla sam obrve začuđeno..
„Stvarno?“ klimnuo je sa glavom..
„Da...Imao je mračnu prošlost..Ima je i dalje..Progoni ga..Sve je zapečatio sa tetovažama..Svaka ima neko značenje..“ oblizala sam usne..Radoznalost me bode..Možda saznam nešto o Harry-u preko ovog...Ju..Justina? Da..Tako se zove..
„Znaš li ti značenje od neke njegove tetovaže?“ namrštio se..
„Ne..Ne znam..Samo on zna..Ušao je u mrak...A da li će izaći..To ni on ne zna..“ uh..Nisam znala..
Posle par minuta, pogledao me je i ugasio je ’mašinu’..
„Gotovo“ uzeo je neki hanzaplast..I još nešto i zalepio mi je preko tetovaže.
„Nemoj ovo da diraš do sutra..Boleće te..Ali nemoj da diraš..“ klimnula sam glavom..Ustala sam i osetila sam jaku bol u predelu stomaka..
..
Došla sam kući..Ušla sam u sobu..Izula sam se i ’bacila’ sam se na krevet..Sada je 18h..Ima vremena..Malo sam zevala, i ubrzo sam utonula u san..
..
Telefon mi zvoni..Mrzovoljno ustajem i uzimam ga sa radnog stola..Samo sam se javila..Nisam videla ni ko me zove..Osećam još jaču bol u predelu stomaka..
„Hallo?“ samo čujem hrapav osmeh...
„Dolazim kod tebe za 15min..“ raširila sam oči..
„Šta? Pa nisam se spremila..“ prekinula sam vezu...Otvorila sam orman..Za oko mi je zapala belo-zelena haljina..Uzela sam je i prvo sam obukla crni donji veš pa nju..Prekratka je..Ali nemam vremena da se presvučem *pogledajte u komentaru sliku od haljine..xx* Pustila sam svoju kovrdžavu kosu da mi pada..Stavila sam crveni karmin..I gotovo..
Posle nekih 5minuta čula sam zvono na vratima..Pogledala sam se još jednom i izašla..Malo sporije jer me stomak boli zbog tetovaže...Dok sam se spuštala videla sam kovrdžavog dečka naslonjenog laktom na vratima..Odmeravao me je i oblizao je svoje punačke roze usne i ugrizao se za donju..Zakolutala sam očima..Pre nego što sam došla do Harry-a, otišla sam u dnevni boravak i pozdravila sam se sa bakom..
„Nisi mi rekla da izlaziš večeras, sa onim sexanom“ raširila sam oči..
„Pattie!“ nasmejala se..
„Dobro, dobro..Šalim se..Idi sada, lepo se provedi“ zakolutala sam očima, i poljubila je i otišla kod Harry-a..Na sebi je imao onaj vragolasti osmeh..
„Sexanom?“ zakolutala sam očima..
„Samo izađi“ nasmejao mi se i izašli smo, a ja sam zatvorila vrata..Odmah me je pribio uz njih i okrenuo me je ka njemu..Ugrizao se za donju usnicu..
„Poslušala si me, devojčice..Baš si sexy.“ Namignuo mi je, na šta sam ja zakolutala očima..
„A ti nisi..“ nasmejao se...Kako ima prelep hrapav glas..Opet sam mu na licu mogla videti rupice..
„Lažeš..“ uzdahnula sam..
„Samo krenimo više..“ ostavio je jedan vreo, vlažan poljubac na mom vratu..
„Hm..Moraću još jedno obeležje da ti napravim..Ovo ti je izbledelo..“ zakolutala sam očima, hodali smo ka crnom Range rover-u.
„Za šta će mi?“ nasmejao se..
„Svi moraju da znaju da si moja..“ uzdahnula sam..„Shvati Harry..Nisam tvoja!“ osmeh sa lica mu je nestao i pribio me je uz auto..
„Ponovi..“ zarežao mi je kod uveta..
„Nisam tvoja!“ odmaknuo se od mene i udario je gumu od auta..Kad pre si ga naljutila Jennifer? Glas iznenađeno me pita..
Gotov je i 23.deoNadam se da vam se svideo :3
Juče sam za malo izbrisala priču, jer sam bila ljuta zato što vam toliko treba da ispunite uslove..Ali nisam..
Nastavak kada se ispune uslovi
Uslovi su preko 100 čitatelja, 20 komentara i 20 vote
P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka
Kada ispunite uslove nastavak očekujte to veče oko 22-23h, a ako ne bude tada..Biće sledeće večeri..Da znate..xx
Sada sam objavila nastavak zato što neću biti tu oko 22-23h, pa sam objavila ranijeIi, nemoj te samo pisati ’savršeno’, ova priča nije savršena..Volela bih kada bi bili duži komentari, nije vam teško,a meni puno znači..
Love ya .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles