Iz dubokog sna me budi cvrkut ptica i zemlju snova napuštam sa osmehom na licu.Podižem ruke iznad glave i rastežem se osećajući slatku bol u donjem delu stomaka znajući da je za to kriv kovrdžavi čupavac. Par puta brzo trepćem kako bih se navikla na jako sunce koje prolazi kroz prozore i sunčeve zrake koji mi miluju lice.Kada sam napokon otvorila oči sa pogledom sam prvo potražila Harry'a i ako sam bila svesna da nije tu ali sam morala sa očima to proveriti i potvrditi.Kada sam se uspravila kao i jastuk na kom sam do malopre naslonila glavu isto uspravila i naslonila se sa leđima o njega vazduh mi je u trenutku izbiven iz pluća kada sam na celom krevetu videla crvene latice ruža koje se isto tako nalaze i na podu.
Vid mi se bez dopuštenja zamutio i u šoku sam stavila ruku preko usta kako bih prigušila jecaje koji su jači od mene.Veoma oprezna izlazim iz kreveta i pod stopalima osećam mekoću latica i prateći ih ulazim u sobu u kojoj se nalazi garderober sa jednom rukom i dalje postavljenom preko usta i zastajem na pragu kada se u ormaru nalazi samo jedna bela čipkasta haljina i na njoj zakačen papirić na kome piše "obuci me". Oprezno se okrećem i izlazim iz sobe spuštajući se niz stepenice i prolazeći kroz uzak hodnik i ubrzo ulazeći u teretanu nadajući se da ću tamo naći Harry'a ali se još više zbunjujem kada ga ne nalazim tu.Sa svojim drhtavim nogama izlazim iz teretane i ulazim u dnevni boravak sa nadom da ću ga naći tu ali se još više razočaravam kada ga ne nalazim u dnevnom boravku.Izlazim i iz dnevnog i ulazim u kuhinju i sa istom brzinom sa kojom sam ušla u nju i izlazim iz nje penjući se uz stepenice i proveravam svaku sobu na spratu dopuštajući razočarenju da me preplavi kada ne nalazim Harry'a ni u jednu od tih soba.Na kraju sa drhtavim izdahom ulazim u njegovu sobu i vadim iz ormara čipkasti beli brus i gaće koje oblačim i ulazim u garderober uzimajući sa rukama belu čipkastu haljinu i oblačim je videći da je tačno moj broj na šta kolutam očima.Ogledam se o ogledalo koje se nalazi u garderoberu i puštam suzama da mi napuste oči znajući tačno zašto se ova haljina nalazi ovde i u isto vreme ne verujući da se ovo događa.Da, pristala sam da se udam za njega ali nisam znala da će to venčanje doći sledećeg dana, Isuse i dalje nisam sigurna da li je ovo ispravno.Trebam da budem ljuta na Harry'a jer je iskoristio seks protiv mene i odveo me do ivice litice i čekao da prihvatim njegovu ponudu kako bi nas oboje bacio preko nje.Stavljam ruku preko svog stomaka milujući zvezdicu i trudeći se da smirim svoje usplahireno telo.Ne mogu da verujem da se ovo događa upravo sada, Isuse, pa toliko sam mlada i već trudna i sada trebam da odem da se udam, to je prosto previše za svariti za samo par sati kroz kojih sam prihvatila da se udam za Harry'a. Zatvaram oči i par puta uzimam do maksimuma vazduh i ispuštam ga terajući se da se smirim.Kada sam to uradila par puta i napokon otvorila oči na podu sam ugledala bele salonke koje sam obula i sa svojim drhtavim nogama izašla iz garderobera i zatim i iz sobe. Pogled mi je spušten dok sam gledala crvene latice rasute svuda po podu i da mi daju pravac zbog čega se opet spuštam niz stepenice i ubrzo izlazim iz kuće videći latice kako su rasute po travi i pratim ih prolazeći pored raznih drveća i biljaka i ne dozvoljavam ničemu da me uspori da stignem do svog cilja u mom slučaju do kraja rasutih latica.Nasljanjam ruke o drveće dok ih zaobilazim i zadržavam vazduh u plućima kada stajem na početku plaže gledajući ispred sebe Harry'a u odelu koji mi je okrenut leđima i koji pomno posmatra more. Oči su mi se opet napunile sa suzama i u ovom trenutku znam zašto sam rekla da.Ne zato što me je on naterao na to već zato što je to možda jedina ispravna odluka u mom životu.Volim ga kao što i on voli mene i ne verujem da će u mom životu ikada postojati neki drugi muškarac koji bi mogao zauzeti njegovo mesto.Nikada. Kao da je osetio moje prisustvo odjednom se okrenuo i zaledio se kada mu je pogled pao na mene obučenoj u beloj haljini.Jasno vidim čak i iz ove daljine kako uzima drhav udah kao što to i ja radim dok upijamo pogledom jedno drugo kroz ovu daljinu. Ujedam se za usnu i pravim jedan korak ka njemu dok se on i dalje ne pomera već me pomno posmatra sa svojim zelenim očima.Skupljam snagu i počinjem mu se sporo približavati smanjujući daljinu između nas dok osećam kako mi se otkucaji srca sve više i više sa svakim korakom povećavaju.Ne gorim od sunca već pod njegovim pogledom dok osećam kako mu oči polako klize po mom telu i upijaju svaku moju oblinu.Latice ruža nestaju na mestu gde on stoji i kada sam došla do svoje destinacije dva koraka dalje od njega napokon sam počela disati.Pogledi su nam se zaključali i između naših očiju se stvorila plavo-zelena veza koja ima tako veliki značaj za mene.Tek kada sam stala i osetila nervozu kako se pojačava u mojim ramenima osetila sam kako je skroz nestala kada mu se na licu stvorim dečački prelepi osmeh zbog čega se i na mom licu obrazuje blesavi osmeh i osećam lopticu sreće u svom stomaku.
"Zdravo" Harry sa svojim hrapavim glasom me pozdravlja i ujedam se za usnu dok tiho govorim
"Zdravo i tebi" i nakon što sam to rekla za trenutak sam prestala disati kada je podigao svoju desnu ruku i sa njom pomilovao moj levi obraz i kada sam osetila njegov dodir ispustila sam drhtav izdah i zatvorila oči uživajući u drhtaju koji mi je prošao kroz telo.
"Izgledaš prelepo" mogu se zakleti da mu je glas za nijansu postao još hrapaviji i grublji kao da mu se pogled zatamnio dok sa zahvalnošću prolazi sa pogledom preko mog tela dok ja radim isto jasno videći kroz belu košulju njegovo zategnuto telo i prsti su me zasvrbeli od želje da ga dodirnem ali nekako sam se suzdržala dok sam gledala kako oduzima dah u crnom odelu i kako mu se zelena boja kravate slaže sa bojom očiju.Sada je svetlo zelena i nadam se da će tako ostati još neko vreme.
"Mogu isto reći i za tebe" tiho priznajem i vidim mu sada stidljivi osmeh na licu koji nestaje kada uzvraća
"Poljubiću te" dok sa zahvalnošću klimam glavom i zatvaram oči spremna za elektricitet da mi prođe kroz telo ali samo mi prolazi drhaj jer mi je poljubio kutak usana zbog čega sam se namrštila.
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles