'Pre nego što krenete da čitate, želim ovo da vam kažem...Trebalo vam je 4dana da ispunite uslove, jedva da ste prešli 100 čitatelja, pre je bio problem da se kom. a sada čitaoci..Ne razumem, možda vam se ne sviđa priča..Ozbiljno sam razmišljala da je obrišem, ali..Videću, sve zavisi od vas, a sada, uživajte u nastavku..'
AKO ŽELITE PUSTITE PESMU 'WILD' Jessie J
"Ne poznaješ me, ali želim da me upoznaš, devojčice" uzdahnuo je "pravog mene" usne su nam opet bile udaljene par centimetara..Šta se ovo događa sa nama, on ništa ne oseća prema meni, ni ja prema njemu, pa upoznali smo se pre nekoliko nedelja, ništa ne postoji između nas, samo moja želja za osvetom, tako će i ostati..
„Šta ako ja ne želim da upoznam pravog tebe?“ rekla sam veoma tiho, jedva sam čula samu sebe kada sam ovo rekla..Njegov pogled je zaključan za moj...Sada je njegovu desnu ruku stavio na moju donju usnu, i razvlačio ju je..
„Želiš“ rekao je to veoma ubedljivo..
„Ne želim“ oblizao je svoje usne, i opet me je miris jabuke i minta obuzeo..Primakao mi se do kraja, i šapnuo mi je na uvo
„Znam da želiš, vidim ti u očima“ ma šta je on, vidovit?Zakolutala sam očima..
„Onda imaš problem sa vidom“ nosevi su nam se dodirivali,nasmejao se i započeo je strastven poljubac..Mahinalno sam stavila ruke u njegovu divlju kovrdžavu kosu, ponekad me nervira to što sam niža, i moram da se penjem na prste.Podigao me je, i ja sam obmotala ruke oko njegovog vrata, a noge oko struka, prebacio me je na radni sto, sada sam ja bila viša od njega, skroz se pribio uz mene, i počeo je sisati moju donju usnu, po ko zna koji put je prostor bio ispunjen našim uzdisajima..Počeo me je ljubiti po vratu, osetila sam bol kod vrata, njegovi oštri zubi su ostavljali tragove po mom vratu..
„Tako si nežna, meka..“ prostenjao je..
„Harry“ zadrhtala sam „trebao bi da odeš“ rekla sam
„Shhh“
„Ashley te čeka“ otvorila sam oči dok sam to govorila, ne mogu da verujem da sam tek tako prešla preko toga...
Samo me je gledao, oboje smo pokušavali doći do daha zbog prethodne akcije..
„Uvek sve kvariš“ negodovao je„Molim?“ namrštila sam se i spustila sam se sa stola
„To što si čula“ rekao je, bravoo, evo ga i kreten Harry, zakolutala sam očima, po ko zna koji put..Ubrzo je zazvonio njegov telefon, bio je na radnom stolu, uzela sam ga i .....Ashley
„Ashley te zove, trebaš joj“ rekla sam to, pokušavala sam odglumiti da me nije briga, ali nije tako...
Uzeo mi je telefon iz ruku i odbio je poziv..
„Devojčice..“ prekinula sam ga
„Ne razumem te..IDI HARRY, IDI...Ti sve kvariš!“ nastavila sam da pričam „ A kada malo bolje razmislim, šta kvariš?Pa nismo ni u vezi, samo idi kod Ashley!Ona će ti dati ono što želiš!“ rekla sam to i uzdahnula, kreten, a ja sam bila na ivici da mu poverujem, ne mogu da verujem..Bol u glavi i stomaku se povećava, sve više i više.
„DOBRO IDEM!!!ZADOVOLJNA!?“ znatno više je povisio ton i izašao je iz sobe jako zalupivši sa vratima..Ne mogu da verujem, do malopre smo se ljubili a sada smo u svađi...Uzela sam čašu sa police i bacila sam je na pod, staklo se rasulo u deliće..Bravo Jennifer, čučnula sam i počela sam da kupim staklo.Misli su mi bile sa kovrdžavim dečkom, ne mogu da prestanem da razmišljam o njemu, toliko sam ljuta, želim tako jako da mu se osvetim da i on oseti gorak ukus života..Nisam videla, i veliki komad stakla mi se uvukao pod kožu na ruci...Počela je krv da ’izlazi’..Je*ote Jennifer, ostatke od stakla sam bacila u kantu i otišla sam u kupatilo i isprala sam ruku, ali krv nije prestajala da ’teče’ lol..Stavila sam hanzaplast na ranu, ali rana je baš velika i duboka, kako sam neoprezna...
..........
Nalazim se na gr...groblju....Ima mnogo ljudi...Kiša pada, sliva mi se niz lice...Čujem plač, približavam se...Emily...Ona plače...Na kolenima je, maskara joj se razmazala..Pored nje su Leo i Kevin...I oni plaču..Šta se događa!?
„EMILY!!“ jako sam rekla, ne reaguje
„EMILY!!“ ništa..
„LEO!!!KEVINE!!“ ni oni..
Šta se događa!?Približavam im se, ali na spomeniku....Na spomeniku je napisano...mojee ime..Jennifer Knowles...MOLIM!?
Pala sam na kolena...Farmerice su mi blatnjave..Kako ja da budem mrtva?
„JA SAM ŽIVAA!!NISAM JEBANO MRTVA“ govorim, čujem kako Emily priča, kroz plač i jecaj..
„Za sve ovo je on kriv, Harry..“ št...šta je Harry uradio...
Osećam kako me neko mrda......
„Devojčice...“ mazi me po kosi
„Harry...“ rekla sam kroz jecaj, ali nisam zaplakala..
„Shh...Sve je u redu“ otvorila sam oči i videla sam kovrdžavog dečka koji sedi pored mene i rukom prolazi kroz moju znojavu i zamršenu kosu..
„Harry“ opet sam to rekla i ustala sam i zagrlila sam ga iz sve snage...
„Jesi dobro?“ rekao je kraj mog uveta
„Sada jesam“ rekla sam, poljubio me je u čelo, obraz..Samo je bila upaljena noćna lampa..I dalje sam ga čvrsto zagrlila, ne želim da me pusti..
„Noćna mora?“
„D..da..“ rekla sam kroz uzdah..Malo sam se pomerila i gledali smo se...Razum je počeo da mi radi, lampica mi se upalila, dolazila sam k sebi...
„Šta radiš ovde...Zar nisi..“ prekinuo me je, stavio je njegov prst na moju usnu..
„Shh...Nisam ni bio kod nje..“ uzdahnuo je „nisam ni planirao, niti želeo“
„Ali..“ nije mi dozvolio opet da dovršim rečenicu, sada je njegovu ruku stavio na moj obraz i sa prstima je kružio oko njega, pa na vrat..To me opušta...
„Došao sam da ti se izvinim, nisam trebao tako da postupim“ sada je spustio pogled i namrštio se „khm...“ zakašljao se „nikada se nisam izvinio devojci, pa mi je čudno..“„U redu je, takođe i za mene važi“ nasmešila sam se na kratko..
„Je l’ strašan san?“ rekao je to, pažljivo proučavajući moje lice
„D.da.“ opet sam zamucala, i nastavila sam da pričam „Nema veze..Svake noći ista priča, samo drugačija noćna mora.“ Uzdahnula sam „Navikla sam se..“ samo mi je dosta više, svaki put su snovi sve gori, i gori..
„Zašto?“ pitao je, a ja sam samo ćutala, a on je nastavio da priča sa svojim hrapavim glasom, zbog kojeg se svakog puta naježim „Mora postojati razlog...Ne može...“ sada sam ga ja prekinula..
„Ne želim sada o tome, molim te...“ zažmurila sam
„U redu je...“ osetila sam kako se krevet ’uzdigao’, nisam osetila više njegove dodire, otvorila sam oči, otvorio je vrata od sobe, na pragu je...
„Harry...“
„Hm...Idem, sada si bolje...“
„Ne..“ okrenuo se ka meni, mogla sam mu videti zbunjeni izraz lica..
„Šta?“
„Ne..nemoj da ideš.“ Koliko se i on začudio toliko sam se i ja, ne mogu da verujem da sam ovo rekla, ali, treba mi...
„Jesi sigurna..?“ rekao je veoma tiho..
„Je..jesam...“ uzdahnula sam „ne ostavljaj me..“
„Nikada“ zatvorio je vrata i krenuo je ka meni, stao je ispred mene i skinuo je svoju crnu majicu..Samo što mi oči nisu otpale, koliko tetovaža ima, volim tetovaže, pločice...A ubrzo je počeo i farmerice..
„Stani“ rekla sam veoma brzo
„Molim?“ rekao je to praveći se glup..
„Š...šta to radiš“ nasmešio se, onako, vragolasto..
„Presvlačim se..Zar si mislila da ću spavati obučen.?“
„Ma...“ prekinuo me je
„Uvek spavam go...“ prekinula sam ga
„Ne!“ kako me je gledao vragolasto, oblizao je svoje usne, i rekao je.
„Neću do kraja da budem go..Za sada..“ zagrizao je svoju donju usnu, a ja sam raširila oči u čuđenju..Otišla sam na kraj kreveta i okrenula sam mu leđa..Ne mogu da verujem, da ću spavati sa njim, ništa nećemo raditi, normalno, ali ipak...Iz mog razmišljanja me je prekinuo tako što je legao na krevet i uhvatio me je za struk, i privukao me je k’njemu..Kao i pre,sada se moja glava nalazila na njegovim golim prsima, otkucaji srca su mu bili ubrzani, kao i meni..
Nisam znala šta da kažem, kako mi je čudno..Sada je njegov hrapav glas progovorio..
"Zašto si me slagala?" nisam očekivala ovo..
"Khm..." pokušavala sam ga nekako slagati, ugasio je svetlo i sada nas je mrak okruživao, nije mi dozvolio da počnem..
"Hm..sutra ćemo raspraviti, sada spavaj...Laku noć, devojčice" stalno me čudi, uvek se pitanja u mojoj glavi povećavaju..
"Laku noć, kovrdžavi" nasmešio se i poljubio me je nežno..
Nadam se da vam se svideo 17.deo
NEMOJTE SE NAVIKNUTI NA NEŽNOG HARRY-A, IPAK JE ON BAD BOY :3
Nastavak kada ispunite uslove
Uslovi su preko 100čitatelja, komentarišite&vote
P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka
Love ya .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles