'Imate pesmu sa strane, uživajte..xx'
'Čula sam da spremaš neku 'osvetu'..Imala si priliku da pobegneš, ali nisi..Tvoja greška..Od sada, za svaku tvoju grešku će tvoj brat ispaštati.. Meni ne smeta..Do sledećeg susreta, čuvaj se. Znam svaki tvoj pokret..xx'.....Osetila sam ogromnu mučninu i vrtoglavicu...Ma koji je ovo vrag!?Šta se događa!?Toliko pitanja, a opet nema jebanog odgovora..Muka mi je više od svega ovoga..Zar ne mogu normalno da živim, pod normalnim okolnostima, bar na jedan proklet dan!?Zar toliko puno tražim...!!!Opet i opet sam čitala ovu poruku, ženska osoba je u pitanju...James..Kakve greške?Zna svaki moj pokret?Prati me?Zna za moju osvetu?James će ispaštati za moje greške?Kakve jebane greške!? Duboko sam udahnula i izdahnula..Pattie je i dalje plakala..Šta da joj kažem?Kako da joj objasnim sve ovo? Kako da joj objasnim za ovu sliku u kojoj se njen unuk vidi u groznom stanju...Pa čuli smo se juče preko tele...TELEFON!!!!Sa svojim drhtavim nogama sam ustala i koliko sam mogla brzo sam se popela uz stepenice uzimajući telefon sa noćnog stočića i uzimajući punjač brzo ga priključujući za telefon i paleći..Čim sam ga upalila ušla sam u prihvaćene pozive..Jako sam opsovala u sebi kada sam videla da je sakriven broj.. Sada ne mogu da ga zovem, da vidim kakvo je ovo sranje u pitanju!? Telefon sam bacila na krevet kako bi se napunio.. Kao da mi nije dovoljno ono što se juče dogodilo sa Harry-em...Kako sam mu se za malo predala, ali sam koristila razum i nadmudrila sam ga, na neki način, ne računajući onaj dogovor i kada sam tražila ključeve i slučajno ga okrznula za.....'PRESTANI JENNIFER!!!O čemu ti razmišljaš dok je Pattie u šoku'...Pattie! Brzo sam izašla iz sobe i ušla sam u dnevni boravak susrećući se sa zbunjenom i uplašenom bakom...
"Pattie?" podigla je njen umoran pogled ka meni, odmah sam se naježila..
"Jenn....Šta se događa..Ništa ne razumem...Plašim se.." rekla je veoma tiho, kao da nije imala snage da govori..Tek sada shvatam koliko sam sebična bila...Razmišljala sam samo o osveti, bila sam zaslepljena njome, ne shvaćajući da mi James treba biti važniji..Zbog mene sada pati..A zašto? Kakva jebena greška..Zatvorila sam oči i protresla sam sa glavom..
"Pattie" zadrhtala sam " zbog mene sada pati...Zbog neke proklete greške.." prekinula me je
"Dođi.." tapkala je mesto na kauču pored nje očekujući da ću je poslušati...Jesam...Izdahnula sam i sela sam pored nje..
"Sve mi reci.." rekla je odlučno, ja sam klimnula sa glavom, zatvarajući oči i prisećajući se one tri nedelje, tri proklete nedelje, u mraku i bolu sam ih preživela, i to je kao neki ožiljak duboko urezan u meni zbog kojeg sam se promenila i ne mogu zaboraviti na njega...Taj ožiljak je ostavio dugo trajne posledice, koje, i ako se bojim, nikada neće izlečiti...Otvorila sam svoje usne i prisećajući se svih onih scena naježila sam se, i počela sam da pričam sa svojim slabašnm glasom...
"Pre nekih mesec-dva kada sam išla u školu, ispred nje su me kidnapovali..." već se video šok njenim očima, ali sam nastavila...
"Sledeće čega se sećam bilo je to da sam nalazila u nekoj prokletoj mračnoj sobi, bila je u potpunosti mračna...Tamo sam bila zarobljena pune tri nedelje.." zatvorila sam oči i izdahnula "pune tri proklete nedelje...Za to vreme su dovodili James-a i pred mojim očima su ga mučili, ubijali...Molila sam ih da prestanu, ali nisu...Samo su nastavljali i pitali su i mene i njega gde se nalaze neki prokleti papiri...I sada ne znam o čemu je bilo reč...I dalje mi kroz glavu prolazi pomisao da su uhvatili pogrešne ljude...Ne znam..Kako god, posle par dana nakon što sam im govorila da ne znam, pretili su mi, i više nisam videla James-a..Te dve poslednje nedelje provela sam sama u svojim mislima u mraku...Samo ja i mrak...Posle je došao jedan dečko i pomogao mi je da pobegnem odavde, rekao mi je da me neki kovrdžavi dečko želi..." izdahnula sam...htela sam da nastavim da pričam ali me je Pattie prekinula...
"Ne moraš više...Samo jesi saznala ko je taj kov..." prekinula sam je
"Harry.." raširila je oči...
"Molim!??" izdahnula sam, ona je nastavila"pa šta radiš sa njim!??"
"Osveta....Neću se smiriti dok ne dobijem osvetu...A ko je ono pismo poslao ne znam, ali znam ko mi može pomoći.." pre nego što je počela da protestuje ustala sam rekavši joj da idem, i ostavila sam je bez teksta...
Ušla sam u sobu, brzo sam se presvukla...Obukla sam crne farmerice, i belu običnu majicu i obula sam bele conversice...Svoju kosu sam uhvatila u punđu i uzela sam telefon u ruke i nazvala sam jedinu osobu koja može da mi odgovori na pitanja..Kružila sam oko sobe držeći telefon prislonjen za uvo...
"Jenn?" zbog irskog naglaska sam malo poskočila u mestu jer sam se previše zadubila u misli..
"Vidimo se u Starbucksu za15.min..." nisam mu dala vremena da odgovori već sam prekinula vezu i brzim korakom sam izašla iz kuće..
..
Ulazim u Starbucks i za pogled mi 'pada' plavokosi dečko sa prelepim morsko-plavim očima..Sa brzim korakom mu se približavam i brzo sedim..Nasmešio mi se, ali mi nije trenutno do ćaskanja, imamo o ozbiljnim stvarima da pričamo..Iz svog uskog džepa sam izvadila poruku i savijenu sliku od James-a....Nemam vise hrabrosti da pogledam tu sliku..Niall se namrštio..
"Šta je ovo?"
"Ti meni reci.." podigla sam obrve, dok me je on čudno gledao...Uzeo je papir, otvorio ga je i počeo je da čita...Izraz lica mu je postajao sve namršteniji dok je čitao..Nakon što je pročitao tekst, uzeo je sliku u ruke i glasno je opsovao...
"Kada si ovo dobila?"
"Jutros.." izdahnuo je...
"Ovo je otišlo predaleko, moraš da kažeš Harry-u.." raširila sam oči..
"Evo trčim...A kako da mu kažem, 'eej, ja sam ona devojka koja je pobegla od tebe, ona koja je bila zarobljena u jebanoj mračnoj sobi tri nedelje, dok su neke psihopate pred mojim očima na smrt prebile brata...Ali sam pobegla, i želela sam da ti se osvetim, ali neko je saznao za to i sada moj brat ispašta...' " sarkastično sam rekla, a on je zakolutao sa očima...
"Ja sam ozb..." prekinula sam ga..
" Ko mi je ovo poslao Niall!??? Neko zna za moje planove...A kakve su te jebane greške?? I rekao si mi da je James u redu, a ne da je pred smrt prebijen!??" izdahnuo je..
"Mi nemamo ništa sa ovim...Ozbiljno"
"A koja je ova zenska osoba onda?" namrstio se...
"Ženska?" zakolutala sam sa očima i klimnula sam sa glavom...Posle par minuta je progovorio..
"Ne..Nemogućee...Ne može ona biti, samo ne ona...Prokletstvo!!!!" namrstila sam se..
"Ko?" izdahnuo je i zabrinuto me je pogledao..
"Cara.." ma koji vrag, ko je ona sada?
Gotov je i 27.deo
Nadam se da vam se svideo..xx
Želim da vam kažeum pre svega hvala...Priča ima 11,000+ reads,1,169vote i 450+ comments..
69 awiii *-*
I da vam kažem da sam razočarena jer ste jedva kom priču...Nzm zašto...
Uslovi su preko 150reads, 30 vote i 30 comments
Od ovog nastavka zavisi da li ću nastaviti da pišem priču, ili ću je izbrisati..Ako vam je stalo, tj sviđa vam se, onda vote i kom..Od vas zavisi..
P.S. sorry ako ima gramatičkih gresaka, pisala sam preko tableta, ruka mi je otpala..xx
Love ya .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles