Od mene ne smeš bežati..

12K 469 35
                                    

*Imate pesmu sa strane, uživajte..xx*

Ulazimo u neku mračnu ulicu, i stajemo..Kiša se samo pojačala..Izlazimo i brzim hodom pratim Harry-eve brze korake..Nalazimo se ispred neke kuće..Vadi ključeve i čuje se obrtanje ključa u bravi..Kako ćeš se sada spasiti Jennifer?Glas me pita krijući se iza nekog ormana..Ne znam...Dok otvara vrata osim kapi od kiše koje padaju na hladan pod čuje se i blago škripanje zbog vrata..Ušli smo u neki mračni ali prostran hodnik, pribila sam se uz dotičnog jer je mr..mrak..Zašto uvek mora biti tako mračno, Harry je kao i ličnost, mračan..Vidi se da mu je tako i okruženje..Kao i meni..

„Ne plaši se..“ upalio mi je svetlo dok mi je to govorio..Zakolutala sam sa očima.
„Ne plašim se..“ pogledao me je onako u ’lažeš’ smislu na šta sam ja samo izdahnula..Uputio se ka mračnom hodniku i ništa mi nije govorio..

„Gde ćeš?“ kulira...Nemam drugog izbora sem da ga pratim..Ulazim u neku crno-belu sobu, za moje iznenađenje veoma je uredna..’Urednija je i od tvoje’ glas uvek mora da doda nešto..U nekom ormanu vadi neku crnu majicu i baca mi je, a ja je hvatam i mrštim se...Sada on koluta očima..
„Nećeš valjda u haljini spavati, plus ti je mokra“ pogledala sam ka sebi..U pravu je, haljina mi je skroz mokra, kao i kosa..Majicu bacam na krevet i vidim da ima neko malo ogledalo u sobi, i ogledam se..Kovrdže su mi se uništile, kao da me je struja udarila, haljina mi je prilepljena uz telo..
„Nemoj tako da se gledaš..“ čujem hrapav glas iza mene, zbog kog osim hladnoće sam i zadrhtala..Namrštila sam se, i okrenula sam se prema njemu..Kada sam se okrenula, nije imao majicu na sebi..Osim mišića ima puno tetovaža..Kako su kul..Preko stomaka veliki leptir..Mahinalno sam stavila prst na leptira i noktom sam prelazila preko njega..Mogla sam da čujem Harry-eve intezivne uzdahe..Stani Jennifer!!Glas me upozoruje, i slušam ga..Spustila sam ruku i videla sam da se Harry namrštio..Podigla sam pogled ka njemu..Kovrdže su mu slepljene uz lice, ledeno zeleni pogled zaključen za moj..Gricka i oblizuje donju usnicu..Njegov miris me opija od jabuke i minta..Čekaj, čekaj malo...Ti si zaboravila šta želiš da ga pitaš!?Glas dodaje..Uhm..Zaboravila sam..’Naravno kada buljiš u dotičnog’ opet dodaje..
„Što?“ pitam ga, i izlazim iz svog sveta..Pribija me uz ormar..
„Napaljuješ me..“ izdahnuo je..Hm..Tek sada osećam jaku izbočinu u donjem delu..Trlja se o mene..
„St..stani“ mucam..Ostavlja vreo poljubac na moj vrat i udaljava se od mene..Hm..Ovo je bilo brzo..Samo u farmericama, staje na prag i okreće se ka meni..Odmerava me još jednom, i govori..
„Obuci moju majicu..Ostani u sobi i spavaj..Ako izađeš, ne odgovaram za posledice..“ nasmešio se vragolasto i ugrizao se za donju usnicu „Ako si zaboravila..I dalje te očekuje kazna..“ kolutam očima...Izlazi iz sobe, i ostavlja me u mojim mislima..Kiša jako pada..I grmljavina se jaka čuje..Ježim se..Samo kada se setim kada sam bila mala, kada me je James grlio i govorio mi je da će me uvek čuvati..Ali sada..Ja moram da njega nađem i da se osvetim..’Vidim, baš napreduješ’ glas dodaje..Kolutam očima..Moram do kupatila..Piški mi se.. „Ako izađeš, ne odgovaram za posledice“ njegove reči mi se vrte u glavi..Ma neće me ni čuti..Nema šanse..Uzela sam njegovu crnu majicu i laganim hodom sam došla do vrata i polako sam uhvatila kvaku i povukla sam je ka dole..Ubrzo sam otvorila vrata i na prstima sam otišla do sobe preko puta..Otvorila sam vrata i BINGOO...Kupatilo..Brzo sam zatvorila vrata i zaključala sam ih..Skinula sam rozu haljinu i obukla sam Harry-evu crnu majicu..Padala mi je negde do butina, malo ispod zadnjice..Jedva ju je pokrivala, ali..Bolje išta nego ništa..Pustila sam ledenu vodu i umila sam se, i isprala sam šminku sa lica..Mrzim šminku..Nisam se mnogo našminkala, ali ipak..Sa prstima bez uspešno pokušavam odmrsiti kosu, ali ne mogu..Još jednom sam se pogledala, i otključala sam vrata i laganim koracima sam ugasila svetlo i zatvorila sam vrata od kupatila..Sada se nalazim u hodniku..Gde je Harry?

Radoznalost me bode, i znam da ću zažaliti zbog ovoga ali..Ulazim iz sobe u sobu..Nema ga..Sada ulazim pretpostavljam u dnevni..I eno ga..Na kauču..Pokriven sa ćebetom, zatvorenim očima, dubokim uzdisajima, mirno spava...Beži Jennifer! Glas me savetuje..Ali kiša pada, grmi, ne znam gde sam..Ne mogu..Još malo sam ga gledala i vratila sam se u sobu..I ušuškala sam se u veliki krevet..’Zabijam’ glavu u jastuk kako bih mogla još osetiti Harry-ev miris..Sve miriše na njega..I slagala bih ako bih rekla da mi ne prija..Ubrzo tonem u san..

 
...


„Za sve ovo je on kriv, Harry..“ št...šta je Harry uradio...
Opet sam na groblju...Emily je na istom mestu..Plače..
„Zašto joj je to uradio!??ZAŠTOO!!??“ Emily jeca..Šta mi je uradio!!Šta?Opet mogu videti svoje ime na jednom gr..grobu...
„Ne brini se..Sada je u zatvoru“ ustajem na noge...Ne marim zato što mi se kiša sliva niz lice, i zato što su mi noge blatnjave..
„Šta je uradio?“ krećem se ka Leu, Kevin-u i Emily..Ne odgovaraju..
„RECITE!?“ kao da me ne čuju..

Okrećem se i vidim kako dolazi Ja...James?

 ....


GRGRGRGRGR (kao grmljavina hahahhah)

Grmljavina me budi, zbog koje naglo ustajem..Drhtim..I dalje se čuje grmljavina..Ne čekam ni minutu već izlazim iz sobe i ulazim u dnevni boravak..Harry jedva da se vidi zbog je*enog mraka...Prilazim mu..Polako ga otkrivam i pokušavam legnuti pored njega..On se pomalo skuplja i iskorišćavam priliku i ležim kraj njega..Opet nas pokrivam, i okrećem mu leđa..Neka bude srećan..Jer ovo se nikada ne bi dogodilo, ali imala sam noćnu moru i grmi..I mrak je..Osećam njegov stisak oko mog struka i pribija me uz njegova jaka prsa..Sa prstima pomera kosu sa moga lica i osećam njegov vreo dah u predelu mog vrata..Samo se čuju naši uzdisaji, ali i grmljavina..Rukom prelazi preko mojih butina..
„Mhm..“ proizvodi...Pokušavam se opustiti, ali...Stalno mi se vraća onaj san u misli..’Zatvor?Harry?James?Zamalo da ga vidim..Moja smrt? Ah..Polako osećam kako mi se kapci zatvaraju..I tonem u san sa Harry-em..




...




Sa mrštenjem otvaram oči..Pokušavam se pomeriti..Ali sam zarobljena sa Harry-evim telom..Polako se pomeram i ustajem..Bravo Jennifer..Valjda mu se još spava, pa me je pustio..Imam sreće..Na stolu vidim njegov crni iPhone i uzimam ga u ruke, 06:40h...Rano je..Nema veze..Još malo posmatram Harry-a i ulazim u njegovu sobu i presvlačim se..Oblačim moju haljinu i ostavljam majicu na krevet..Polako izlazim iz sobe i obuvam crne štikle..Još jednom bacam pogled na Harry-a, mirno spava..Uzdišem i izlazim iz kuće..Ubrzanim hodom izlazim iz kuće i okrećem se za svaki slučaj da ne vidim Harry-a kako me prati..Moja sreća, nema ga..Izlazim na cestu i ubrzo zaustavljam taxi..Ulazim u taxi i govorim mu adresu...

...

Nalazim se u svojoj sobi, 07:36h...Rano je..Skidam haljinu i samo u donjem vešu se ’bacam’ na krevet..I opet tonem u san..

...

Sada me budi pevanje od moje bake..Po ko zna koji put se mrštim i sa blagom vrtoglavicom ustajem iz kreveta..Ulazim u svoje kupatilo..Perem zube, umivam se..Češljam kosu..Ulazim u sobu i oblačim crnu adidas trenerku..Napokon izlazim iz sobe, i ulazim u kuhinju u kojoj nalazim svoju baku..
„Dobro jutro“ veselo mi govori..
„Dobro jutro“ uzvraćam
„Baš si se lepo naspavala“
„Koliko je sati?“ pitam je
„Sada će 12h“
„Oh..“ mrmljam..Dodaje mi neki buket sa crvenim ružama..Mrštim se..
„Šta je ovo?“
„To ti meni reci..Neki slatki dečko je došao i dao mi je ovo za tebe..Malo smo proćaskali..Baš je sladak..“
„Khm..“ zakašljavam se..
„Zove se Ha..Harry, da..Tako se zove...“ širim oči.Oh...On sladak dečko..Eeeh, bako samo kada bi znala ko je on..Kada bi znala...Ali ne znaš..Mirišem ruže i u njima nalazim beli papirić sa porukom, vadim je i počinjem je čitati..

’Ne beži, devojčice..Od mene ne smeš bežati..

Večeras u 21h budi spremna, vodim te negde..

Budi sexy za mene ;) H. xx“ Jennifer...Bojim se da od Harry-a nikada nećeš pobeći..Glas dodaje..

  

Gotov je i 22.deo

Nadam se da vam se svideo <33

Meni nije ništa posebno,hhahah :P
Izvinite što ste čekali, ali, sam I bolesna, ali nekako uspevam da napišem nastavak..

Ipak nije bilo keksa…Ali zato za sledeći, nzm šta će se dogoditi, hmmm…
Hvala vam na prelepim komentarimaa *__*
Stvarno mi mnogo znače :3

Nastavak nadam se sutra u 22h ako ispunite uslove..
Uslovi su preko 100čitatelja, 20komentara i 20 vote :3

P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka

Love ya .xx

Revenge ✔️Where stories live. Discover now