Kolateralna šteta

2.6K 216 32
                                    


Tek što sam odgledala prvi snimak, na sada crnom ekranu se pojavio opet 16'estogodišnji Harry koji sedi sam u istoj prostoriji.
"Ovo je snimljeno samo par minuta nakon što sam ga ostavio samog" Richard me je obavestio što sam prihvatila sa klimanjem glavom.U sledećem trenutku telefon koji se nalaziti na stolu je počeo zvoniti i Harry ga je samo posmatrao nekoliko sekundi sve dok nije uzeo slusalicu sa svojom desnom rukom i primakao je svom uvetu.

"Jennifer, ja ću ti pre njegovog odgovora reći koja sam mu pitanja postavio kako bi shvatila ovaj razgovor" samo sam slabo klimnula glavom kao znak slaganja

"Halo."

"Ovde je dr. Knowles. Da li je Edward tu?"Richard je tiho izgovorio ovo pitanje u tačno vreme kada se izmedju Harry'evih obrva opet pojavila ona duboka linija i počeo je sa svojim britanskim naglaskom govoriti

"Izvinite doktore Knowles, samo sam ja ovde."

"Želeo bih da ga potražiš" Richard je veoma smireno rekao tu rečenicu i znam da je dok ju je izgovarao njegov pogled bio na meni jer je znao šta sledi dok ja nisam znala. Čim je tu rečenicu izgovorio Harry je spustio svoju glavu i ceo je početi drhtati. Stavila sam svoju desnu ruku preko usta kako bih stisala jecaje koji mi žele napustiti usta. U sledećem trenutku je podigao glavu gledajuci u plafon dok mu celo telo drhti i ispustio je glasan vrisak ispunjen bolom zbog kojeg sam ispustila par suza. Nije mi ovo prvi put da ovo vidim, sećam se vrlo dobro kada se i  u šumi ovo dogodilo ali ipak to ne znači da ne mogu odreagovati kao i prvi put što sam odreagovala, ovo je jako teško za videti.
"Šta mu se dogodilo?" tiho sam upitala Richard'a ali on mi nije dao odgovor već mi je sa pogledom dao do znanja da nastavim da gledam video. Harry je spustio svoju glavu u normalnom položaju i uzeo je slušalicu od telefona koja je bila bačena na stolu i opet je primakao ka svom uvetu i sa dubokim, hrapavim glasom koji pre par trenutaka nisam mogla čuti je rekao
"Ovde je Edward"

Richard me je obavestio o njegovom delu razgovora kako bi me naterao da pratim šta se događa
"Edward'e, ovde je dr Knowles..Da li bi želeo popričati na kratko sa mnom?" Richard završava svoju rečenicu dok mi je pogled zalepljen za Harry'a i radoznalost me pita šta će se sledeće dogoditi.

"Naravno" Edward kratko odgovara i spušta slušalicu.

Posle par minuta Edward je i dalje mirno sedeo  i gledao je u jednu tačku na stolu sve dok Richard opet nije ušao kroz elektronska vrata. Kada je ušao, Edward je svu svoju pažnju fokusirao na njega.

"Zdravo" Richard ga je pozdravio na topao način. "Ja sam doktor Richard" 

Edward je samo klimnuo glavom i mogu videti da je napet po držanju njegovog tela i da je nervozan..možda čak i nasilan što je potvrdila Richard'ova sledeća rečenica
"Edwarde, odglumljena agresivnost je uobičajena tehnika izbegavanja koje koriste granične ličnosti tokom terapije." zakašljao se i nastavio "Ali, to si već znao, zar ne?" Harry je prošao sa svojom levom rukom kroz kosu i kratko klimnuo glavom i u sledećem trenutku sam prestala disati kada je podigao pogled ka kameri jer sam dobila osećaj da gleda tačno u mene sa svojim crnim očima. Počela sam polako disati kada je spustio svoj pogled ka Richard'u i nastavio ga slušati.
"Moram se paziti tvojih patoloških potreba za iskorišćavanjem,Edward'e" Richard se opet zakašljao i otvorio je veliku crnu svesku ispred sebe opet negde na sredini i upitao ga je "Jesi spreman za nekoliko pitanja?" na šta je Harry samo klimnuo glavom.
"U domu u kome si odrastao, koliko je bilo prozora?" Richard'ov glas kao i stav je poprimio ozbiljnost što znači da je sada samo posvećen svom poslu i da ga ništa neće sprečiti da dobije odgovore na pitanja koje je postavio.
"Sedam" Harry je odmah odgovorio
"Sedam?"Richard je podigao obrve kada ga je pitao i Harry je opet potvrdio svoj odgovor

"Sedam."

"Shvatam.." Richard je  tiho rekao i zapisao je nešto u svojoj svesci

"Da li si religiozno vaspitan, Edward'e" Richard mu postavlja ista pitanja kao i prošli put samo što sada ne priča sa Harry'em već sa Edward'om..Isuse, sve ovo je tako zbunjujuće, imam osećaj kao da će mi glava pući.

"Kao katolik" Harry opet odmah odgovara na šta Richard podiže svoje obrve i zapisuje verovatno njegov odgovor
"Dobro,Edwarde. Ovde imam niz apstraknih slika, i želeo bih da ih pogledaš."
Edward je počeo pomerati svoju glavu levo desno i namrštila sam se kada sam čula šta je rekao
"Plesači, moljac, slonovi,djavo...Sve sam to već viđao, doktore" Edward je odlučno priznao.

"Da, jesi.Očigledno" Richard se slaže i opet se zakašljuje "Dobro,Edward'e, vidiš li neke brojeve u krugovima"

Stavio je prvi krug ispred njega i njegov odgovor je odmah bio 
"Ne" 
"U redu, a ovde?" Richard stavlja sledeći krug ispred njega i Edward'ov odgovor je isti
"Ne."

"Odlično...A recimo ova?" Richard stavlja sledeći krug ispred njega i Edward odgovara
"Broj sedam"
"Dobro" na tom delu Richard zaustavlja video i okreće se ka meni zbog čega se moja pažnja usmerava ka njemu
"Jennifer, obični ljudi ne bi videli taj broj, a Edward jeste a nema sočiva, to je prosto neverovatno za današnju nauku i veoma,veoma opasno.Na prva tri kruga za svaku osobu su vidljivi brojevi koji se nalaze u njima, ali Edward'u nisu  što je opet fascinantno" i posle toga pušta video zbog čega opet usmeravam svoju pažnju na mladog Harry'a.

"Dobro, Edward'e.Mogu li ti pogledati oči?" Richard ga pita i ustaje i približava mu se dok ga gleda direktno u oči.

"Nosiš li kontaktna sočiva?"
"Ne, to im je prirodna boja."
"Jennifer, oči su mu bile toliko crne da mu se zenice nisu mogle videti." Richard me obaveštava dok pomno posmatram Harry'a.

"Da li si daltonista, Edward'e?" Richard ga pita dok sedi na svoje mesto
"Ne, nisam" Edward uzvraća i Richard klima glavom
"Dobro, Edward'e, završili smo ovde..Hvala ti na saradnji" i Harry klima glavom dok mu se podsmešak formira na licu, veoma mali ali ipak vidljiv. Šta mu je to smešno? I video se tu ugasio

"Jennifer, u početku sam mislio da je Harry domaćin a da je Edward alter ego ali posle nekoliko meseci sam shvatio da to nije slučaj, da je ono što se dešava Harry'u dosta složenije od toga." spustila sam pogled na svoje ruke i klimnula glavom znajući koliko je Harry sjeban i koliko drži tajni u sebi.
"Ti još uvek nisi svesna koliko je Harry opasna osoba,Jennifer. On je kao tempirana bomba koja u svakom trenutku može eksplodirati dok ćeš ti biti kolateralna šteta..Samo ti,Jennifer."



A/N

Nadam se da vam se svideo 89. nastavak

Ostavite vote&komentar jer mi puno znače

Ako već niste, zapratite me kako bi bili obavešteni kada objavim novi nastavak
Love ya all .xx

Revenge ✔️Where stories live. Discover now