„Hejj, dobro sam“ pokušavam ga oraspoložiti ali i dalje ne progovara, ne pokazuje emocije, samo se gledamo a imam osećaj kao da gledam u nešto prazno..Mrštim se i počinjem da se spuštam ali se brzo njegove ruke obmotavaju oko mog struka kako bi me sprečio da se spustim.
„Jesi normalna? Ne smeš da hodaš!“ kolutam očima i gledam ga u oči
„Mogu da hodam“
„Ali ne smeš“ isfrustirano uzdišem i Harry ustaje izvodeći nas iz kuhinje dok sam u njegovom po ko zna koji put zagrljaju, sada smo u hodniku ali on nastavlja da hoda pravo otvarajući vrata koja se nalaze ispred nas.Zainteresovano gledam prostoriju oko nas i zaključujem da je u pitanju dnevni boravak, zatvara vrata od dnevnog boravka i kreće se ka kožnoj garnituri sedeći na jedan kauč dok sam i dalje na njemu..
„Možemo da gledamo neki film“ mrmlja ali ja protresujem glavom, podiže obrve i daje mi upitan pogled
„Šta želiš onda?“ pomeram pogled sa njega ka staklenom stolu ispred nas i na drugom zidu, tačno preko puta nas velikom televizoru, soba je obojena u tamnoj ljubačastoj boji,jako je lepo, moram priznati, spustila sam pogled na pod koji je prekriven čupkastim crnim tepihom, mahinalno prolazim rukom kroz njegovu kosu a da nisam ni svesna toga, dok za uzvrat dobijam prigušeno stenjanje od Harry’a.
„Na primer da razgovaramo“ vraćam pogled na njega i vidim da mu nije drago, češe se sa rukom po obrvi govoreći
„O čemu?“ sklanjam njegove ruke sa sebe i vidim da je izritiran zbog toga ali ipak ako planiram ozbiljno da pričam ne smem mu biti u zagrljaju, ne smemo se dodirivati, njegov dodir ne deluje dobro na mene, uzimam ih i skidam sa sebe stavljajući ih pored njegovih nogu i sedim na skroz drugi ugao kauča od njega, on je u jednom uglu a ja u drugom, nešto govori kroz izdah ali ne obraćam pažnju na to, vreme je da izvučem odgovore, želim saznati istinu, samo istinu i ništa osim nje.Podižem ruke ka prostoru oko nas
„O ovome Harry, zašto smo u šumi, najvažnije zašto sam sa tobom u šumi?“ spušta pogled na svoje ruke i kao po običaju vrti prsten oko prsta i svu pažnju mu posvećuje..
„Želiš odgovore..“ tiho mrmlja i ja klimam glavom svesna da me on ne vidi
„Da, želim odgovore.“ Uzdiše i podiže noge tako da su mu sada na kauču i savija ih naslanjujući glavu na kolena i gledajući me pravo u oči, i ja isto radim kao on pokušavajući potisnuti bol koju osećam kada mi stopala dođu u kontakt sa kožom, samo se gledamo, opet uzdiše i spušta pogled na svoje ruke, kao i obično duboka linija mu se stvara između obrva dok razmišlja.Stopala mi klize po koži ali ih čvrto držim sa rukama i usresređujem se na čupavca preko puta mene..čekam...čekam.
„Prvi put kada su te kidnapovali...nisam bio umešan u to“ tiho mrmlja a meni srce prestaje kucati, zaleđena sam, on zna da sam bila već kidnapovana, pa kako..?
„Louis je to uradio kako bi uplašio tvog brata i dobio papire..uspelo mu je“ govori kroz šapat ali ga i dalje glasno čujem kao da viče.
„Hteo si me..sećaš se?“ i ja govorim kroz šapat prisećajući se kako me je Niall bio upozorio „hteo si da me iskoristiš, jedna noć..“ zarivam nokte u kolena i pokušavam ne zaplakati, ne znam zašto sam ovoliko emotivna..stvarno ne znam.
„Ali nisam, pobegla si“ podižem pogled ka njemu i vidim mu osmeh na licu „ti si jedina devojka koja je pobegla od mene i...koja i dalje beži“ uozbiljio se i vidim kako čvrsto steže šake zbog čega mu se na rukama urezuju vene.
„Sam si kriv, znaš i sam“ mrmljam u samoodbranu i on klima glavom
„U šta je James bio umešan?“ uzdiše i osećam da je zabrinut, meškolji se u mestu ali me ne sme pogledati u oči, protresuje glavom i prolazi rukom kroz kosu i baca maramu na pod kako mu ne bi smetala..Kosa mu je odmah oblikovala lice,kovrdže su još veće i kosa mu je dostigla dužinu do ramena, da je na nekom drugom muškarcu, rekla bih da je peder ali na njemu izgleda mnogo izazovno.
„Nisam spreman..“ tiho mrmlja „ne sada, daj mi malo vremena“ podiže glavu i gleda me u oči tražeći vremena, pa...bolje išta nego ništa, klimam glavom „u redu“ uzdiše sa olakšanjem i nastavlja da govori ono što njemu odgovara otkriti..Muči me činjenica da me je želeo, zašto? Nešto se krije iza toga, sigurna sam u to ali daću mu vremena, malo vremena..
„Zašto si me hteo dati Louis’u?“ pitam ga iz vedra neba i srce mi poskače sve brže i brže iz svake sekunde koja prolazi, opet protresuje glavom..
„Nisam hteo“ kolutam očima
„Nemoj lagati“ upozorujem ga ali on opet protresuje glavom
„Zayn te je prevario..“ mrmlja
„Otkud znaš da me je Zayn zvao, otkud znaš toliko tih stvari?“ mrštim se i on se osmehuje
„Godinu dana je dug period, dovoljno je da se sve istraži i otkrije“ klimam glavom
„One noći kada je Louis došao sa Zayn’om i Niall’om, rekao ti je u sobi da ti je istekao rok i da imaš fore do sutra..da me doneseš“ podiže obrve
„Njuškalo..“ mrmlja i kolutam očima „da rekao je i trebalo je da te donesem al..“ prekidam ga „kada sam ušla u dnevni pričao si sa nekim na telefonu i rekao si da ćemo doći..“
„Samo me saslušaj“ mrmlja, meškoljim se u mestu i klimam glavom „pričao sam sa Niall’om, trebali smo otići negde..zajedno“ mrštim se i dajem mu do znanja da ne razumem, uzdiše pa oblizuje usne zaključujući pogled sa mojim i stvarajući zeleno-plavu vezu.
„To je bio zadnji dan da te predam ali nisam hteo..nisam mogao“ govori tiho i osećam bol u njegovom glasu dok ga izbezumljeno gledam..Nije me hteo dati? Ohh Bože.
„Bio sam zakazao let i sve sam sredio kako bi smo otišli dalje iz Londona dok se sve ne smiri..Louis je nekako saznao za to, i prešao me je tako što te je Zayn zvao i rekao ti je za posao koji sam trebao odraditi..ti si poverovala i...uhh, i ostavila me“
„Isuse..“ tiho govorim i spuštam pogled na pod, sve sam sjebala, nisam ostala da ga saslušam..
„Rekao sam ti da nije tako kao što misliš, da mogu objasniti ali si rešila poverovati kretenu Zayn’u..“ govori i osećam ljutnju u njegovom glasu, šta god rekla ima pravo, lično ja sam kriva..
„Posle svega što mi se dogodilo nisam znala kome mogu verovati a kome ne..“
„Posle svega što smo zajedno doživeli nisi mi mogla verovati..“
„Trebaš me ra..“ prekida me
„Isuse Jennifer, označio sam te, dodirivao sam te i nisi mi mogla verovati posle toga“ spuštam glavu i i sada se ja igram sa rukama, osećam kako mi obrazi gore, prisećam se kako me je dodirivao, svaki organ mi se na to prisećanje grči i svaka dlaka na ruci mi se diže, pretpostavljam da sam crvena kao paprika,sa razlogom, da li je stvarno morao to pomenuti? Očigledno da.Osećam njegov vreli dodir na mom koleno zbog čega mi ogroman eliktricitet prolazi kroz telo i krv ubrzano pulsira, disanje mi se sa usporenog prebacilo na ubrzano, osećam srce kako mi jako kuca i Harry’evu siluetu ispred sebe, i njemu se prsa brzo podižu i spuštaju, njegov vreo dah mi se odbija o kožu i u disajne organe mi ulazi miris minta..ne osećam više jabuku..
„Hej, ne stidi se!“ tiho me pokorava zbog čega od sramote spuštam glavu na kolena i pravim oblik lopte, čujem njegov hrapav osmeh ispred sebe zbog čega kolutam očima, njemu je očigledno sve ovo smešno, meni i nije nešto..
„Isuse devojčice, mi smo odrasle osobe normalno je da budem..“ prekidam ga
„Ćuti! Ne želim da te slušam!“ sada mu je još glasniji i hrapaviji osmeh zbog čega se i ja smešim, kreten..Podižem glavu i vidim da je do mene jastuk uzimam ga i udaram ga sa njim po sred glave zbog čega se iz sve snage smejem, a on se uozbiljio i gleda me, streljajući me pogledom, grizem usnu pokušavajući potisnuti osmeh ali mi ne ide
„Znači tako?“ pita me podižući obrve a ja protresujem glavom „dobrooo“ razvlači reč i odjednom sam ispod njega dok me počinje golicati.Koprcam se i pokušavam ga gurnuti dalje od sebeali ne mogu, prejak je, vrištim, smejem se,plačem od smeha ali me ne pušta.
„Harry, ne mogu da dišem!“ napokon staje i dolazim do zraka, prsa mi se nekontrolisano brzo podižu i spuštaju dok ga gledam iznad sebe, nije ni on ništa bolji..
„Druga runda?“ pita i podiže ruke, odmah ih spuštam glasno govoreći
„NE, NE! Ne mogu više molim te!“ smeje se i opet govori „dobrooo“ i počeo je opet da me golica, nestaje mi vazduha, vilica mi se ukočila dok ga udaram sa rukama po prsima ali ne pomaže, ne staje, nekako sam se izmigoljila iz njegovog zagrljaja i pala sam na mekan, čupavi pod i dok sam pala čuo se zvuk koji se nikada pred Harry’em nije trebao čuti..Glavu sam zagnjurila u meki tepih i čupam ga sa noktima pokušavajući se sakriti od sramote, iza svojih leđa čujem najglasniji do sada Harry’ev osmeh koji mi ulazi u ušnu školjku i koji mi šalje val elektriciteta kroz kožu.Okrećem se ka njemu i vidim kako je bacio glavu unazad gledajući u plafon, oči su mu skoro pa zatvorene dok se smeje iz sve snage..Napokon dolazi k sebi i spušta pogled na mene dok ja okrećem glavu i opet je zagnjurujem u crni tepih koji me bocka po licu..
„Devojčice, ne stidii se“
„OSTAVI ME NA MIRUU!“ glas mi je prigušan zato što sam okrenuta ka tepihu, opet se čuje njegov osmeh zbog čega još čvršće stežem tepih
„Pa to je sasvim normalno,ako hoćeš i ja ću prdnuti kako bi ti bilo lakše“ razgoračila sam oči, koji je on smrad
„ISUSE NE!“
„Okreni se, hoću da te pogledam“ glas mu se drastično promenio, iz razigranog i veselog do strogog i dominantnog
„Ne želim!“ inatim se, dovoljno sam se osramotila pred njim,želim se zavući u neku rupu i nikada ne izaći iz nje, ne posle ovog blama..Ne čujem Harry’a ali odjednom kod svoje zadnjice osećam nečiju težinu, o nije valjda..Osećam kako se spušta sada je skroz naslonjen na mene, o Bože neka se skloni!Pomera moju kosa sa lica zbog čega do maksimuma zagnjurujem glavu u tepih ali ne pomaže, uzima mi obe ruke i stavlja mi ih do moje glave, zarobljena sam, sranje..Polako spušta glavu i osećam njegov vreo dah pored mojeg uveta, zatvaram oči i zamišljam da je ovo san, da se ništa od ovoga nije dogodilo, ali nažalost jeste..lapsus.
„Zašto se stidiš?“ govori sa svojim tihim, senzualnim glasom zbog čega stenjem ali pokušavam to prekriti tako što se mrdam ispod njega, nadam se da mi uspeva..Ništa ne progovaram, pa šta bih mogla reći?
„Odgovori mi“ glas mu je grublji ali i dalje mekan u isto vreme,kako mu to uspeva?
„Ne stidim se.“ Mrmljam ali znam da mi ne veruje
„Ne laži“ govori sa oštrim glasom ali teram po svome
„Ne lažem“ u sledećem trenutku osećam kako mi desna strana zadnjice gori zbog čega ispuštam bolan jecaj
„Ne laži“ sada mu je glas dosta grublji i vidim da se razigrani Harry izgubio..U sledećem trenutku sam okrenuta prema njemu, pre nego što sam pokušala da ga gurnem sa sebe zarobio mi je ruke koje su mi sada iznad glave..
„Da nešto rešimo“ mrmlja i vidim kako mu se kutovi usana podižu ali on to vešto prekriva grickanjem donje usne, ne znam koliko dugo sam mu posmatrala usne sa požudom ali sam ubrzo podigla pogled zakljucujuci sa njegovim mračnim, razigranim..
„Nisi robot, svako prdi to je ljudski ako nisi znala i ne trebate biti sramota“ zatvaram oči i opet mi obrazi gore dok ga slušam kako mi pridikuje „otvori oči“ taman da mu se usprostavim zaustavila sam se i otvorila sam oči, ne želim da rizikujem.Opet ga gledam u oči i vidim mu zadovoljstvo u očima, voli da ga slušam,što je veoma retko..
„Dodirivao sam se, i tebi se to svidelo i ja sam uživao u tome“ dok to govori osećam njegovu erekciju tačno iznad mojeg klitorisa, ispuštam izdah zadovoljstva zbog čega on sada ne pokušava prekriti svoj vragolast osmeh, kao da mi je bomba pukla u stomaku, koža mi je naježena a usne mi drhte u želji da osete njegove, polako spušta glavu sve dok njegove kovrdže ne škakljaju moje lice, zatvaram oči i gutam pljuvačku, osećam njegov dah pored mojeg uveta „mogli bi smo to ponoviti“ tiho i sa svojim hrapavim i zavodljivim glasom govori, isključila sam mozak, isključila sam zdrav razum, samo sam bila usresređana na moju želju za njim, protrljao je moje usne o njegove i odjednom sam ostala lišena njegovog dodira, kroz celo telo mi je prošla bol kao kada se neko opeče o rernu ali i dalje je želja osetiti tu bol kada se hladno dotakne sa toplim ista, čak još veća..Bože šta mi radi.Otvaram oči i vidim kako se kreće prema vratima ostavljajući me ovako željnu, slabu na podu, pre nego što je izašao iz sobe okrenuo se prema meni ne stideći se pokazati mi svoj bezobrazan osmeh i govoreći
„Spremi se večeras, izvodim te negde“ brzo odgovaram
„Nemam odeću“
„Pobrinuo sam se za to“ namignuo mi je i izašao je iz sobe i čujem kako se njegovi teški koraci udaljavaju i postaju tiši i tiši dok ih nisam u mogućnosti više čuti, zatvaram oči i proklinjem samu sebe, kako je moguće da i dalje tako deluje na mene, kao magnet na metal? Bože, nema mi spasa,sada sam na milosti kovrdžavog čupavca koji ima poremećaj ali ipak...ipak mislim da osećam nešto prema njemu.A/N
Gotov je i 50. nastavak, omg, ne mogu da verujem da sam stigla do ovde, hvala vam ovo se sve događa isključivo zbog vas!
Nadam se da vam se svideo nastavak
Prošli nastavak nije bio nešto dug zato sam se potrudila za ovaj koji ima ukupno 5 stranica na wordu
Ukupno 12 nastavka nije bilo Harry'a,omg 12 dugih nastavka, verujem da se niko od drugih autora svojih priča ne bi usudio na ovakav 'podvig' tako da se izjasnim, jer sam ja vas uveravala da je Harry mrtav i kako ga više neće biti u prici i to je bilo veoma rizično, zar ne? Jer sam mogla izgubiti još puno, puno čitatelja ali nisam, svi ste ostali i pomno pratili nastavke i zbog toga vam hvala..Trebali ste shvatiti da..naravno svaki autor je drugačiji ali ja ne želim da se držim njihovim 'pravilima'..Ne mora ako je već ff o Harry'u on se ne mora pojavljivati svaki put u svakom nastavku to sam vam i dokazala hah, ja msm da se po tome razlikujem jer niste navikli da Harry'a nema o ff koji je o njemu punih 12 nastavka, ali sam se ja usudila haha..Svaka priča bi trebala imati 'mirnije nastvavke' tako se i ja trudim da vas malo oraspoložim i da vas nasmejem, potrudila sam se da vas nekako nasmejem u ovom nastavku, nadam se da sam uspela haha, znači malo da predahnemo od misterija, znači malo #Jarry moments pa se vraća u igru sve od pre, velika petorka, neka nova osoba, znači sve ubacujem..Znam da sam vas smoriila i drago mi je ako ovo čitate ali sam zelela reci kako sam celu moju pricu ispocetka procitala kako bi se prisetila svih malenih ali vaznih detalja i sve sam to zapisala jer mrzim kada neko pomene u prici u jednom nastavku nesto pa posle zaboravi na to, kako god, smorila sam vas..
Uslovi su preko 200reads, 60vote & 50 comments *znate koliko mi znači kada komentarišete makar jednu reč*
P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka
Ly all .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles