Glupe noćne more

12.7K 515 7
                                    

"Ne brini se, zabavićemo se.." ali znala sam da ulazim u još jednu nevolju dok sam joj ovo govorila...



.......




Posle nekih sat vremena napokon je otišla...Bolela me je glava, jer je uglavnom Emily plakala i žalila me je zbog svega što mi se dogodilo...Mrzim kada me neko žali, ne volim to, nema potrebe da me ljudi žale...Ja sve ovo što mi se dogodilo gledam kao veliku lekciju u životu, promenila sam se, shvatila sam život oko sebe koliko je surov, i ja sam mu se prilagodila i postala sam hladna i "šuplja" sa njim..Jooj za dva dana počinje fakultet..Možda se ispišem, nikad se ne zna..Nemam živaca da učim, družim se, u stvari nisam spremna za normalan život kao i svaka 18-ogodišnjakinja, nisam kao one, drugačija sam, ali nema veze otićiću na fakultet da vidim kako je tamo, ali ću se vraćati kući, ne želim da tamo živim sa drugim studentima...Pogledala sam na sat i videla sam da je 16h au, već ceo dan nisam jela, otišla sam do kuhinje i napravila sam sebi sendvič, nakon što sam ga pojela, otišla sam do sobe i istuširala sam se, već je bilo 18h posle svega toga..Nisam znala šta da radim, pa sam uzela laptop ušla sam na twitter i pogledala sam objave, obaveštenja, pa sam pustila muziku..Demi Lovato, Beyonce, Rihanna...Sve sam slušala, opustila sam se, jedino me muzika opušta..Sutra me čeka jako važan dan..Moram da budem spremna..Negde oko 21h sam legla da spavam, bolela me je glava, upalila sam lampu i polako sam zaspala.....





.....


"Večeras ćemo se zabaviti, uživaćeš..." rekao mi je nečiji hrapav glas, neko me je držao, čvrsto, i mazio me je po celom telo...Zaledila sam se, šta se događa...Nečija ruka mi je počela skidati pidžamu, vrištala sam:
"NEMOJ!!!Šta se događa" ništa mi nije odgovorio, mrak je, ništa ne vidim, neko je u krevetu sa mnom..Pokušavala sam da ga odgurnem, ali bezuspešno...Udarala sam ga rukama, nogama, ništa..Samo me je skidao, vrištala sam, ali se ništa nije događalo..Odjednom mi je skinuo gaće i čula se neka kesica kako se otvara...MOLIM, neko će me sil......



....




Jennifer, smiri se...Diši, opet je ovo bio san...OPET JOŠ JEDNA NOĆNA MORA...Smiri se, prošlo je, sve je u redu...Drhtala sam, sva sam znojava...Uzela sam telefon sa police i videla sam da je 2:53h rano je...Zatvorila sam oči i pokušavala sam zaspati, ali mi se stalno vrtila ova noćna mora po mislima..Ovaj glas je valjda bio od kovrdžavog, možda ću ga danas napokon upoznati..Posle nekih 30min. sam zaspala, hvala Bogu nisam imala više noćnih mora...Zaspala sam razmišljajuči opet o kovrdžavom čudaku koji me toliko plaši...






JUTROOO


Probudila sam se....Sada je 10h, super...Ustala sam, ugasila sam noćnu lampu i otišla sam do WC -a, obavila sam higijenu, istuširala sam se, i otišla sam do kuhinje, pa sam jela..Sada je 12h...
Hmm...Šta bih mogla da radim, sutra je škola, uff, osećam se kao da idem na sahranu..Rešila sam da zovem Emily, ona ima kola, i dogovorile smo se da u 21h dođe po mene...

.....


Otišle smo do tržnog centra i kupile smo haljine, štikle..Kao i sve devojke, ali ja nisam želela da kupim haljinu, Emily me je naterala...Ja da sam se pitala obukla bih kožne crne farmerice, starke i neku majicu sa slikom od kostura...Ali samo ovaj put sam je poslušala..Kupile smo uniformu za školu, ali ću je ja sutra samo obući, posle ću je baciti..Nemam nameru da tu glupost nosim...


......


Sada je 19h, vreme je da se spremim....


..

Istuširala sam se, nisam se mnogo našminkala, samo sam stavila crno-crvenu senku na oči...Volim da mešam boje, i stavila sam labelo na usne, ukus jagode..Od malena sam stavljala to labelo, i tako mi je prešlo u naviku...Obukla sam kratku sivu haljinu sa raznima cvetićima na njoj, valjda su bili cvetići...Haljina je prekratka, osećam se loše, kao da sam gola, grozan je osećaj..Obukla sam štiklu sa malom potpeticom, mrzim štikle...I pustila sam svoju kovrdžavu kosu da mi padne niz leđa i da mi prekrije lice, ali nije uspela do kraja..Spremna sam, samo sam još nešto...Stavila sam narukvicu, zlatne boje na ruku..Neobičan je oblik, to mi je omiljena narukvica, mama mi ju je poklonila, uvek je stavljam kada idem negde..Ona mi je kao amajlija...


...

Izašla sam na hladan vazduh, i ugledala sam Emily-in auto, zasvirala je...Zaključala sam vrata i laganim koracima sam se uputila ka autu u kome se nalazila moja najbolja drugarica..Pre nego što sam izašla, obukla sam crni kaput, ipak je hladno...Ušla sam u auto i sela sam na suvozačevo mesto..Poljubila sam se sa Emily, i krenule smo....
"Prelepa si" zakolutala sam očima i rekla sam:
"I ti si" nasmejale smo se...

....

Posle nekih 15min. smo stigle...Kuća je ogromna, na samom ulazu smo videli oko 30 tinejdžera...Mrzim zabave....Rekla sam Emily kada smo izašle iz njenog auta:
"Zapamti, ti se zoveš Jennifer a ja Emily, samo mene prati" samo je klimnula glavom, i ušle smo u ogromnu kuću...Čim smo ušle odmah sam osetila miris cigara i alkohola...Pijane klinke, muškarci koji ih iskorišćavaju...Grozno...Dok smo se "probijale", videla sam da su svi imali puno tetovaža..Devojke su imale prekratke haljne,reklamirale su se...Gde ide ovaj svet..Dok smo prolazile u potrazi za Zayn-om, mogla sam da čujem kako neko doziva:
"EMILY!!EMILY, OKRENI SE" okrenula sam se i susrela sam se sa dečkom sa puno tetovaža....




Gotov je i 10.deo
Nastavak kada ispunite uslove
Uslovi su preko 60. čitatelja, komentarišite&vote
Izvinite glup je nastavak, ali koliko znam, u sledećem delu upoznaje dotičnog :3
P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka
Love ya .xx

Revenge ✔️Where stories live. Discover now