‘Imate pesmu sa strane, uživajte..xx’
„Sada je 20h, a nedelja je..Teretana je zatvorena..Samo smo ja i ti ovde...sami“ sada nije pokušavao prekriti vragolast osmeh i rupice koje su mu se ucrtale u obrazima...Ja i on sami? ’Sada je zasigurno, da ti nema spasa’ glas sleže sa ramenima, i prvi put u životu me žali...Ovo će biti zanimljivo...
„Molim?“ nije mi odgovorio već je sa mnogo strasti spojio naše usne..Uzdisaji, otkucaji srca, pokreti, hormoni...Sve je podivljalo, ne mogu da se kontrolišem..Pokušava ugurati svoj jezik u mojim ustima, ali mu ne dozvoljavam, već ga grizem za jezik, a od njega dobijam nezadovoljno stenjanje..Ruku koja mu se nalazila na mom kuku je spustio na moje dupe i obuhvatio ga je sa celom rukom i stisnuo..Htela sam da ga udarim u prsa i da mu kažem kroz poljubac da prestane, ali je on tu situaciju iskoristio tako što je svoj vreo jezik ubacio u moja usta i stapao se sa mojim..Njegove grube usne protiv mojih..Poljubac je strastven, grub, ali i zavodljiv...
„Dupe ti izgleda neverovatno u ovim farmericama“ približava svoje punačke usne i kraj mog uveta sa njegovim hrapavim jezikom mi priča prljave reči,koje mi i prijaju više nego što bi trebale..
„Harry“ stenjam kada svoje usne stavlja na moj vrat i gricka ga, ljubi, liže...Prevruće je..
„Nisam zaboravio na ono juče“ govori mi i prestaje sa svim akcijama i podiže pogled i zaključuje ga sa mojim..Obe svoje ruke stavlja na moje obraze i gleda me..Šta da kažem..U transu sam..Oblizuje svoje usne i naslanja njegovo čelo na moje..
„Mislio sam da to želiš kao i ja“ ugrizujem se za donju usnu i gledam ga...Hormoni me nadvlađuju, i mogla bih veoma brzo reći nešto što ne smem..Samo se gledamo, niko ništa ne govori..Ovo nije ne prijatna tišina, već ona lepa, zbog koje mogu razmišljati...’kako ćeš kupiti mozak, jer ga nemaš’ ma ćuti! Zatvara svoje oči i ja isto to radim..Opet prislanja njegove usne na moje, i sada na veoma nežan, spor način pokreće naše usne..U stomaku mi se prevrće svaki organ..Krv mi ubrzano pulsira, a o srcu da ne pričam...Stavlja svoju desnu ruku na moje srce i govori, šapuće...
„Jesam ja razlog?“ misli na moje srce, ne znam..Uplašio me je, ništa strašno, samo zbog toga tako ubrzano kuca, nema drugog razloga..Ne sme biti!
„Ni...nisam te očekivala, pa valj...da je zb..“ prekinuo me je
„Želiš me“ raširila sam oči, i odmah sam se pomerila od njega, i ostala sam lišena od njegovog dodira, daha...Protresla sam sa glavom..
„Ne želim!“ opet ima vragolast osmeh na licu...Ugh! Počeo mi se približavati, a ja sam se udaljavala od njega..
„Lažeš..“ oblizujem svoje veoma suve usne i smejem se
„Krivo ti je zato što te ne želim“ približava mi se sve više i više, sada sam pribijena uz hladno ogledalo, nemam gde..Stavlja obe svoje ruke iznad moje glave, i zarobljena sam..Približava mi se do maksimuma, koliko nam gravitacija dozvoljava, zbog čega ostajem bez daha..Oblizuje svoje usne i pomera glavu ka mom uvetu...
„Ne želiš me....Zašto ti srce ovako ubrzano kuca“ stavlja opet ruku na moja prsa „zašto ovako zadrhtiš kada te dotaknem? Zašto me svaki put povlačiš za kosu kada te ljubim kao znak da ponovim? Zašto su ti sada rumeni obrazi? Zašto ne možeš priznati da me želiš?“ opet naslanja svoje čelo na moje, i mogu videti da mu se boja očiju promenila, sada su svetlo-zelene, uzdiše zbog čega mi se vrti u glavi, ovo je previše, njegov dah, blizina, reči...Ipak nije završio da govori, nastavlja, prvo spušta pogled na moje usne, pa opet zaključuje pogled za moj..
„Nije strašno da priznaš...I ja tebe želim..“ dahće „prokleto te želim..“ oblizujem svoje usne, i taman da se usprotivim i demantujem on me opet prekida..Uzima jednu ruku koja mi se nalazila pored tela, spuštam pogled i gledam šta radi..Uzima mi ruku i stavlja je na njegovu dužinu..
„On te želi..“ stenje..
„Harry, ja ...“ prekida me..
„Napališ me samo sa jednim dodirom, šta mi to radiš devojčice?“ nemam odgovor..Sležem sa ramenima...Gleda me u oči, kao da može gledati kroz mene, ježim se...Spuštam svoju ruku sa njegove ogromne, i čvrste dužine, i mogu videti kako mu se usnica krivi na stranu, ali prekriva osmeh tako što gricka usnu..Udaljava se od mene i ide ka vreći..Okreće se ka meni i podiže obrve..
„Hajde..“ mrštim se..
„Šta?“ koluta sa očima..
„Dođi“ pomeram se od ogledala i približavam mu se...Zar je istina ono sve što mi je rekao..Stavljam svoju ruku na obraz i shvatam da gori..On me posmatra dok se proveravam i smeje se..
„Slatka si kada si rumena..“ kolutam sa očima, i automatski spuštam ruku..Okreće se i mogu videti njegova razvijena prsa...Sada je samo u crnom šorcu i crno-belim adidas patikama..Spušta se i uzima moj kaput, a ja se mrštim..Nešto traži po džepovima, i posle par sekundi vidim kako izvlači ruku sa dva pakovanja žvaka..
„Hejjj!“ približavam mu se „to je moje sada!“ mrštim se, on vadi dve žvake i ubacuje u svoja usta..
„Sada je moje..“ kopira moje reči..Kolutam očima i uzdišem
„Daj mi onda dve.“ Podižem ruku i ispružujem dlan,a on mi prilazi, par koraka nas deli..Gleda me i protresuje glavom..
„A Harry!“ ljutito ga prozivam a on se smeši...
„Hoćeš žvaku?“ automatski klimam sa glavom, a on isplazuje jezik sa žvakom na njemu..Mrštim se i govorim
„Ne treba mi tvoj jezik..“ smeši se, i približava mi se, opet zatvarajući prostor među nama
„Uzmi..“ a ja se sarkastično smejem
„Nema šanse“ ubacuje svoj jezik u usta i sleže sa ramenima
„U redu“ a ja isfrustirano uzdišem...Hvata me za ruke i okrećeme ka vreći, mrštim se
„Šta radiš?“
„Učim te kako da se samoodbraniš..“ uzdiše, „trebaće ti“ govori sebi u bradu, kroz šapat..Trebaće mi?
Uzima mi desnu ruku i podiže je i steže mi šaku..
„Stegni je iz sve snage“ klimam sa glavom, drugu ruku mi stavlja pored kukova i ostavlja je tako....Spušta se i hvata moju desnu nogu, i pomera je ka dole..Podiže se i oslanja se na mene i levu nogu mi povlači iza..Skroz sam pribijena uz njega, osećam njegov vreo dah kod moje ušne školjke..
„Tako..Sada udari vreću iz sve snage.“ Uzdišem i posle par sekundi je udaram, ništa, nije se ni za centimetar pomerila...A od strane dotičnog dobijam zauzvat hrapav osmeh..
„Harry!“ upozoravam ga
„U redu..Samo mi je čudno kako si pre onako jako udarala vreću“
„Kako znaš?“
„Gledao sam te.“ Raširila sam oči.
„Koliko dugo?“ sleže sa ramenima..
„Od kada si došla..Bila si baš zadubljena u misli jer me nisi primetila..“ opet mi se približava „vatrena..To mi se sviđa.“ Iznenada prislanjam moje usne na njegove i ubacujem svoj jezik u njegova usta..Osećam kako mu se tresu prsa, smeje se, pa sada ja vodim..U njegovim ustima nalazim nešto mekano? Žvaka! Ne čekajući ni sekundu mu je vadim iz usta i ubacujem u moja i pomeram se od njega sa pobedničkim osmehom..
„Hejj!“ negoduje
„Rekao si mi da uzmem...“ sležem sa ramenima „uzela sam“ i grickam donju usnicu i on mi se pridružuje..Okrećem se ka vreći, i zauzimam pozu koju mi je Harry pokazao i uzdišem i udaram vreću..Malo se pomerila, a ja psujem sebi u bradu..Nemam više volju da je udaram..Okrećem se ka njemu i vidim kako se smeje..Kolutam očima
„Ha ha ha, baš je smešno..Umirem..“ sarkastično mu govorim..A on oblizuje svoje usne i približava mi se..
„Umorna si, nastavićemo drugi put“
„Kao da će biti drugog puta“ sarkastično mu govorim
„Biće i više od toga“namiguje mi a ja kolutam očima...Baš je raspoložen večeras..
„Idemo“ mrmljam i uzimam kaput sa poda i izlazim iz prostorije gde se nalazila vreća..Harry ide za mnom..Prolazimo kroz teretanu i čudno mi je, on i ja sami..Uvrnuto..
„Ko ti je dao ključeve?“ okrećem se ka njemu, i vidim da oblači belu majicu i ostajem lišena pogleda na njegov izložen i razvijen torzo
„Liam.“ Govori mi a ja se odmah smejem..
„Pa što mi onda govoriš da ne smem da pričam sa njim..I kao da te slušam.“
„Razgovaraćemo o tome..“ samo mi je to rekao, i ostavio me je sa dodatno još 100 pitanja gratis...Nije fer!
Izlazimo iz teretane i on je zaključava i idemo malo dalje do njegovog Range rovera i ulazimo..
Harry pali auto i ubrzo ga pokreće..Malo mu je opalo raspoloženje, od kada sam pomenula Liam-a, a kada se već oni druže, zašto mu smeta da se i ja? Nešto tu smrdii..’Ti’ kolutam očima..
„Samo me poslušaj, i ne pričaj sa njim“ mrmlja, i naglo okrećem glavu ka njemu..
„Ne možeš da mi naređuješ, ja ću da pričam sa kim ja hoću.“ Izritirano uzdiše a moja jezičina preovladala i pogoršava situaciju „nisam tvoja!“ skreće pogled sa puta i gleda me, naježila sam se..Pogled mu je strašan, vidim mu vene ucrtane u vratu i lupka sa prstima po volanu..Vraća pogled na cestu i ne progovara ni reč, a ja gledam kroz prozor posmatrajući zgrade i kuće kroz koje prolazimo...
...
Staje, i ja ga gledam, a on gleda sa druge strane..Nemam živaca da se raspravljam sa njim..Uzdišem i izlazim iz auta..Posle par koraka se okrećem i vidim Harry-a kako nestaje sa ogromnim crnim autom..Nema nikoga na cesti a ja sam u pravcu u kom je Harry otišao pokazala srednji prst i ušla u kuću..Izula sam patike na samom ulazu i dok sam se kretala ka svojoj sobi videla sam u dnevnom boravku svetlost..Namrštila sam se, i ušla sam unutra..Pattie se nalazila na kauču, zaspala je..Zar nije otišla? Hm..Pribrižila sam joj se i prodrmala sam je za rame..
„Pattie..“ ima čvrst san..
„Pattie!“ otvorila je svoje umorne oči i pogledala me je
„Jennifer..“
„Zar nisi otišla?“ protresla je glavu
„Nisam...Nisam kao on, nikada te neću napustiti“ nasmešila sam se i zevnula
„Idem da spavam.“ Klimnula je sa glavom
„Laku noć“ uzvratila sam i polako sam ustala i uputila sam se ka svojoj sobi..
Napokon sam se ušuškala u krevet nakon dugog tuširanja..Kapci mi se sklapaju, ali pre nego što sam zaspala, čuje se moj telefon..Mrštim se i uzimam ga za stočića i otvaram poruku malo žmureći..
„Čudno je to što ne želi da budeš u blizini njegovih prijatelja..To znači da krije nešto veliko..Ali šta? To je na tebi da saznaš .xx“Gotov je i 29.deo
Nadam se da vam se svideo :3
HVALA VAM NA SVEMU, NEVEROVATNI STEE
Uuh, bio je perverzan ovaj deo, malo hhhahah
Nastavak u petak ili sutra ako ispunite uslove
Uslovi su preko 150 čitaoca, 30vote i 30comments
OVAKO, DOSTA KOMENTARA SA ’SAVRŠENO JE, ILI PRESAVRŠENO JE’
Naravno, to meni laska itd...Ali nije ova priča savršena, ima milion mana..Kada svi razmislimo, samo je 1D savršen, zar ne? Hahha, tako da želim da čujem kritike, i vaše mišljenje o celoj priči, valjda vam nije teško da odvojite par minuta da napišete to, zar ne?
P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka, žurila sam
Love ya .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles