„Obeležje, devojčice..“ uzdahnuo je „sada si samo moja...moja devojčica“ gledao me je tako samouvereno, i oblizao je svoje usne...Ma, koji vrag!?Opet je prislonio njegove punačke usne na moj vrat i ostavio je nežan poljubac na ranu, nije to neko glupo obeležje...Sada sam osetila njegov vreo jezik kako mi prelazi preko rane, zadrhtala sam, sisao mi je ranu, ljubio...istovremeno..Bol je nestajala..JENNIFER UPADAŠ U ZAMKU!!Znam, glas me u glavi pokušava opametiti čitajući pravila zbog kojih trebam mrzeti dotičnog, ali...Razmišljaj Jen, moraš sada ti biti glavna...To će biti zanimljivo, zar ne..?
Oblizala sam svoje usne dok se on ugrizao za svoju donju, okrenula sam se prema njemu..Zapamti Jen, on je kreten, kao i svi, ne smeš mu poverovati..On se igra, a i ti se igraš, osveta, ne zaboravi..Stavila sam svoju desnu ruku na njegov vrat i pravila sam kružiće sa noktima..Napokon sam progovorila..
„Hm...“ oblizala sam svoju usnu, i nastavila ’ko da si počela’ glas negoduje
„Devojčica nisam, kao ni tvoja..“ namrštio se i nisam mu dozvolila da nešto kaže, i pre nego što je negodovao stavila sam prst na njegove roze usne i rekla sam „Shhh...Ja sada pričam“ i nastavila sam, dok me je on gledao sa puno žudnje, kakve li mu prljave misli padaju na pamet...Kada bolje razmislim, ne želim da znam..
„Ne razumem te Harry..Na predavanjima si takav kreten, a na pauzama me zoveš, a gde god stigneš se ljubiš sa tamo nekom..“ reči su mi same od sebe izletele..Jebote Jennifer zašto si ovo rekla...Pomisliće da si ljubomorna..’Pa i jesi’ glas pametuje u mojoj glavi..Ućuti i ti..Nasmejao se i oblizao je svoje usne i u isto vreme moj prst..Odmakla sam ga sa njegovih usana i podigla sam obrve čekajući njegov odgovor..
„Moglo bi se reći da su mi one prijateljice sa povlasticama..“ nasmejao se..Kreten, ugf!Svi su isti, svi.To je žalosno...
„Šta!?“ rekla sam zgroženo..
„Hmm“ pogledao me je i ja sam se uozbiljila i namrštila sam se „šta je bilo?To je normalno devojčice..U ovom svetu ne postoji ljubav, samo zadovoljavanje,ja ne verujem u ljubav..A prijateljice i devojke su samo zbog..“ prekinula sam ga:
„Povlastica?“ klimnuo je glavom.. I ja sam nastavila da pričam..
„Znači i ja sam ti zabava samo zbog...“ nisam mogla da nastavim, JENNIFER, SHVATAŠ LI KOLIKI JE ON KRETEN, MORAŠ MU SE OSVETITI!Kao da sam se probudila i opametila..Sada sam osetila izbočinu u donjem predelu..Hm..Kako se brzo napali dečko..Protrljala sam svoje telo uz njegovo,i izbočina se povećala..
„Devojčice..“ zadrhtao je...
Sada sam ga pogurala ka zidu i imala sam prednost, prvi put sam ponosna na sebe, ha ha..
„Ako već želiš povlastice...dobićeš ih..“ moju ruku sam stavila na njegovo dugme od farmerica a on me je gledao tako..Prljavo?Zenice su mu se kao i inače širile i skupljale, i dalje mi je to neverovatno..Otkopčala sam crno dugme i otkopčala sam šlic..Srce mi je kucalo 100 na sat..Ovo nikada nisam radila..Malo sam mu spustila farmerice i preko bokserica sam mu uhvatila dužinu..Zadrhtao je..Mogla sam osetiti pod prstima kako se sve više i više povećavala..Počela sam prelaziti prstima preko (...) čula sam njegovo stenjanje..Ovo mi je prvi put ovo da radim..Harry izgleda tako ranjivo..Sada ja imam kontrolu..Kako je dobar osećaj..Ovo mi je prvi put ovo da radim, pa ne znam da li je dobro?Ma briga me, ha ha.
„Jače“ zastenjao je..Poslušala sam ga..Ubrzala sam svoje pokrete..
„Oh...devojčice...“ jedva je dolazio do daha..
„Je l’ ovo dovoljno prljavo za tebe?“ pitala sam ga, na šta se on samo nasmejao..Videla sam mu kapljice znoja na čelu, uživa u ovome, ali neće više..Samo sam od jednom prestala to raditi i odmakla sam se od njega.On je umorno otvorio svoje oči i namrštio se..
„Devojčice?“
„Hmm?“ podigla sam obrve i oprala sam svoje ruke, ali sam se i dalje osećala prljavo..Iskreno ne smeta mi ali...
„Jennifer!“ pogledao me je na upozoravajući način i pogledao je svoju sada ogromnu izbočinu
„Dođi da dovršiš!“ više mi je naredio, a ja sam samo protresla sam glavom..
„Imaš ruke..“ slegnula sam ramenima..
„Jennifer!“ nasmešila sam se
„OVO JEBENO BOLI!“ povisio je ton..
„OVO NIJE NIŠTA ŠTO ĆE TI SE USKORO DOGODITI AKO MI SE PRIBLIŽIŠ HARRY, JA NISAM DROLJA KAO ONE DRUGE PA DA ME ISKORIŠĆAVAŠ“ povisila sam i ja ton..
Udaljila sam se od njega..On nema snage, ha ha..Kako mi je drago..Sada sam se nalazila ispred vrata i uhvatila sam kvaku i prekinuo me je njegov hrapav glas koji mi je odzvanjao u ušima..
„Kazniću te Jennifer za ovo!Naćiću te i jebaću te dan i noć, i neću biti nežan!“ sarkastično sam se nasmejala, ali znam da je on mrtav ozbiljan, zbog čega sam se naježila..Okrenula sam se prema njemu..
„Snovi Harry...Snovi“ uzdahnula sam i pre nego što sam izašla rekla sam mu bez razmišljanja
„I da znaš...Robert se bolje ljubi od tebe“ nasmejala sam se a on je raširio oči..A ja sam sa samopouzdanjem izašla iz WC-a, I zalupila sam sa vratima…’Robert, stvarno’ nisi mogla ništa bolje da smisliš Jennifer..Očigledno da nisam..Sada sam se nalazila u hodniku I videla sam onu Wandy..?Da, da, onu kučku sa kojom se ljubio..
“Wandy?” okrenula se ka meni I ja sam nastavila da pričam..
“Harry te zove, u ženskom je WC-u” čim sam pomenula Harry-a, osmeh joj se pojavio na licu..Guska..Klimnula je glavom I ubrzo je ušla u ženski WC, a ja kao I po običaju morala sam da poslušam svoju radoznalost I da vidim šta će se dogoditi..Prislonila sam svoje uvo uz vrata I prisluškivala sam..
“Harry, makni ruke..Ja ću ti pomoći da..”
“MAKNI SE!” osmeh mi je pobegao na lice
“I ŠTA RADIŠ OVDE!?” povisio je ton na nju..
“Jedna devojka me je zaustavila I rekla mi je da me zoveš I da se nalaziš ovde..Mislim da se zove..” prekinuo ju je..
“Jennifer..” zadrhtala mi je koža, već mogu osetiti njegov hladan pogled prikovan za moj…
“Ja ti mogu pomoći Harry” guska nastavlja..
“SAMO IZLAZI ODAVDE, SAM ĆU!” ja sam se odmakla I sa ubrzanim korakom sam izašla iz fakulteta..Bol u stomaku mi je prestao, za sada..Koliko god pokušavala..I dalje mi se osmeh pojavljuje na licu..Prvi put je Harry poražen…
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles