„Čudno je to što ne želi da budeš u blizini njegovih prijatelja..To znači da krije nešto veliko..Ali šta? To je na tebi da saznaš .xx" postalo je zagušljivo, ma koji je sada ovo vrag? Ugh! Isfrustrirano sam izdahnula, nikada nemam mira...Nikada...Telefon sam bacila na stočić i uzela sam jastuk i stavila sam ga preko glave, dosta mi je svega..Znam bez ove Care da krije nešto, nešto veliko je u pitanju...Znam, ali uskoro ću saznati, inače će me radoznalost živu pojesti..Posle puno pomeranja osetila sam kako mi se sklapaju oči, i ubrzo sam utonula u san..Kao i po običaju, i u snu i u stvarnosti, kovrdžavi čupavac me prati..
....
Nonšalantno udaram alarm u pokušaju da ga isključim, posle nekih pet,šest pokušaja, uspela sam..Nevoljko otvaram svoje umorne oči i posle par minuta leženja ustajem iz svog toplog kreveta i dolazim u kontakt sa ledenim vazduhom koji mi se uvlači pod kožu zbog čega se ježim i vilica mi drhti..Stajem ispred ormana i otvaram jedno krilo, mrštim se i gledam u svoju razbacanu odeću...Posle par minuta uzimam crnu majicu sa kosturom na njoj, i crne farmerice..Odlazim u kupatilo, tuširam se i osvežavam svoje napeto telo, izlazim iz tuš kabine, puštam svoju kovrdžavu, mokru kosu da mi pada preko leđa i obmotavam peškir oko svojeg mokrog tela..Izlazim iz kupatila, ulazim u sobu, oblačim crni donji veš i brus i preko odeću koju sam odabrala....
...
Ulazim u ogromnu zgradu i kuliram poglede od drugih studentkinja i ulazim u kabinet za engleski, sedim negde u sredini i vadim telefon i vidim poruku, mrštim se i ulazim u nju..
'Neko se sinoć baš napio i ulazio u ilegalne borbe..Cc, pitam se ko bi to mogao biti? .xxx'
"Harry" kroz zube govorim sebi u bradu...
"Hej.." podižem pogled susrećući se sa braon očima
"Hej"uzvraćam..Liam sedi pored mene, otvara usta sa namerom nešto da kaže, ali ga prekida profesor..
Posle upisivanja, počinje da priča o nekoj lekciji za koju nisam zainteresovana kao i po običaju...
"Jesi dobro?" Liam je nezainteresovan za lekciju kao i ja...
"Jesam.." uzdišem
"Nešto nisi raspoložena.."
"Družiš se sa čupavim?" menjam temu
"Čupavim?" smeje se a ja kolutam očima
"Harry-em" približava mi se i šapuće
"Već se dugo družimo.." sada imam još više pitanja u mojoj glavi...
"On..." osećam glavobolju ali nastavljam da pričam "Ne znam zašto..Ali ne voli da sam u kontaktu sa tobom.." od strane Liam-a dobijam mrštenje..
"Hm.." razmišlja dok ga gledam i grickam svoju donju usnu, "nemoj ga pogrešno shvatiti, on je takav." mogu videti kako nešto krije..Kolutam očima i podižem pogled ka sedokosom profesoru koji zapisuje nešto na tabli..
"Ne bih ti trebao ovo reći, ali je ušao u nevolju.." podižem pogled ka Liamu..
"On i jeste nevolja.." sarkastično govorim..Sada on koluta očima..
"Ne..Mislim znam da jeste, ali.." uzdiše "ali sada je baš povređen i..." zastaje
"Iii?" podižem obrve malo više zainteresovana za razgovor
"I dobro bi mu došla nega.." naslonila sam se na stolicu i prasnula sam u smeh..On me je gledao sa 'wtf' pogledom dok sam ga tapšala po ramenima, neki su se okrenuli kako bi videli ko se toliko smeje ali su iskulirali...
"I šta ja sada trebam? Da glumim dadilju?" opet se smejem, ali ubrzo prestajem i uozbiljujem se..
"Jennifer, ne raz.." čuje se zvono i ustajem ne želeći da slušam Liam-a..
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles