Bezobrazne su zelene

11.6K 528 30
                                    

"Gde ćemo, Harry?"

Pitala sam ga, ali kao i obično, moram sama da saznam...Otključao je vrata i izašli smo..Uputili smo se ka dnevnom boravku, ušli smo unutra i okrenula sam se prema Harry-u

"I šta sada?" 

"Čekaj me ovde" zakolutala sam očima i sela sam na veliki kauč...Za par minuta se i on pojavio sa činijom punom kokica, namrštila sam se

"Iii?" sada je on zakolutao je očima, i dodao mi je ćebe, i pre nego što je seo pored mene, ugasio je svetlo, i prostor oko nas je samo osvetljavala svetlost, koja je dopirala iz televizora, naježila sam se, ne volim mrak..

"Gledaćemo film" dok je to rekao pogledao je ka meni "kakav želiš, romantičan, dramu" dok je to pričao namrštio se, prekinula sam ga

"Horor" podigao je obrve, u čudu..

"Horor?Nećeš se uplašiti?" nasmešila sam se 

"Ne" mogla sam mu videti odbegli osmeh na licu, video je da ga posmatram, brzo sam okrenula glavu, prekasno..Osetila sam kako mi obrazi gore, nikada se nisam osećala ovako pored nekoga kao pored Harry-a...Pustio je film, i privukao me je ka njemu, sada se moja glava našla na njegovim mišićavim prsima, mogla sam videti njegove punačke sada roze usne, prodoran zeleni pogled, kako je sexy, hm...Imao je na sebi crnu majicu, i crne uske farmerice..Sada je njegovu ruku stavio na moju kosu, i vrtio ju je oko njegovog prsta...

...

Prošlo je nekih sat vremena od kada je film počeo, nije ni malo strašan.. 'Naravno da nije, kada si svo vreme buljila u dotičnog, samo što ga nisi izbalavila' zakolutala sam očima,sada me nervira glas u mojoj glavi...

"Jesi dobro?" hrapav glas me 'spašava' iz rasprave sa samom sobom...

"Jesam" prislonio je njegovu ruku na moje do sada hladnog, a od sada vruće čelo..

"Hmm" namrštio se i prislonio je njegove punačke usne na moje vrelo čelo..

"Nemaš temperaturu" ovo je neki drugi Harry, nisam navikla da ga gledam ovakvog, tako je nežan, oprezan...

"Zašto ovo radiš?" pitala sam ga, i sada je svoj pogled koji je do sada bio uperen ka televizoru, posvetio meni..

"Šta" zakolutala sam očima

"Pa to..." uzdahnula sam "zašto se brineš o meni?" podigao je obrve i mogla sam da vidim njegovo pomalo naborano čelo, tako je savršen..Nisam mogla više da ga  gledam u oči, izgubim se u tom zelenilu..Njegova majica se podigla i bez razmišljanja sam stavila svoju ruku na njegovu leptir tetovažu i prstima sam prolazila kroz nju..Mogla sam da čujem njegove intenivne uzdahe, ovo mu prija, ponavljala sam svoje pokrete, iznova i iznova...

"Ti ne shvataš, zar ne?"

"Šta" opet sam se namrštila, samo me zbunjuje..

"Ti si moja sada devojčice" zakolutala sam očima

"Sada shvatam.."

"Da si moja?" pitao me je, mogla sam mu videti vragolasti osmeh..

"Isti si kao i drugi" uzdahnula sam "želiš me na jednu noć, zar ne, da me iskoristiš i baciš kao đubre, i odeš, zadovoljan činjenicom da si dobio to što si hteo?" dok sam ovo pričala zatvorila sam oči, ali sam i dalje sa rukom prelazila preko njegovog jakog stomaka, koji je bio prekriven tetovažom..Sada je svoju ruku koja se nalazila na mojoj kosi stavio na moju vilicu i podigao ju je,morala sam da ga pogledam..Mogu mu videti kao neku tugu u očima, ma nema šanse, pravi se..Odmahnuo je glavom, a ja sam nastavila da pričam..

"Znam da je tako Harry..Ali slobodno možeš da odeš, nećeš dobiti to što želiš, nisam takva"

"Nije tako" gledao me je tako nežno, opet se gubim u zelenilu njegovih očiju..'GURNI GA JENNIFER OD SEBE, HOĆE TE ISKORISTITI, TI NJEGA MRZIŠ, MORAŠ DA MU SE OSVETIŠ' ovo nisam ja, šta mi se događa kada sam sa njim, ne razumem...Opet je odmahnuo glavom i nastavio je da priča, gledajući me u oči

"Da sam to želeo, odmah bih to dobio, veruj mi, ali.." uzdahnuo je 

"Ali..?" rešila sam da nastavim rečenicu "ali ti nije sve išlo po planu, zar ne?" prestala sam da prelazim prstom preko njegove tetovaže..Videla sam da je hteo to da nastavim

"Sviđalo mi se to što si radila" zakolutala sam očima

"To sam radila mahinalno, neće se ponoviti" namrštio se..

"Najbolje bi bilo da odeš, Harry" rekla sam to, veoma tiho..

"Neću

"Hoćeš"

"Neću"

"Hoćeš"

"Znaš, mnogo si tvrdoglava, to mi se sviđa.."

"A ti si mnogo naporan" zakolutala sam očima...Nisam znala šta da radim, pa sam ustala i uputila sam se ka svojoj sobi, iza sebe sam opet čula hrapav glas, zbog kog sam se naježila..

"Gde ćeš, devojčice?" ljutito sam ušla u sobu i zalupila sam vratima i upalila sam svetlo, na podu sam videla Harry-ev crni iPhone, bez razmišljanja sam ga uzela u ruke i upalila sam ga, sada nije imao šifru, imao je propuštene pozive i poruku, ušla sam u poruke i...

Ashley, već sam osetila ljutnju, ušla sam u poruku 'Srce, nedostaješ mi, trebaš mi..Samo ti znaš šta mi treba, čekam te..Kiss xx', čula sam korake..Ubrzo su se vrata otvorila, i kada me je Harry video sa njegovim telefonom u ruci, raširio je oči..Sada sam bila veoma ljuta, ali i imala sam i samopouzdanje..

"Ashley te treba, rekla je da samo ti znaš šta joj treba" trudila sam se da ne pokažem ljutnju i nervozu u glasu..Kreten, svi su isti, svi..

"Ko ti je dao dozvolu da mi diraš telefon!?" sada je povisio ton

"Ko je tebi dao dozvolu da mi uđeš u život, a i u kuću!!?" sada sam i ja povisila ton...

"JENNIFER NE MENJAJ TEMU!!" sada sam ja raširila oči, on, on zna kako se ja zovem...Počeo je da mi se približava,a ja da se udaljavam..

"Šta je bilo? Čudiš se otkud znam da si me slagala da se zoveš Emily?" sada nisam imala gde da odem, naslonjena sam na zid, a on je par centimetara udaljen od mene..Ostala sam zatečena..

"Rekao sam ti, Jennifer, ne poznaješ me" počela me je glava boleti kao da mi je teg pao na glavu...

Spustila sam pogled, a on me je pribio uz zid, imala sam osećaj kao da će mi srce iskočiti iz grudnog koša..Spustio je njegovu ruku na moj obraz, i podigla sam pogled ka njemu, sada su nam pogledi bili usresređeni jedno na drugo..Obasipao me je njegov dah dok je govorio

"Ne poznaješ me, ali želim da me upoznaš, devojčice" uzdahnuo je "pravog mene" usne su nam opet bile udaljene par centimetara..

Gotov je 16.deo

Nadam se da vam se svideo :3

Ovaj nastavak je trebao biti duži, mislila sam da će biti, ali želim malo da vas držim u neizvesnosti, ha ha...Izvinite što ste čekali, ali mi se ovaj nastavak izbrisao 2 puta, a ovo mi je 3 put da ga danas pišem, pa možete zamisliti koliko sam bila ljuta

Nastavak kada ispunite uslove

Uslovi su preko 100 čitatelja, komentarišite&vote

Hvala svima na prelepim komentarimaa

SREĆAN 8.MART

P.S. sorry ako ima gramatičkih grešaka

Love ya .xx

Revenge ✔️Where stories live. Discover now