Ne sanjam, ne izmisljam, mogu se zakleti da su mu oci poprimile svetliju boju dok su nam se pogledi zakljucali. Podigao je svoju desnu ruku i naslonio je jagodice njegovih prstiju na moj obraz i polako ga milovao.Taj pokret me je malo umirio.Gledao me je sa ocima ispunjenim ljubavlju.Imam osecaj kao da se svaki organ u mom telu otopio samo sa tim njegovim pogledom.Spustio je svoju glavu i spojio nase usne u spor poljubac.Nigde nismo zurili, svo vreme ovog sveta je nase.On je kao i uvek bio taj koji je upravljao mnome i ne mogu reci da mi je to smetalo jer ocigledno nije.On je uvek bio taj koji je znao sta mi treba i kako to da mi da.Verujem mu svojim telom.Znam da me nikada ne bi povredio. Savest se sada ubacuje i dodaje "secas se kada si ga pitala da li cete povrediti da ti je rekao da hoce" i zelim taj trenutak da zaboravim.Znam da mi je sam rekao da ce me povrediti ali isto tako ne verujem da ce to ikada u raditi.Jednostavno znam da me nikada ne bi namerno povredio kao sto ni ja ne bi njega.Savest se opet ubacuje "secas se da si mu se htela osvetiti na pocetku svega ovogo...devojcice" ali pre nego sto sam stigla da joj odgovorim Harry je preuzeo svu moju paznju kada je ubacio svoj jezik u moja usta i poceo se igrati sa mojim.
Prekida poljubac i naslanja svoje vlazne usne na moje uvo razvlaceci moj nadimak "devojcice" zbog cega mi se svaki organ u telu preokrenuo.Otvorila sam svoje oci u isto vreme kada je i on svoje i opet nam se medju ocima stvorila plavo-zelena veza koja me oduvek ostavlja bez daha.Dok su nam pogledi zakljucani opet mu se izmedju obrva stvara ona duboka linija koja jako slatko izgleda na njemu ali koju isto tako ne volim puno jer znam da kada se ona stvori da on puno razmislja.Harry uzdise i zagnjuruje svoju glavu u moj vrat i duboko udise.Prateci njega i ja isto zagnjurujem svoju glavu u njegov vrat i dopustam da me njegov miris opije.
Polako pocinje spustati svoju glavu i ostavlja male, slatke,vlazne poljubce svuda po mom vratu i dok me ljubi podize moju majicu i podizem ruke kako bi ju je skinuo sa mene sto i radi i ne ceka ni sekundu vise da prodje vec se njegove usne nalaze odmah na mojim grudima i posvecuje im svu svoju paznju dok ja postajem sve vise zadihana i osecam kako mi od njegov dodira telo pocinje goreti.
"Harry" glas mi miluje njegovo ime dok se moja potreba za njim sve vise povecava.Podize svoj pogled ka meni i dok ga gledam vidim kako mu se zenice sire i skupljaju.Neverovatno.Zadihano mi uzvraca "reci devojcice" dok ga molim sa pogledom za nesto.
"Molim te..." podize razigrano obrve dok mu pogled miluje moje lice"Za sta me molis?" uzvraca dok ja isfrustrirano uzdisem i zatvaram oci
"Za tebe" tiho govorim i odmah zatim osecam njegove usne kako blago dodiruju moje dok uzvraca"od one noci u klubu,kada smo se prvi put videli, bio sam tvoj"
Srce mi sve brze i brze kuca i trenutno se plasim da ce prestati da kuca ako telo nastavi ovoliko da mi deluje na Harry'evo ali ga ne mogu spreciti.On komanduje mojim telom.Savest me podseca na recenicu koju sam cula pre par minuta "jooj,koliko te volim,devojcice" i trenutno se plasim da sam ja to izmislila.Pogled mu se smeksao dok me je posmatrao kao da mi moze procitati misli po ko zna koji put i govori mi
"Zar ne znas koliko te volim,devojcice?" zbog cega mi nepoznate suze pocinju navirati i zelim da nestanu kako bih jasno videla Harry'a ali,naravno,to se ne dogadja.Naglo ustaje i uzima me u narucje i tako sedi na krevet i duboko uzdise kao da zeli proterati neke svoje misli i uzima moju desnu ruku i sa kazi-prstom pocinje prelaziti preko tetovaze pravog srca koji se nalazi na njegovoj levoj ruci.Moj pogled je kao zalepljen za tu tetovazu kada on spusta svoju ruku ali ja i dalje nastavljam sa jagodicama prstiju milovati tetovazu.Dok to radim secam se Justina iz tattoo radnje kako mi je rekao da svaka njegova tetovaza ima svoje znacenje.
"Ovo sam istetovirao nakon sto sam te upoznao" tiho priznaje i nakon sto je to rekao dobila sam osecaj kao da mi je srce prestalo kucati.Tiho ga pitam "zasto?" na sta on odgovara
"one noci u klubu kada sam te video, osetio sam ubrzane otkucaje svog srca i znao sam da to ima veze sa tobom." Ostavlja poljubac na moje celo i govori "od te noci moje je srce pocelo kucati samo za tebe,devojcice." Jedna suza mi je napustila oko i Harry ju je sa prstom obrisao. Mrsteci sam ga pitala za crno malo srce koje se nalazi iznad velikog srceta " a sta ovo oznacava?" na sta mi je on odgovorio
"To sam istetovirao kada si me napustila" i zatvaram oci na tu izjavu.Krivica me preplavljuje, nisam trebala tek tako pobeci nakon svega sto smo prosli zajedno.Trebala sam ga saslusati, dozvoliti mu da se opravda a ne tek tako ga napustiti.Nikada zbog toga necu oprostiti samoj sebi.Harry me odvraca od mojih mracnih misli tako sto spaja nase usne u gladan poljubac u kome sam ispustila jecaj i cula iz njegovog grla dubok jecaj koji je zvucao tako eroticno da zalim zato sto ga nisam snimila.
"Ne razmisljaj toliko" govori kroz poljubac na sta odgovoravam
"Zao mi je" posle cega Harry prekida poljubac i sa svojim ocima mi govori mnogo vise nego sto bi sa recima mogao.
"Ne treba ti biti zao,devojcice" od sramote spustam pogled i govorim "kako? napustila sam te""Ali sada si tu i nikada vise neces pobeci" i ozbiljno dodaje " necu ti dozvoliti." I ako bi me to trebalo uplasiti, ne plasi me.Volim nacin na koji je toliko opsesivan sa mnom jer sam i ja isto tako opsesivna prema njemu. Tek u ovom trenutku sam shvatila na koliko razlicitih nacina mi je rekao da me voli.Reci nisu potrebne za to, vec dela.On mi je kroz toliko stvari dokazao da me voli da opet osecam suze kako mi naviru.Podizem mutan pogled prema njemu i zakljucujemo poglede dok ne govorim ovo kao pitanje nego kao izjavu
"volis me" na sta on uzvraca "vise od svog zivota" i spusta me na dusek dok sa dubokim poljubcem prekriva moje jecaje i dozvoljava mi da se izgubim u njemu i zaboravim na ovaj zlobni svet.
A|N
Nadam se da vam se svideo 82.nastavak
Molim vas ostavite vote i komentar jer mi puno znace.
Ako nemate ovu knjigu u biblioteku zamolicu vas da je dodate i da me zapratite kako bi vam stizala obavestenja kada objavim nastavak.
Hvala vam na svemu,ly all .xx
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles