Sa leve strane ima ogroman osmeh na licu, oči mu imaju drugačiju zelenu boju, kao da mogu da osetim njegova osećanja, da mogu da ga razumem, a kovrdže, maleni uvojci koji bezbrižno padaju preko njegovog lica, izgleda kao...anđeo, dok je sa desne strane opasan, oči su mu tamno zelene boje, usne su mu grubo stisnute u jednu liniju, na vratu mu se ucrtavaju vene, kovrdže su divljije, ali i dalje ima nešto privlačno u sebi, nešto što me privlači kao magnet-metal, i dalje ne mogu da nađem pravo objašnjenje za to.Rukom prelazim preko hrapave površine i zatvaram oči, zamišljam ga ispred sebe, njegov pogled,, bezobrazan osmeh, samo njega.
"KO SI TI?" naglo ustajem i krv mi ubrzano pulsira, sa uzburkanim umom nekako uspevam da papirić ubacim u džep od svojih uskih plavih farmerica i okrećem se.Lila boja kose, spojene obrve, prekrštene ruke preko grudi, lupka sa svojim čizmicama po podu najverovatnije čekajući moj odgovor, a ja pokušavam da nađem odgovarajući odgovor.
"Nešto sam te pitala.." u glasu mogu osetiti izritiranost dok pokušavam shvatiti šta se događa
"Um...ja, pa um..Anne m...." gledam je u oči dok ona spušta pogled na moje ruke i mogu videti sa ove razdaljine njene skupljene oči od besa
"Odakle ti to!?" spuštam pogled na svoje ruke u kojima se nalaze slike od Harry'a
"Našla sam" podiže pogled ka meni i približava mi se uzimajući mi iz ruku slike.Podiže ruku i prst usmerava ka vratima a ja se pitam šta sam joj ja uradila da je ovako drska prema meni
"Izlazi!" reži, ustajem i gledam je u oči i izritiranost u meni raste, odakle njoj pravo da me tera?Šta sam joj uradila da bude ovakva?Mrštim se.
"Mo.." prekida me dok isfrustrirano uzdišem
"IZLAZI!" znatno je povisila ton dok kolutam očima, posmatram je par trenutaka, okrećem joj leđa i sa teškim koracima izlazim iz sobe i jako zalupam sa vratima, vidi se da nema samo Harry probleme sa raspoloženjem, to je izgleda celoj porodici u genima.
Prolazim kroz dugi hodnik i ulazim u dnevni boravak..
"Ja idem" nisam nikoga pogledala, samo sam se okrenula i obula sam svoje prljave bele conversice i obukla sam svoj dug, topao kaput dok sam iza sebe mogla čuti više glasova, nemam vremena da se raspravljam sada sa njima, samo želim da odem kući, legnem da spavam i zaboravim na sve ovo..
"Zašto?"
"Gde ćeš?"
"Jenn, da li se nešto dogodilo?" okrećem se i susrećem se sa zabrinutim licima, kolutam očima
"Umorna sam, ne osećam se dobro, želim da idem kući"
"U redu, i mi ćemo onda" James dodaje, klimam glavom i izlazim iz kuće zbog koje ću imati noćne more...
Posle nekoliko minuta Pattie i James izlaze iz kuće i prilaze mi
"Stvarno nije lepo to što si uradila" kolutam očima i pomeram se od auta dok James otključava vrata, posle poznatog 'bip' zvuka otvaram vrata i ulazim u auto, mogu videti iznerviranost na njihovim licima ali nisam dobre volje kako bih se raspravljala sa njima po pitanju mog ponašanja..
...
Ulazim u kuću i upućujem se ka svojoj sobi dok glasno govorim.
"Idem da spavam!" jako zalupljujem vratima ulazeći u svoju sobu, ispustila sam jedan težak izdah i sela sam na ivicu od kreveta, oslanjam ruke na kolena i prekrivam lice sa rukama dok duboko uzdišem, previše toga se događa...Zašto ja, zašto se meni sve ovo događa? Ne želim da se sećam prošlosti, želim da okrenem novu stranicu u životu, da zaboravim na prošlost koja me proganja, na sve da zaboravim, da napokon budem srećna, da se osetim lepo, bez stresa, tajni, laži...svega..Izuvam patike i bacam ih u stranu isto tako skidajući kaput i bacajući ga na pod ne mareći da će se isprljati, ustajem i gasim sva svetla, ubrzanim hodom prilazim noćnom stočiću i palim noćnu lampu, svega sam se mogla 'izlečiti' i postati kad led ali i dalje me noćne more neprestano proganjaju kao i mrak..Ležim na krevet na leđa, mrzi me da se pokrivam, ostajem i istom položaju, gledam u plafon na kojem se stvaraju razne bele, crne i sive nijanse opuštajući svaki mišić u svome telu, koliko sam u mogućnosti i posmatram plafon, sve dok nisam osetila kako mi se kapci polako sklapaju u želji za odmorom, sa nadom da će me noćne more večeras zaobići.
YOU ARE READING
Revenge ✔️
Romance"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmračnije fantazije mogle ostvariti. Na mestu u kome smo samo ona I ja..sami" COPYRIGHTED © twerking__styles COVER MADE BY: twerking__styles