Igraćemo se Styles

12K 484 19
                                    

„Laku noć, kovrdžavi“ nasmešio se,i poljubio me je nežno..Vlažni, kratki, topli poljubac u obraz..I sa tako malim gestom ostavlja utisak...Mazio me je po kosi, a ja...Koliko god pokušavala da zaspim, ne mogu...Pa...kako da zaspim kada spavam sa kovrdžavim dečkom, u istom kre..krevetu..Ali i kada bih mogla vratiti vreme, uradila bih isto..Nikada se ovako nisam osećala, ali...Ne znam šta da kažem..Nikada nisam delila krevet sa nekim, a naročito sa suprotnim polom..Prvi put posle onoga što mi se dogodilo, mogu da sklopim oči, i da se ne plašim sna..Harry..Podigla sam pogled i videla sam da su njegove oči zatvorene, mesečeva svetlost se poigrava sa njegovim licem.Ali ne spava, i dalje me tako nežno mazi po kosi..Sada su moje ruke na njegovim prsima, prelazim prstima preko njegovih bradavica, kako je čvrst, osetila sam da ubrzano diše..Vidi se da redovno vežba..Sada sam mu mogla bolje videti tetovaže, ne baš, jer je samo mesečeva svetlost koja se nekako ’probijala’ kroz prozor osvetljavala sobu..Ima dve ptice, tetovaža 17BLACK, i dalje nisam mogla videti jer se okrenuo na ’kuk’ i tako je i mene ’prebacio na kuk’ i sada su nam se nosevi dodirivali, držao me je čvrsto sa desnom rukom za struk..Kao da se uplašio da ću pobeći..Sada....sada je otvorio svoje zelene oči i mogla sam mu videti zenice kako mu se skupljaju i šire, pričinjava mi se..Nema šanse da se to događa, valjda...Opet mi se zbog njegovog hrapavog glasa naježila koža...

„Spavaj“ negodovao je..

„Hm..“ samo sam to rekla..

„Šta hmm?“

„Ništa..“ slegnula sam ramenima...Opet me opija njegov prepoznatljiv miris, topao dah, aw.....Sa svojom rukom je sada sklanjao nestašne pramenove sa moga lica, namrštio se...

„Ovo mi je prvi...“ zaustavio se..

„Prvi?“ pitala sam ga zainteresovano...

„Prvi put da....da sp..spavam sa devojkom...Mislim bez sexa i ...“

„Za sve postoji prvi put...“ zakašljala sam se „ali...za ovo drugo...samo sanjaj..“ odmah sam mu videla odbegli vragolast osmeh na licu..

„Hmmm, za sada“ namignuo mi je, a ja sam zakolutala očima

„Harry!“ na upozoravajući način sam mu rekla, a za uzvrat sam čula njegov hrapav osmeh i jedva vidljive rupice koje su mu se ucrtale u obraze zbog senke..

„Jesi nevina?“ upitao me je uozbiljivši se....Ma, otkud mu to pitanje sada...

„Ne tiče te se“ odbrusila sam mu...

„Hm...ne znam jesi li ili ne, ali planiram proveriti“ rekao je a ja sam zakolutala očima, i nisam želela odgovarati više na njegove prljave reči....Okrenula sam mu leđa i otišla sam opet na kraj kreveta, ali kao i uvek osetila sam stisak oko struka, opet me je povukao ka njemu i našla sam se ’naslonjena’ na njegova razvijena prsa, dok me čvrsto drži u zagrljaju s’leđa..

„Nikada mi ne okreći leđa“ rekao je to, kao da je zarežao na moje uvo,a ubrzo sam osetila vlažni poljubac na vratu.Ništa nisam govorila, ovo je previše za danas, noćas...Ubrzo sam utonula u san u zagrljaju sa kovrdžavim čudakom, ovo nikada sebi neću oprostiti....

....

TRNTRNTRNTRNTRNTRN

Opet ovaj je*ani alarm me budi...Dok se nisam razbudila zaboravila sam da sam zaspala sa Ha...Harry-em.O moj Bože...Jesam li ja normalna...I dalje sam ’zarobljena’ između njegovih nogu obmotanih oko mojih, ruku oko mojeg struka..Čekaj..Pa mi se nismo uopšte pomerili...Kako čudno, ja sam inače veoma ’živahna’ kada spavam, uvek ’mlataram’ sa nogama...Nekako sam se okrenula i videla sam kako i dalje mirno spava..Kako je sladak...Guste trepavice mu prekrivaju prelepe zelene oči, kovrdže mu kao i uvek padaju preko lica, usne su mu stisnute, sada su roze..Imam želju da ga poljubim, ali se nekako suzdržavam...Fakultet, auu, je*ote, moram na fakultet...I dalje me jako boli stomak zbog mesečnice, ali ću otići, prvi put svojevoljno, jer me je pre ma..mama..Ah, ne smem da se prisećam sada, moram biti jaka..Polako sam sklonila njegove ruke sa moga struka, a kada sam se htela ’izbaviti’ iz njegovih nogu, negodovao je..

Revenge ✔️Where stories live. Discover now