"Hayır!"
Islak saçlarımı sardığım havluyu kafamdan çıkarıp yatağın üzerine bıraktım.
"Alya sen kafayı mı yedin?" Giancarlo, halam gittiğinden beri odanın içinde dört dönmüş sürekli itiraz etmeye devam etmişti. "Sana bu saçmalığı kabul edeceğimi düşündüren şey ne oldu söyler misin?" diye sordu iki elini beline koyarak. Bunu ben de merak ediyorum. İlk defa bu ayıyla aynı görüşteyim.
Parmaklarımı saçlarıma götürdüm. Yaklaşık yarım saattir havlunun içinde duran saçlarımın nemi azalmış ve neredeyse kurumuştu. Saç kurutma makinesi diye bir şey var.
"Bana cevap ver!" Bakışlarımı Giancarlo'ya çevirdim. Öfkeden neredeyse kıpkırmızı olmuştu. Ayıdan boğaya döndü.
"Neden bu kadar sinirlendin anlamadım?" dedim sakinlikle. Acaba neden?
"Alya, beni delirtme! O kadın bu evde bizimle yaşayamaz!" diye bağırdı.
"Niye yaşayamazmış?" diye sordum yatağa otururken. Yok sen eceline susadın belli.
Giancarlo 2 büyük adımla yanıma gelip tam önümde durdu. Elini çeneme götürüp başımı onu daha rahat görebileyim diye kaldırdı. "Senin kafandan ne geçiyor?" diye sordu. Ben.
"Tek akrabam halam, o yüzden yanımda olmasını istiyorum," dedim. Külliyen yalan.
"Ben de senin kuzenin oluyorum hatırlatırım!" dedi çenemi bırakırken. Yanıma oturup ellerini dizlerinin üzerine koydu. Ay sus, hatırlatma şunu.
"Sen, halamı annen olarak kabul etmiyorsun ki. Bu durumda kuzen sayılmayız," dedim.
"Bu yine de kuzen olduğumuz gerçeğini değiştirmez!" dedi sinirle.
"Sen benim kuzenimsen halam da senin annen o zaman," dedim sırıtarak. Laf cambazlığı yapma.
"O kadın benim annem değil!" dedi öfkeyle ayağa kalkarken.
İşaret parmağımı Giancarlo'ya doğrulttum. "Sen de benim kuzenim değilsin o zaman," dedim başımı sağa yatırırken. Bir de şirinlik yapman yok mu? Senden korkulur.
"Bana laf cambazlığı yapma Alya. O kadını evimde istemiyorum! Bu konu burada kapandı," dedi ve bana arkasını döndü. Şirinliğin işe yaramadı.
"Sana bir teklifte bulunsam peki?" diye sordum.
Giancarlo omzunun üstünden bana bakıp tek kaşını kaldırdı. Bir süre beni izledikten sonra tamamen bana döndü. Çapkın bir gülümseme ile yüzüme baktı. Al işte, adamın aklına kim bilir neler geldi.
"Çabuk sil, o kafandan geçenleri!" dedim kollarımı önümde bağlayıp.
Giancarlo alt dudağını ısırıp bana doğru bir adım attı. "Ne geçiyormuş ki aklımdan?" diye sordu sırıtarak.
"İkimiz de ne geçtiğini gayet iyi biliyoruz."
Giancarlo tekrar yanıma oturup elini bacağımın yanına koyup yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Belki sen yanlış biliyorsundur. Olamaz mı?" dedi dudaklarıma bakarak. Fesat değiliz biz senin gibi.
Kafamı geriye çektim. "Az geriye gider misin?" dedim.
"Lütfen dersen giderim," dedi sırıtışını bozmadan. Oldu başka?
Gözlerimi yumup dişlerimi sıktım. Gözlerimi tekrar açtım. "Lütfen geriye gider misin?" dedim dişlerimin arasından. Senden olmaz Alya.
Giancarlo yüzünü biraz daha yüzüme eğdi. "Gitmem iyi böyle," dedi gülerek. Al işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)
ChickLitEli açıkta olan bacağımı okşamaya başladığında elimle elini tutup geri ittim. Bir anda belimden tutup beni kucağına oturttu. " Bir daha benim olanı benden saklama Alya." " Yoksa? " " Kadınım olman sana bir şey yapamayacağım anlamına gelmiyor. Şans...