İlk önce duyuru 📣
Benden haftada 2 bölüm istiyorsunuz ozaman şöyle yapalım. Bu bölüme 120 vote ve 200 satır arası (random kabul etmiyorum) yorum gelirse çarşamba günü bonus bölüm yayınlayacağım.🌱
"Sana söylemiştim Alya. Eğer benden gidersen seni kendime muhtaç bırakırım demiştim. Tüm bunlar senin suçun sevgilim."
Enrico'nun elinden elimi çekip geriye doğru adımladım. Enrico elindeki kanlı bıçakla üzerime gelmeye başladığında bağırmak istedim ama ağzımı açamıyordum. Az önce Giancarlo'nun ölü bedeninin yattığı masaya sırt üstü düştüm. Etrafa bakıp Giancarlo'nun nerede olduğunu bulmaya çalıştım ama bir türlü göremedim.
Enrico üzerime eğilip bıçağı karnıma sapladı. Çığlık çığlığa bağırmak buradan koşarak gitmek istiyordum ama bedenime felç inmiş gibi hareket edemiyordum.
Enrico karnımdan çıkardığı kanlar içindeki bebeğimi kucağına alarak bana baktı. "O artık benim bebeğim. Babası benim," dedi.
"HAYIR!" diye bağırdığımda gözümü arabada açtım. Bedenim terden sırılsıklam olmuş ağrıdan karnım kasılıyordu.
"İyi misiniz efendim?" yanımda oturan Sabrina'ya tereddütle baktım. Gördüğüm rüyanın etkisindeydim hâlâ. Elimi karnıma götürüp sıktım. Bebeğimi benden almalarına izin veremezdim.
"Daha gelmedik mi?" diye sordum.
"Çok az kaldı efendim. Ama isterseniz patronun yanına bu halde gitmeyelim. Eve çok yakınız bir duş alıp üzerinizi değiştirin. İnsanlar sizi güçlü görmeli ki saygı duysunlar," dedi.
"Tamam Sabrina ilk önce eve gidelim,"dedim bezginlikle. Aklım Giancarlo'daydı ama onu ve bebeğimizi korumak için güçlü görünmeliydim. Etrafımızda bizi arkamızdan vurmak isteyen bir sürü hain varken ben dağılmış halde etrafta dolanamazdım.
Evet ne zaman parmağıma bu yüzüğü taksam yeni bir insan oluyordum. Bir süre böyle bir insan olmam gerekiyordu ki sevdiklerimi koruyabileyim.
"Giancarlo'nun kızlarını ve Sophia'yı yanımda istiyorum Sabrina. Onları getir," dedim.
"Efendim kızların yanınızda durması sizin otoritenizi sarsabilir," dedi.
"Kızlar öyle sizin sandığınız gibi seks için Giancarlo'nun yanında değiller Sabrina. Bilmediğin şeyler var. Sana onları getir diyorsam getir!" dedim sertçe.
"Peki efendim," dedi. Sesinde gizlemeye çalıştığı öfkeyi hissediyordum ama gram umurumda değildi. Araba evin dış kapısından bahçeye girdiğinde etraftaki korulamalar bize dikkat kesildi.
Arabayı durduklarında daha önceden yüzüne aşina olduğum bir koruma gelip kapımı açtı. Arabadan indiğimde Sabrina yanıma gelip koluma girdi. Etraftaki korumaların gözü parmağımdaki yüzükteydi. Sabrina'dan aldığım destekle eve girdim. Evde daha önce hiç görmediğim iki genç kız bizi karşıladı.
"Bunlar yeni çalışanlar,"dedi Sabrina.
" Hoş geldiniz Efendim, "dedi kumral olan kız.
Ona kafamı salladım sadece. Esmer olan başını yerden hiç kaldırmamıştı. "Benim kıyafetlerim odamda mı hâlâ?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)
ChickLitEli açıkta olan bacağımı okşamaya başladığında elimle elini tutup geri ittim. Bir anda belimden tutup beni kucağına oturttu. " Bir daha benim olanı benden saklama Alya." " Yoksa? " " Kadınım olman sana bir şey yapamayacağım anlamına gelmiyor. Şans...