31🥀

10.8K 566 124
                                    

"Ne olmuş Laura'ya?"

Bir süre Giancarlo'nun yüzüne bakıp alt dudağımı dişledim. Ben neden ondan bir şey saklama gereği duyuyordum ki? Ne olacaksa olsun umrumda değildi şu saatten sonra.

Greta'nın kolundan tutup Federico'nun odasına doğru ilerledim. Kapının önünde çatılmış kaşlarıyla bize bakan Giancarlo'nun da kolundan tutup ikisini de odaya soktum. Bizim içeri girmemizle Federico şaşkınlıkla yatağından doğrulmaya çalıştı.

"Hemen yatıyorsun!" Greta ile aynı anda verdiğimiz emirle Federico'nun gözleri kocaman açıldı ve anında sırtını yatağa geri koydu. Greta'ya arsızca sırıtıp Federico'nun başucundaki koltuğa ilerledim. Koltuğa otururken Giancarlo'nun sert bakışları benim üzerimdeydi.

Koltuğa oturup arkama yaslandım ve ayağımdaki topuklu ayakkabıları çıkardım. Gerçekten artık sıkmaya başlamıştı. Ayakta dikilen Greta'ya Federico'nun yanını gösterek "Otursana," dedim. Greta ilk başta tereddüt etse de benim bakışlarımdan rahatsız olup Federico'nun yatağının kenarına oturdu. Bacak bacak üstüne atıp Giancarlo'ya baktım. "Ayakta mı dikileceksin?" diye sordum. Odanın içerisinde bir koltuk daha vardı. Giancarlo bakışlarını benden çekmeden adımlamaya başladı. Diğer koltuğa oturur zannetsem de gelip yanıma oturdu. Dip dibe olduğumuz için biraz yana kaymak istedim ama belimden kavrayan eli buna izin vermedi.

Onu boşverip Greta'ya baktım. Gözlerine yerleşen merhamet duygusuyla Federico'nun yüzünü inceliyordu. Federico'ya baktığım da ışıl ışıl parlayan yeşil gözleriyle Greta'ya bakıyordu. Bu adamın gerçekten sevilmeye ihtiyacı var. Haklısın. Bir süre o ikisini izledim. Birbirlerine olan ilgileri gün gibi ortadaydı. Ve burdan bakılınca çok tatlı görünüyorlardı. Bu güzel atmosferi tabi ki de benim sevgili ayı kocam, gereksiz bir öksürük ile bozdu. Aşk katili herif. Greta bakışlarını kucağına indirirken Federico ise başını diğer tarafa çevirip duvarı izlemeye başladı.

Kaşlarımı çatıp başımı Giancarlo'ya çevirdim. Hemen dibimde olduğu için burun buruna gelmiştik. İşaret parmağını kaldırıp iki kaşımın ortasına koyduktan sonra ovdu, baş parmağıyla kaşımın üzerinden geçip yüzünü buruşturdu. "Kaşlarını çatıp durma. Düzelmiyorlar da öyle kalacak diye korkuyorum,"dedi önüne dönerken.

İç çektim. " Niye ortamı bozuyorsun Carlo," dedim kulağına doğru kısık sesle. Başını anında bana çevirdi. Bu hareketiyle dudaklarımız birbirine sürttü. Kafamı anında geri çektim.

Giancarlo dudaklarını yalayıp gözlerimin içine baktı. " Hastane odasındayız. Adamın ağzı ile burnu yer değiştirmiş yanlarında patron ve patroniçeleri varken doktoruyla romantik anlar yaşamanın sırası mı? Biz çıkalım isterlerse sabaha kadar sevişsinler bana ne!" dedi. Ne kadar kısık sesle konuşsa da Greta'nın birden öksürmesiyle Giancarlo'nun söylediklerini duyduğunu anladım.

Greta'ya göz ucuyla baktığımda kıpkırmızı olduğunu gördüm. Tekrar Giancarlo'ya baktım
"Yuh! Ayıp diye bir şey var Carlo!" dedim tersleyerek.

"Ben öksürmesem karşımızda öpüşeceklerdi. Onların yaptığı ayıp değil de ben uyarınca mı ayıp oluyor?"dedi alayla.

Federico'nun boğazını temizlemesiyle dişlerimi sıktım." Sus artık Carlo! "dedim sertçe.

" Bizim burada ne işimiz var? "diye sordu sıkkınlıkla.

" Birisini bekliyoruz," dedim.

" Dışarıda beklesek ya, bunlar her an birbirlerini öpebilecek gibi duruyor. Ya da vazgeçtim biz niye çıkıyoruz onlar çıksın. Sonuçta biz patronuz,"dedi kolunu omzuma atarken.

Ağzım bir parça açılırken Greta öfkeyle bağırdı.
" Carlo!" Giancarlo onun yüzüne alayla baktı ve sırıttı. Çıkardığım ayakkabılarımı ayağıma geçirip Giancarlo'nun elinden tutarak ayağa kaldırdım. Herkesin iyiliği için onu bu odadan çıkarmam en iyisi gibi duruyordu.

La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin